Jump to content
Joriz

De grote GTAGames.nl Zomeractie Uitslag!


Eindelijk is het zover. Leden vroegen al lang naar goodies van Grand Theft Auto en dankzij de grote GTAGames.nl zomeractie kon je ze winnen!

We hebben veel creatieve, originele en kwalitatief goede inzendingen binnen gekregen en het was lastig om de aller beste eruit te kiezen. Uiteindelijk zijn we er toch uitgekomen en kunnen we met trots mededelen dat de volgende leden hebben gewonnen: :dans:

Blastov



Preddy

dennisone

Flying Dutchman

Jarno

Froodooo

Gangsta

post-1-1177702874.jpg

De winnaars van de grote GTAGames.nl zomeractie zullen het volgende toegestuurd krijgen: Een Grand Theft Auto IV sticker, twee Grand Theft Auto: Vice City Stories strandballen en divers andere leuke GTA goodies.

Behalve dat volgt er nog een exclusief GTAGames.nl kleinigheidje wat we binnenkort van de drukker zullen ontvangen.

De inzendingen van de winnaars staan vanaf nu bekijkbaar in onze Download Database. Complimentjes aan de winnaars voor hun mooie inzendingen kunnen natuurlijk hieronder worden gegeven met de reactie knop.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Bier mit Wurst op mijn kosten in mijn profiel af te halen! :clown:

Ik ben zeer blij dat ik bij de winnaars zit. Bedankt crewleden die mijn werk zo wisten te waarderen!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nooit gedacht dat ik er wat mee ging winnen, het idee in m'n hoofd was wat mooier dan hoe het eruit kwam, maar m'n inzending bleek toch goed genoeg :dans: . Gefeliciteerd aan de andere winnaars, een bemoedigend schouderklopje voor de runner-ups en grote dank aan de roden en paarsen voor het organiseren van deze leuke contest :klap:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gefeliciteerd iedereen die gewonnen heeft! Geef de stickers een mooi plekje, en veel plezier op het strand! :dans:

Ik heb jammer genoeg niet meegedaan, simpelweg omdat ik niets leuks kon verzinnen. Anyway, er worden vast nog wel eens vaker van deze leuke acties georganiseerd. Complimenten aan de organisatie!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Aan alle winnaars: "Gefelicteerd, en veel plezier met jullie goodies!"

Achteraf vind ik wel jammer dat ik niet meegedaan heb, aangezien ik normaal gesproken graag filmpjes en dergelijke maak. Maar goed, de inspiratie ontbrak dit keer een beetje bij mij. 8)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...