Jump to content
Joriz

De grote GTAGames.nl Zomeractie Uitslag!


Eindelijk is het zover. Leden vroegen al lang naar goodies van Grand Theft Auto en dankzij de grote GTAGames.nl zomeractie kon je ze winnen!

We hebben veel creatieve, originele en kwalitatief goede inzendingen binnen gekregen en het was lastig om de aller beste eruit te kiezen. Uiteindelijk zijn we er toch uitgekomen en kunnen we met trots mededelen dat de volgende leden hebben gewonnen: :dans:

Blastov



Preddy

dennisone

Flying Dutchman

Jarno

Froodooo

Gangsta

post-1-1177702874.jpg

De winnaars van de grote GTAGames.nl zomeractie zullen het volgende toegestuurd krijgen: Een Grand Theft Auto IV sticker, twee Grand Theft Auto: Vice City Stories strandballen en divers andere leuke GTA goodies.

Behalve dat volgt er nog een exclusief GTAGames.nl kleinigheidje wat we binnenkort van de drukker zullen ontvangen.

De inzendingen van de winnaars staan vanaf nu bekijkbaar in onze Download Database. Complimentjes aan de winnaars voor hun mooie inzendingen kunnen natuurlijk hieronder worden gegeven met de reactie knop.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Gefeliciteerd iedereen! Ik ga zo even de inzendingen bekijken :) Ik heb zelf ook enkele goodies van GTA, en dat is erg leuk om te hebben :)

Veel plezier met jullie spul! En Crew, erg leuke actie dit ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Geleficiteerd allemaal, alleen van sommige snap ik niet waarom ze gewonnen hebben, ik ga niet zeggen wie.

Die mod van Blaster vond ik trouwens wel mans :).

Maar ik moet niet klagen, ik heb zelf niet eens meegedaan :dans:.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ga zo de inzendingen bekijken, maar toch wil ik de winnars feliciteren met hun overwinning. Het is een leuke actie geweest met hele leuke prijzen, het lijkt me leuk om het te herhalen gezien alle creaties die de leden hebben gemaakt. Veel plezier met jullie goodies en nogmaals 'Gefeliciteerd!'

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gefeliciteerd :dans: met al die mooie prijzen.

Ik heb twee inzendingen niet kunnen bekijken: 1 omdat ik geen PP heb en de ander deed helemaal niets en moest ik afsluiten middels taakbeheer en 1 inzending heb ik niet voor de volle 37 minuten bekeken, ben waarschijnlijk geen lotgenoot :bonk:

Jarno heb je nu strand-ballen die bij je passen?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Van harte gefeliciteerd iedereen! Alle inzendingen zien er echt leuk uit. Geen wonder dat ze dan ook gewonnen hebben.

Jarno

Hahaha die Jarno. Groeten terug hoor, en inderdaad: Sam en Delinda blijven "je-weet-wel". :schater: Rated "M" for Masturbation. :puh:

Preddy

Sorry, het is mij niet gelukt om de jouwe af te spelen. :$

Dennisone

Zo die ziet er erg leuk uit zeg! Mijn complimenten! :Y

Blastov

Haha prachtig mod-werk, zeker weten. :puh:

Froodooo

Haha onze nieuwe game-ontwikkelaar. ^_^ Ziet er erg leuk uit!

Gangsta

Die robot maakt het net grappig. :puh:

Flying Dutchman

Een GTA-filmpje zoals 'ie van oorsprong ook is: gewoon lekker rondknallen en je "ding" doen. :Y

Bewerkt: door Pietje II

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...