Jump to content

Politie


Puma

Recommended Posts

Weet je wat ik dom vind als ik 5 sterren heb en ik ga een pay n' spray in en dan kom ik er weer uit en dan zie je die poltieauto's die voor de deur stonden opeens wegrijden of als er niks gebeurt is en die politieagenten die uit hun auto gestapt waren die laten hun auto staan en lopen doodleuk weg of als er niks aan de hand is. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • Reacties 222
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    9

  • pilot

    8

  • TomHagen

    8

  • danielb

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik hoop dat de politie zal toeslaan bij het zien van je wapen. dat hoop ik tenminste want das realistisch.

ik zie het namelijk al voor me als de politie om de hoek komt dat je snel je pistool in je jas verstopt.

dat is pas leven :tu::Y^_^:D:engel::);):*D0_0:klap:

Link to comment
Delen op andere websites

hmmm ik zou graag ipv het halve rode leger de mareschaussee (ofwel MP) zien. en wie gaat er nou met tanks door new york? dus fbi ranchers is prima. Ik hoop dat die agenten niet meer dom staand gaan schieten, wachtend op die kogel door hun kop maar wegduiken enzo. Maar het blijft een spel dus ik denk niet dat ze slaommend door het publiek gaan...

Link to comment
Delen op andere websites

leger achter je aan is wel leuk, maar niet realistisch, en spijkermatjes mogen weg blijven,wel realistisch maar heel erg irritant,

maar AI mag idd wel beter, ze moeten echt blokkades neerzetten, je achterkant aanraken dat je spint en dan pakken ze je, en niet dat je naast hun auto staat om erin te gaan, en ze stappen dan nog steeds uit, je pakt auto en doei :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

ik hoop dat de politie zal toeslaan bij het zien van je wapen. dat hoop ik tenminste want das realistisch.

ik zie het namelijk al voor me als de politie om de hoek komt dat je snel je pistool in je jas verstopt.

dat is pas leven :tu::Y^_^:D:engel::);):*D0_0:klap:

volgens mij is dat al bevestigd

Link to comment
Delen op andere websites

ik hoop dat de politie zal toeslaan bij het zien van je wapen. dat hoop ik tenminste want das realistisch.

ik zie het namelijk al voor me als de politie om de hoek komt dat je snel je pistool in je jas verstopt.

dat is pas leven :tu::Y^_^:D:engel::);):*D0_0:klap:

volgens mij is dat al bevestigd

Ja inderdaad. Je kan niet meer zomaar over straat lopen met een wapen in je handen. Voetgangers en de politie reageren daarop, je zult je wapens verborgen moeten houden als je ze niet gebruikt.

Link to comment
Delen op andere websites

Het leger achter je aan hebben is al onrealistisch, Er is namelijk een keer een vent geweest (in het echt he) die een tank had gejat en verschillende auto's en huizen kapot heeft gereden. Zelfs toen zaten er alleen maar politie wagens achter hem aan. Maar het leger achter je aan heeft natuurlijk wel iets leuks. Dus ik hoop wel dat het erin zit. Ook hoop ik dat de spijkermatten van Vice City weer terugkomen. Wel leuk als ze je banden proberen lek te steken.. Ook hoop ik dat ze niet zo dom tegen je aan gaan rijden maar dat ze je echt in de val proberen te lokken en klem zetten. Daarnaast hoop ik dat er meer verschillende soorten agenten zijn, want in de vorige GTA's was er echt maar 1 agent skin (okee in SA had je ook nog een bike-police en de agenten uit missies zoals tenpenny en pulaski).

neee geen spijkermatten. keb pas gta LCS uitgespeeld en die spijkermatten zijn super irritant. die mogen wegblijven...

mee eens ik heb VCS dan wel niet...

maar ik vond die spijkermatten heel irritant...

Link to comment
Delen op andere websites

nu we het toch over wapens hebben...

het is ook niet super realistischdat je met 10 of meer verschillende wapens op zak loopt... :schater:

zou hier ook verandering n komen? of is dat al bekend

lijkt me niet echt realistisch als je een ak-47 in je jas zak verstopt om zomaar wat te zegge he.. ^_^

post-79408-1195676099.png

Bewerkt: door thagtaking
Link to comment
Delen op andere websites

nu we het toch over wapens hebben...

het is ook niet super realistischdat je met 10 of meer verschillende wapens op zak loopt... :schater:

zou hier ook verandering n komen? of is dat al bekend

lijkt me niet echt realistisch als je een ak-47 in je jas zak verstopt om zomaar wat te zegge he.. ^_^

offtopic:

Is al aan gedacht, bij gta iv als je met grote wapens wil rondlopen moet je ze in een tas doen :) maar past niet echt in dit topic he

Link to comment
Delen op andere websites

Nou ja, dan moet je nog een vrij grote tas bij je hebben wil daar een minigun inpassen xD. Het vasthouden van een minigun is sowieso niet erg realistisch, het apparaat schijnt 1800 kilo te wegen......

Verder zijn grote wapens niet handig om mee te nemen, hoogstens 2 miniguns in je jas! Dit maakt het geloofwaardiger. Al denk ik wel dat je niet teveel moet sleutelen aan GTA, het moet wel GTA blijven....

Link to comment
Delen op andere websites

Nou ja, dan moet je nog een vrij grote tas bij je hebben wil daar een minigun inpassen xD. Het vasthouden van een minigun is sowieso niet erg realistisch, het apparaat schijnt 1800 kilo te wegen......

Verder zijn grote wapens niet handig om mee te nemen, hoogstens 2 miniguns in je jas! Dit maakt het geloofwaardiger. Al denk ik wel dat je niet teveel moet sleutelen aan GTA, het moet wel GTA blijven....

rockstar heeft gezien vooral voor realisme te gaan, waar ik eigelijk wel tevreden over ben, maar het gta gevoel moet er eigelijk wel nog steeds zijn, maar dat moet toch wel lukken. En 1800 kilo sowieso NOOIT, dan zou een helicopter er nog net mee wegkomen. Hij weegt namelijk standaard 16 kilo

Bewerkt: door Naudin
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...