Jump to content
Joriz

De grote GTAGames.nl Zomeractie Uitslag!


Eindelijk is het zover. Leden vroegen al lang naar goodies van Grand Theft Auto en dankzij de grote GTAGames.nl zomeractie kon je ze winnen!

We hebben veel creatieve, originele en kwalitatief goede inzendingen binnen gekregen en het was lastig om de aller beste eruit te kiezen. Uiteindelijk zijn we er toch uitgekomen en kunnen we met trots mededelen dat de volgende leden hebben gewonnen: :dans:

Blastov



Preddy

dennisone

Flying Dutchman

Jarno

Froodooo

Gangsta

post-1-1177702874.jpg

De winnaars van de grote GTAGames.nl zomeractie zullen het volgende toegestuurd krijgen: Een Grand Theft Auto IV sticker, twee Grand Theft Auto: Vice City Stories strandballen en divers andere leuke GTA goodies.

Behalve dat volgt er nog een exclusief GTAGames.nl kleinigheidje wat we binnenkort van de drukker zullen ontvangen.

De inzendingen van de winnaars staan vanaf nu bekijkbaar in onze Download Database. Complimentjes aan de winnaars voor hun mooie inzendingen kunnen natuurlijk hieronder worden gegeven met de reactie knop.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Misschien heb ik eroverheen gelezen, maar ik ben wel benieuwd naar de resultaten van de winnars. Zouden jullie misschien de filmpjes/tekeningen of wat dan ook kunnen posten? Lijkt me wel grappig wat ze bedacht hebben. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik verkeerde in de veronderstelling dat iedereen gewoon ==> hier <== alle inzendingen kon zien, maar ik zie dat er nog een aantal inzendingen niet zijn vrijgegeven. Gaan we eventjes naar kijken :Y

Edit: domme Sheep, want natuurlijk zijn nu alleen de winnaars te bekijken voor iedereen. De rest van de 28 inzendingen staan er al wel maar zijn nog niet zichtbaar voor het grote publiek. Zodra de winnaars uigebreid gefeliciteerd zijn en hun foto's met prijzen hebben ingezonden :D word de rest vrijgegeven....nog heel even geduld dus en dan kun je ze allemaal bekijken!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

hoeveel mensen hebben meegedaan eigenlijk??
Er waren 34 deelnemers aan de GTAGames.nl Zomeractie, waarvan er 7 hebben gewonnen.
en wanneer worden de prijzen verzonden :eten::puh: ??
Als het goed is hebben alle prijswinnaars een PM van Joriz ontvangen met de vraag om hun adres door te geven aan hem. Zodra die adressen bekend zijn bij Joriz zullen de prijzen zo spoedig mogelijk worden verstuurd naar de prijswinnaars.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

hallo allemaal ik ben hier nieuw hier en ik heb een dansje bedacht kijk: :dans:

En als je het afvraagtIK BEN EEN JONGEN!!!!!!

>>> Door NandroDavids: Welkom op het Forum...maar lees voor de aardigheid de regels nog 's door ;) O ja, bekijk alle subforums ook eens rustig, daar is wel een plekje waar dit beter past :)<<<

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...