GolfG60 Geplaatst: 16 maart 2011 Rapport Geplaatst: 16 maart 2011 Allebei. De kleine achterlichten zijn ouder dan de grote en op de foto's zie je de grote achterlichten. Bij de Golf 1 cabrio zijn de kleine achterlichten gebleven. (Maar dat wist je ongetwijfeld wel) Jep, maar dat is juist een probleem, ze zijn niet 1-2-3 swapbaar. Omdat de grotere groter zijn(ja, echt waar hoor! ), als je er kleine lichten in wilt zul je een deel plaatwerk moeten gaan lassen. Grotere lampen zijn hoger en breder dus er moet best veel gebeuren wil je kleine lampen er mooi in krijgen. Reageren
Rullez Geplaatst: 16 maart 2011 Rapport Geplaatst: 16 maart 2011 Allebei. De kleine achterlichten zijn ouder dan de grote en op de foto's zie je de grote achterlichten. Bij de Golf 1 cabrio zijn de kleine achterlichten gebleven. (Maar dat wist je ongetwijfeld wel) Jep, maar dat is juist een probleem, ze zijn niet 1-2-3 swapbaar. Omdat de grotere groter zijn(ja, echt waar hoor! ), als je er kleine lichten in wilt zul je een deel plaatwerk moeten gaan lassen. Grotere lampen zijn hoger en breder dus er moet best veel gebeuren wil je kleine lampen er mooi in krijgen. Achterpaneel eruit slijpen en nieuwe erin lassen niet veel werk, strak krijgen etc. wel uiteraard Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 16 maart 2011 Rapport Geplaatst: 16 maart 2011 (bewerkt) ''' Bewerkt: 15 juni 2011 door Golf_MK1 Reageren
GolfG60 Geplaatst: 16 maart 2011 Rapport Geplaatst: 16 maart 2011 Achterpaneel eruit slijpen en nieuwe erin lassen niet veel werk, strak krijgen etc. wel uiteraard Idd, strak maken en dan nog spuiten en ofc. andere achterlichten, en dan hopen dat het geen extra roest veroorzaakt. Het is minder moeite om dan een golf te pakken met al kleine achterlichten. Dat was ik dus ook aan het denken, daarom dat ik het even vroeg. Ik vermoed wel dat hij het gewoon op de grote lichten zal houden. Ik denk dat het zijn bedoeling ook is, als je eentje wilt met kleine achterlichten koop je een golfje met kleine achterlichten Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 16 maart 2011 Rapport Geplaatst: 16 maart 2011 (bewerkt) ''' Bewerkt: 15 juni 2011 door Golf_MK1 Reageren
moechy Geplaatst: 19 maart 2011 Rapport Geplaatst: 19 maart 2011 Nog een kleine 3weekjes voor ik men auto heb . Dan post ik wel eens foto's van buiten en binnen. Aangezien ik er vanalles in ga veranderen. Eventueel nieuwe pedalen, matjes, zetelovertrekken en die andere kleine dingetjes. Sowieso ook nog nieuwe wieldoppen of velgjes als ik die goedkoop op de kop kan tikken. enige probleem is dat ik geen enkele goede site vind van in belgië om dat soort onderdelen te verkrijgen. Reageren
Rullez Geplaatst: 19 maart 2011 Rapport Geplaatst: 19 maart 2011 Nog een kleine 3weekjes voor ik men auto heb . Dan post ik wel eens foto's van buiten en binnen. Aangezien ik er vanalles in ga veranderen. Eventueel nieuwe pedalen, matjes, zetelovertrekken en die andere kleine dingetjes. Sowieso ook nog nieuwe wieldoppen of velgjes als ik die goedkoop op de kop kan tikken. enige probleem is dat ik geen enkele goede site vind van in belgië om dat soort onderdelen te verkrijgen. Nieuwe pedalen en matjes Stoelhoezen is wat minder spaar dan gewoon door voor een leuk nieuw interieurtje van Recaro ofzo... Same voor wieldoppen genoeg leuke velgen met knappe bandjes te vinden op marktplaats. Maar kan niet wachten op je foto's Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 19 maart 2011 Rapport Geplaatst: 19 maart 2011 @Moechy, laat snel komen die foto's, altijd leuk! Ook leuke plannen Ik heb vandaag ook weer 2 dingen gehaald voor m'n auto * Nieuwe grill - honinggraad grill ipv lammellen grill, staat veel mooier, moet em alleen nog monteren * Veerpootbrug - deze ben ik alleen nu nog aan het spuiten, de houders worden antraciet en de 'buis' wordt ook groen, net als de remklauwen Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 19 maart 2011 Rapport Geplaatst: 19 maart 2011 man onze golf wil maar niet goedlopen, die 2de trap van de gasklep wil maar niet goed open: http://www.youtube.com/watch?v=AWKaKQUsrTk http://www.youtube.com/watch?v=2l4DYT9cHPk Reageren
moechy Geplaatst: 19 maart 2011 Rapport Geplaatst: 19 maart 2011 Nog een kleine 3weekjes voor ik men auto heb . Dan post ik wel eens foto's van buiten en binnen. Aangezien ik er vanalles in ga veranderen. Eventueel nieuwe pedalen, matjes, zetelovertrekken en die andere kleine dingetjes. Sowieso ook nog nieuwe wieldoppen of velgjes als ik die goedkoop op de kop kan tikken. enige probleem is dat ik geen enkele goede site vind van in belgië om dat soort onderdelen te verkrijgen. Nieuwe pedalen en matjes Stoelhoezen is wat minder spaar dan gewoon door voor een leuk nieuw interieurtje van Recaro ofzo... Same voor wieldoppen genoeg leuke velgen met knappe bandjes te vinden op marktplaats. Maar kan niet wachten op je foto's Slechtste dat je kan doen is 2dehands banden kopen.. Velgen kan geen kwaad maar altyd nieuwe banden erop! Enkel de binnenbekleding is nodig. Aangezien de rest nog allemaal netjes is. Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 19 maart 2011 Rapport Geplaatst: 19 maart 2011 (bewerkt) ''' Bewerkt: 15 juni 2011 door Golf_MK1 Reageren
moechy Geplaatst: 19 maart 2011 Rapport Geplaatst: 19 maart 2011 Enige nadeel is dat ik hier niet meteen een winkel weet zijn waar je deze onderdelen kan krijgen. Dus ik denk dat ik deze online zal moeten bestellen. Wat dan weer verzendkosten let zich meebrengt. Weet er dus toevallig iemand een goede site waar je deze onderdelen kan vinden en die niet teveel verzendkosten met zich meebrengt? Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 19 maart 2011 Rapport Geplaatst: 19 maart 2011 (bewerkt) ''' Bewerkt: 15 juni 2011 door Golf_MK1 Reageren
moechy Geplaatst: 19 maart 2011 Rapport Geplaatst: 19 maart 2011 Enige nadeel is dat ik hier niet meteen een winkel weet zijn waar je deze onderdelen kan krijgen. Dus ik denk dat ik deze online zal moeten bestellen. Wat dan weer verzendkosten let zich meebrengt. Weet er dus toevallig iemand een goede site waar je deze onderdelen kan vinden en die niet teveel verzendkosten met zich meebrengt? Ik weet niet direct een website, maar ik heb al wel eens onderdelen in Duitsland besteld voor m'n Trabant en die verzendkosten waren echt niet overdreven. (9,90 euro tot 25 kg) Toevallig ook geen winkel hier in de buurt van antwerpen? Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 19 maart 2011 Rapport Geplaatst: 19 maart 2011 Woepsie, ik heb mijn auto vandaag nog wat lager gezet, alleen nu iets te laag Mijn voorbanden komen tegen de veren aan Dus ik krijg steeds een rubberlucht in de auto Morgen dan toch maar weer iets omhoog zetten, wel jammer, vond het wel mooi staan zo @Moechy, je kan eens kijken bij CarFantasy, dat zit wel in Nederland, maar die hebben een enorm aantal spullen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.