Jump to content
Joriz

De grote GTAGames.nl Zomeractie Uitslag!


Eindelijk is het zover. Leden vroegen al lang naar goodies van Grand Theft Auto en dankzij de grote GTAGames.nl zomeractie kon je ze winnen!

We hebben veel creatieve, originele en kwalitatief goede inzendingen binnen gekregen en het was lastig om de aller beste eruit te kiezen. Uiteindelijk zijn we er toch uitgekomen en kunnen we met trots mededelen dat de volgende leden hebben gewonnen: :dans:

Blastov



Preddy

dennisone

Flying Dutchman

Jarno

Froodooo

Gangsta

post-1-1177702874.jpg

De winnaars van de grote GTAGames.nl zomeractie zullen het volgende toegestuurd krijgen: Een Grand Theft Auto IV sticker, twee Grand Theft Auto: Vice City Stories strandballen en divers andere leuke GTA goodies.

Behalve dat volgt er nog een exclusief GTAGames.nl kleinigheidje wat we binnenkort van de drukker zullen ontvangen.

De inzendingen van de winnaars staan vanaf nu bekijkbaar in onze Download Database. Complimentjes aan de winnaars voor hun mooie inzendingen kunnen natuurlijk hieronder worden gegeven met de reactie knop.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Wat raar, ik kom er net achter dat ik ook zo'n gaatje heb bovenaan bij die blauwe strandbal. :-(

Ik ga er wat aan proberen te doen. :cab:

Edit:

Hier een foto:

:dans:

Blauwe strandbal gefixt met plakband, maakt niks uit. :dans:

gtagameszomeractieji4.png

Bewerkt: door Gangsta

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ziet er leuk uit allemaal. Ik zou de strandballen ook aan het plafond hangen en die muismat meteen gebruiken. :puh: Hopelijk worden er nog vaker van deze acties georganiseerd. :)

Dat zijn inderdaad stickers, instructies hoe en waar te plakken staan in de bijgeleverde brief ;).
En waar moeten jullie ze dan plakken? Bewerkt: door ArticLight

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Voor degene die geïnteresseerd zijn wat er in de bijgeleverde brief staat:

Hallo,

Bij deze het "De grote GTAGames.nl Zomeractie!" prijzenpakket van GTAGames.nl.

In de envelop zitten de beloofde Grand Theft Auto IV sticker, twee Vice City Stories strandballen en wat leuke extra's zoals een Vice City Stories sleutelhanger, San Andreas dobbelsteen en een R* sticker.

Behalve deze mooie prijzen zit er een exclusieve GTAGames.nl goodie in, namelijk speciaal gedrukte GTAGames.nl stickers.

Op deze stickers is behalve een GTAGames.nl logo ook Niko Bellic te zien die natuurlijk de hoofdpersoon is van het in oktober uit te komen Grand Theft Auto IV.

Deze stickers moet je natuurlijk op bekende plekken op gaan plakken om te laten zien dat een GTAGames.nl lid op die bekende plek is geweest en om te zorgen dat er nog meer mensen naar onze website komen!

Nogmaals bedankt voor het meedoen aan de GTAGames.nl zomeractie. Hopelijk zien we je nog lang op onze website.

Met vriendelijke groet, names de jury,

Joriz (Mislukte handtekening)

Eigenaar en oprichter van GTAGames.nl

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...