Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hmm auto in t dorp gelaten :puh: morgen weer teryg vinden :7

Hmm auto in t dorp gelaten :puh: morgen weer teryg vinden :7

Haha ik herken het deed ik met die Golf ook nog wel regelmatig dag daarna de tering zoeken waar ik hem ook al weer had neergezet. Pak tegenwoordig wel gewoon de fiets scheelt een hoop gekut de laatste dag.

Overigens nog 2 kleine update en een update die er aan moet komen na oud en nieuw. :D

V6 logo eraf

IMAG0075.jpg

En Aerotwin ruitenwissertjes

IMAG0076.jpg

En de update voor na de winter.

Milltek Non-Resonated zonder middendemper. Tegen die tijd kijken hoeveel herrie het gaat maken anders ga ik zelf nog iets van een rvs kat vervanger maken. Kan echt niet wachten tot het geluid van de 6 cillinders eindelijk eruitn komt + dat het huidige uitlaat systeem zo lek is als een mandje.

Bewerkt: door Rullez
Link to comment
Delen op andere websites

Staat inderdaad ook nog op mijn veelste lange lijst. Belangrijkste vind ik momenteel de uitlaat. :)

Edit: Vergeet trouwens nog te melden dat de banden van de RS4 velgen zijn gedraaid en de eerste al stoeprandschade vrij is en komende week de grondlaag eroverheen gaat. Zal er binnenkort wat foto's van schieten.

Bewerkt: door Rullez
Link to comment
Delen op andere websites

Kwam toevallig net op Facebook een foto tegen die ik erg toepasselijk vind in dit topic

556794_260059710786553_730786758_n.jpg

@Rullez, klinkt erg lekker, zeker doen inderdaad!

Watskebeurt met de Sub?

Motormanagement storing :vp:

Hmm auto in t dorp gelaten :puh: morgen weer teryg vinden :7

Bekend probleem, moest mijne laatst terugzoeken in een parkeergarage, heb hem uiteindelijk gevonden door het alarm af te laten gaan (panic button)

Verder zet ik mijn auto eigenlijk nooit in de stad, opvallend ding..

Link to comment
Delen op andere websites

Verder zet ik mijn auto eigenlijk nooit in de stad, opvallend ding..

Bang voor idioten die er met hun sleutel op krassen of dat ie gestolen wordt(of beide)? Oja, wat ik zelf gezien heb: nooit een mooie auto in het centrum van Brussel laten staan(krassen)...Dat er daar een shitload aan buitenlanders is, is een verwaarloosbaar toeval natuurlijk..

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Oja, wat ik zelf gezien heb: nooit een mooie auto in het centrum van Brussel laten staan(krassen)...

Ik zou is willen weten waar dat jij je auto wilt kwijtgeraken in het centrum (als het niet in een parkeergarage is)? Of welke reden dat je hebt om met een auto het centrum binnen te rijden :7

@Rusty: nou, dat moet je niet in Australië gaan verkondigen, daar steken ze je dood als je van "het andere merk" bent.

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn best een paar parkeerplaatsen hoor. Er zijn er niet veel, maar ze zijn er. :puh: Meestal van bewoners daar(denk ik)..Zonde van die mooie TT zeg, een kras van helemaal achter naar helemaal voor.. :{

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ha kut, belde gisteren iemand voor de velgen, had een volvo geloof ik.

Hij was wel geïnsteresseerd maar na wat meten, kwam ie erachter dat het qua naafmaat niet ging passen :(.

Weer geen geluk, kan het geld wel gebruiken voor een motorbroek, word wat frisjes in men jeans.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...