Jump to content

Politie


Puma

Recommended Posts

Er staan wel heel veel goede ideeën hier op deze topic :tu:

Zelf had ik ook nog wat op te merken, ik weet niet of het al genoemd is maar ik zeg het gewoon maar:

In welk land zie je dat de politie ongeveer de helft van het straatbeeld uitmaakt?!?

Wat ik hiermee probeer te zeggen is: Je ziet OVERAL politie bij de vorige gta's. Dat zie ik bij mij in de buurt nou nooit, daar mag ik geluk hebben dat ik 1 politie auto per dag zie rijden, laat staan dat er op elke straathoek wel een politie agent staat. Ik vind dat Rock* daar ook best wel wat verandering in mag brengen, want als je nu een misdaad (klein of groot maakt niet uit) was er bijna altijd wel een agent die je zag. Als ik nu naar het park zou lopen en ik zou daar staan schieten met een geweer was er geen politie agent die mij heeft gezien.

Dan heb ik nu een 2e punt: Waarom bellen de mensen op straat de politie niet als je graffiti spuit ofzo? Dat heb ik ook nog nooit meegemaakt, terwijl ze wel wegrennen als ik op ze schiet bijv. Dit zou ik verder kunnen toelichten, maar volgens mij snapt iedereen me wel.

Gr Gie

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 222
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    9

  • pilot

    8

  • TomHagen

    8

  • danielb

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

de politie in GTA is een grote flop. Ze handelen zeer slordig en onrealistisch.

Misschien maakt het volgende de politie iets beter:

Sterren

Deze worden bepaald door je misdaad. Hoe erger, hoe meer sterren. Maar als je iets kleins hebt gedaan (tegen de politie gereden, iemand geslagen, als je in het openbaar rondloopt met een wapen...) krijg je eerst een of twee waarschuwingen (Put that weapon down of Stop your car)

1* : de politie reageert vriendelijk en probeert je te arresteren

2*: de politie reageert met geweld (knuppels en blote vuisten)

3* : de politie zal je proberen te VERWONDEN met strategische schoten (kogel door je been zodat je niet meer kan rennen)

4* : politie zal je nog steeds je proberen te verwonden en als je met de auto bent zal er overal wegversperringen

5* : de politie zal je proberen te DODEN (kogel door het hoofd bv.)

6* : de SWAT Team neemt over

Strategie

De politie zal zeer strategisch te werk gaan. Je zal constant achtervolgd worden en ze zullen niets anders doen dan je proberen op te pakken.Het SWAT team zal extreem aandachtig te werk gaan.

Realiteit

De politie zal niets anders doen dan schreeuwen (Stop that car now, don't let us hurt you en dergelijke)

Daarnaast zal de politie ook met elkaar praten en onderling bepaalde acties uitvoeren.

Je zal ook ECHT gearresteerd worden. De agenten zal je proberen op de grond te krijgen en je proberen te arresteren. Als je met de auto vastgereden bent en de agent staat naast jou, dan zal hij niet gewoon het wapen op je neus richten (zoals nu het geval is), maar jou uit de auto sleuren en je proberen te arresteren. Als je gearresteerd wordt, dan volgt er een klein filmpje..

Bewerkt: door m3o
Link to comment
Delen op andere websites

In SA schoot de politie pas op je als je op hun schoot, als je een politie agent slaat dan slaat hij je terug met een gummy knuppel

ik werd altyd al besgoten als ik gewoon een wapen in mijn hand had en dermee liep als ik 1 ster had.

Ja dat klopt, maar dan bedreig je ze , maar als jij een agent slaat en je trekt gewoon geen wapen, zal hij je niet neerschieten, tenzij je hem dood slaat

Link to comment
Delen op andere websites

de politie in GTA is een grote flop. Ze handelen zeer slordig en onrealistisch.

Misschien maakt het volgende de politie iets beter:

Sterren

Deze worden bepaald door je misdaad. Hoe erger, hoe meer sterren. Maar als je iets kleins hebt gedaan (tegen de politie gereden, iemand geslagen, als je in het openbaar rondloopt met een wapen...) krijg je eerst een of twee waarschuwingen (Put that weapon down of Stop your car)

1* : de politie reageert vriendelijk en probeert je te arresteren

2*: de politie reageert met geweld (knuppels en blote vuisten)

3* : de politie zal je proberen te VERWONDEN met strategische schoten (kogel door je been zodat je niet meer kan rennen)

4* : politie zal je nog steeds je proberen te verwonden en als je met de auto bent zal er overal wegversperringen

5* : de politie zal je proberen te DODEN (kogel door het hoofd bv.)

6* : de SWAT Team neemt over

Strategie

De politie zal zeer strategisch te werk gaan. Je zal constant achtervolgd worden en ze zullen niets anders doen dan je proberen op te pakken.Het SWAT team zal extreem aandachtig te werk gaan.

Realiteit

De politie zal niets anders doen dan schreeuwen (Stop that car now, don't let us hurt you en dergelijke)

Daarnaast zal de politie ook met elkaar praten en onderling bepaalde acties uitvoeren.

Je zal ook ECHT gearresteerd worden. De agenten zal je proberen op de grond te krijgen en je proberen te arresteren. Als je met de auto vastgereden bent en de agent staat naast jou, dan zal hij niet gewoon het wapen op je neus richten (zoals nu het geval is), maar jou uit de auto sleuren en je proberen te arresteren. Als je gearresteerd wordt, dan volgt er een klein filmpje..

volgens mij hebben ze het sterren systeem eruit gehaald...

en dat ze strategisch te werk gaan is eik logisch als ze een realistischer spel voor een next-gen console maken. en bovendien zag je in de 2e trailer al dat er strategisch werd gehandeld, of dit in-game was is natuurlijk de vraag maar toch ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

de ai overall mag zowieso wel wat beter want als je gewoon over de weg rijd en er duikt vanaf de stoep een politie agent onder je auto is dat best irritant (dit is mij meerdere malen overkomen in gta sa)

ik had meerde malen dat politie tegen mij opknalt en dat ik dan weer zo een * had

Link to comment
Delen op andere websites

de ai overall mag zowieso wel wat beter want als je gewoon over de weg rijd en er duikt vanaf de stoep een politie agent onder je auto is dat best irritant (dit is mij meerdere malen overkomen in gta sa)

ik had meerde malen dat politie tegen mij opknalt en dat ik dan weer zo een * had

Ja dat was egt vervelend dat je over de weg rijd en dan rijd hij tegen jou aan en dan ben jij nog steeds fout :duh:

of dan slaat iemand jou en dan sla je trug en dan heb je politie achter je aan!

Link to comment
Delen op andere websites

de ai overall mag zowieso wel wat beter want als je gewoon over de weg rijd en er duikt vanaf de stoep een politie agent onder je auto is dat best irritant (dit is mij meerdere malen overkomen in gta sa)

ik had meerde malen dat politie tegen mij opknalt en dat ik dan weer zo een * had

Ja dat was egt vervelend dat je over de weg rijd en dan rijd hij tegen jou aan en dan ben jij nog steeds fout :duh:

of dan slaat iemand jou en dan sla je trug en dan heb je politie achter je aan!

ja.

er was ook ergens in een gedeelte van de stad als de politie agter iemand aan zat en jij gaf diegene een stomp kreeg je 50 $ :) :)

en soms as de politie rennend agter iemand aan zat.

en hij werd opeens aan gereden.

stond hij weer op en liep rustig verder :duh::duh:

Link to comment
Delen op andere websites

de ai overall mag zowieso wel wat beter want als je gewoon over de weg rijd en er duikt vanaf de stoep een politie agent onder je auto is dat best irritant (dit is mij meerdere malen overkomen in gta sa)

ik had meerde malen dat politie tegen mij opknalt en dat ik dan weer zo een * had

Ja dat was egt vervelend dat je over de weg rijd en dan rijd hij tegen jou aan en dan ben jij nog steeds fout :duh:

of dan slaat iemand jou en dan sla je trug en dan heb je politie achter je aan!

ja.

er was ook ergens in een gedeelte van de stad als de politie agter iemand aan zat en jij gaf diegene een stomp kreeg je 50 $ :) :)

en soms as de politie rennend agter iemand aan zat.

en hij werd opeens aan gereden.

stond hij weer op en liep rustig verder :duh::duh:

hahaha dat wist ik nog niet maar ik hoop eigelijk ook dat er leukere codes inkomen waar je met je vrienden om kan lachen

Link to comment
Delen op andere websites

de ai overall mag zowieso wel wat beter want als je gewoon over de weg rijd en er duikt vanaf de stoep een politie agent onder je auto is dat best irritant (dit is mij meerdere malen overkomen in gta sa)

ik had meerde malen dat politie tegen mij opknalt en dat ik dan weer zo een * had

Ja dat was egt vervelend dat je over de weg rijd en dan rijd hij tegen jou aan en dan ben jij nog steeds fout :duh:

of dan slaat iemand jou en dan sla je trug en dan heb je politie achter je aan!

ja.

er was ook ergens in een gedeelte van de stad als de politie agter iemand aan zat en jij gaf diegene een stomp kreeg je 50 $ :) :)

en soms as de politie rennend agter iemand aan zat.

en hij werd opeens aan gereden.

stond hij weer op en liep rustig verder :duh::duh:

hahaha dat wist ik nog niet maar ik hoop eigelijk ook dat er leukere codes inkomen waar je met je vrienden om kan lachen

ik vond de code rekrureer iedereen wel leuk.

als ik de politie iedere keer ging rekruteren :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

de ai overall mag zowieso wel wat beter want als je gewoon over de weg rijd en er duikt vanaf de stoep een politie agent onder je auto is dat best irritant (dit is mij meerdere malen overkomen in gta sa)

ik had meerde malen dat politie tegen mij opknalt en dat ik dan weer zo een * had

Ja dat was egt vervelend dat je over de weg rijd en dan rijd hij tegen jou aan en dan ben jij nog steeds fout :duh:

of dan slaat iemand jou en dan sla je trug en dan heb je politie achter je aan!

ja.

er was ook ergens in een gedeelte van de stad als de politie agter iemand aan zat en jij gaf diegene een stomp kreeg je 50 $ :) :)

en soms as de politie rennend agter iemand aan zat.

en hij werd opeens aan gereden.

stond hij weer op en liep rustig verder :duh::duh:

hahaha dat wist ik nog niet maar ik hoop eigelijk ook dat er leukere codes inkomen waar je met je vrienden om kan lachen

ik vond de code rekrureer iedereen wel leuk.

als ik de politie iedere keer ging rekruteren :puh:

van ? LC VC SA ? ken die code niet geef eens :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

de ai overall mag zowieso wel wat beter want als je gewoon over de weg rijd en er duikt vanaf de stoep een politie agent onder je auto is dat best irritant (dit is mij meerdere malen overkomen in gta sa)

ik had meerde malen dat politie tegen mij opknalt en dat ik dan weer zo een * had

Ja dat was egt vervelend dat je over de weg rijd en dan rijd hij tegen jou aan en dan ben jij nog steeds fout :duh:

of dan slaat iemand jou en dan sla je trug en dan heb je politie achter je aan!

ja.

er was ook ergens in een gedeelte van de stad als de politie agter iemand aan zat en jij gaf diegene een stomp kreeg je 50 $ :) :)

en soms as de politie rennend agter iemand aan zat.

en hij werd opeens aan gereden.

stond hij weer op en liep rustig verder :duh::duh:

hahaha dat wist ik nog niet maar ik hoop eigelijk ook dat er leukere codes inkomen waar je met je vrienden om kan lachen

ik vond de code rekrureer iedereen wel leuk.

als ik de politie iedere keer ging rekruteren :puh:

van ? LC VC SA ? ken die code niet geef eens :puh:

ik gebruik hem altyd op GTA SA.

ga naar deze pagina

http://nl.wikigta.org/wiki/Grand_Theft_Aut...as_Cheats_Codes

klik dan control en F tegelijk in en typ dan rekruteer iedereen in

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

ik hoop dat je echt kunt schuilen als de politie achter jou aan zit maar kijk even bij walkthtough er staat dat er een rood rondje verschijnt als wand level hebt dat is het gebied waar jij het laats gezien bent je je eruit zonder gezien te worden dan word het groter. maar verder is hier nog geen informatie over op de site

Link to comment
Delen op andere websites

ik hoop dat je echt kunt schuilen als de politie achter jou aan zit maar kijk even bij walkthtough er staat dat er een rood rondje verschijnt als wand level hebt dat is het gebied waar jij het laats gezien bent je je eruit zonder gezien te worden dan word het groter. maar verder is hier nog geen informatie over op de site

de systeem met politie die GTA IV zal gebruiken kom heel veel overheen met de systee, van Scarface twiy

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...