Jump to content

Politie


Puma

Recommended Posts

Weet je wat er eens een keer bij mij gebeurde:

ik heb 2 sterren en ik pak een helicopter. op het moment dat ik opstijg doet een politieagent de deur open (we zijn nu al een klein stukje in de lucht) en houd me onder schot en ik ben busted maar hij valt weer naar beneden en ik ben nog steeds busted terwijl hij mij niet meer onderschot houdt. :duh:

Dat mag Rockstar wel verbeteren.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 222
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    9

  • pilot

    8

  • TomHagen

    8

  • danielb

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Weet je wat er eens een keer bij mij gebeurde:

ik heb 2 sterren en ik pak een helicopter. op het moment dat ik opstijg doet een politieagent de deur open (we zijn nu al een klein stukje in de lucht) en houd me onder schot en ik ben busted maar hij valt weer naar beneden en ik ben nog steeds busted terwijl hij mij niet meer onderschot houdt. :duh:

Dat mag Rockstar wel verbeteren.

Idd had ik ook ik rijd in mijn autotje die politie mand doet mijn deur open ik rij nog 2 meter veder en ben busted die politiekneus staat 2 meter van mijn auto vandaan en kan mij nooit neerschieten :duh:

Grove fout :7

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je wat er eens een keer bij mij gebeurde:

ik heb 2 sterren en ik pak een helicopter. op het moment dat ik opstijg doet een politieagent de deur open (we zijn nu al een klein stukje in de lucht) en houd me onder schot en ik ben busted maar hij valt weer naar beneden en ik ben nog steeds busted terwijl hij mij niet meer onderschot houdt. :duh:

Dat mag Rockstar wel verbeteren.

Idd had ik ook ik rijd in mijn autotje die politie mand doet mijn deur open ik rij nog 2 meter veder en ben busted die politiekneus staat 2 meter van mijn auto vandaan en kan mij nooit neerschieten :duh:

Grove fout :7

eh ja en denk je dat dat de enige bug is? GTA SA barste van de bugs, je kon ze bijna met het blote oog op de disc zien zitten. Dat wordt waarschijnlijk ook beter :)
Link to comment
Delen op andere websites

Weet je wat er eens een keer bij mij gebeurde:

ik heb 2 sterren en ik pak een helicopter. op het moment dat ik opstijg doet een politieagent de deur open (we zijn nu al een klein stukje in de lucht) en houd me onder schot en ik ben busted maar hij valt weer naar beneden en ik ben nog steeds busted terwijl hij mij niet meer onderschot houdt. :duh:

Dat mag Rockstar wel verbeteren.

Idd had ik ook ik rijd in mijn autotje die politie mand doet mijn deur open ik rij nog 2 meter veder en ben busted die politiekneus staat 2 meter van mijn auto vandaan en kan mij nooit neerschieten :duh:

Grove fout :7

eh ja en denk je dat dat de enige bug is? GTA SA barste van de bugs, je kon ze bijna met het blote oog op de disc zien zitten. Dat wordt waarschijnlijk ook beter :)

Laten we dat hopen ... ik vond daarom SA één van de slechtste GTA's omdat er zoveel bugs in zat :S

Overigens hoop ik ook dat de politie op je let als véél te snel rijdt. Dat is namelijk ook nogal onlogisch. De politie komt blijkbaar achter je aan als je wapens zichtbaar draagt (zeer goede verbetering) maar het zou nog vetter zijn als ze dus je in de gate houden als je te snel rijdt ... en ze je bijv. op de bon kunnen slingeren :) Enige nadeel zou dan zijn dat je constant 'braaf' moet rijden ... maja de nieuwe GTA gaat over realiteit ... dus uiteindelijk: why not :)

Bewerkt: door Rensch
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat het heel anders word aangepakt met het botsen tegen de politie aan, want dat was echt ongelofelijk dom. En ik hoop op hele realistische achtervolgingen. En natuurlijk dat als je op je motortje of in je auto rijdt dat je achteruit en vooruit kunt schieten, maar dat is volgens mij al bevestigd of niet?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat het heel anders word aangepakt met het botsen tegen de politie aan, want dat was echt ongelofelijk dom. En ik hoop op hele realistische achtervolgingen.

Idd, zelfs als de politie tegen jou aan reed kwammie achter je aan ... zeeeeer nep

Link to comment
Delen op andere websites

Of als '' Jij '' schoot kreeg je politie achter je aan en als bijvoorbeeld de '' Ballas'' schoten kregen hun geen politie achter hun aan...

Ja plus daar kwam nog bij dat áls de politie achter een ander aanzat en 'm klemreed ofzo ... dat de politie dan diegene meteen kapotknalde ... de politie moet anderen natuurlijk ook oppakken ...

Link to comment
Delen op andere websites

Of als '' Jij '' schoot kreeg je politie achter je aan en als bijvoorbeeld de '' Ballas'' schoten kregen hun geen politie achter hun aan...

ja klopt, dat was erg dom, je wordt gewoon effe doodgeschoten door die bendes, en dan schiet je terug en dan ben jezelf de klos,

en idd als een politie tegen je aanrijdt, dan krijg je sterren, oke :duh:

en op de bon is wel leuk, maar je moet wel braaf rijden, dan moet je rondrijden met 30 ofzo, niet door rood, en dus schiet het niet op,

conclusie: het is wel realistisch, maar verpest de sfeer

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind echt dat de politie wel wat slimmer meot zijn dan bij de vorige gtas

ik vin het echt dom : dan sta je op een gebouw met heel veel rocketlaunger en dan schiet je 40 politie helicopters uit de lucht dan blijfen ze maar komen in het echt heeft de politie toch ook niet een paar honderd helicopters staan wachten tot er iemand 50 mensen neer knalt

ik hoop echt dat de politie in gta4 veel slimmer is want dit is eecht dom

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...