GTA 0wn3r Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 (bewerkt) Idd.. area 69 zou erg interresant zijn als je eronder kan komen ^^ Broken Table- Heel apart om daar onder te vliegen. Weet iemand of er ergens een map is waar je kunt vinden welk huis waar is? Vooral Liberty City en Area 69 hebben mijn speciale voorkeur :-) Ben nu het filmpje aan het downloaden. Naderhand zal ik kijken of ik erachter kom waar dat huisje is. *ook voor BT.. Ik zal er een mapje voor bewerken. En hem online proberen te krijgen. * ---------EDIT----------- Filmpje gekeken, Zal nu even de locatie door geven van de tattoo shop. *de plek waar je er binnen komt is de Gym in Ganton* Die weet iedereen toch? Zo niet, PM me dan maar Bewerkt: 15 december 2004 door GTA 0wn3r Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ducati_Babe Geplaatst: 16 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 Heb dat dus gisteren geprobeerd. Resultaat, ik kan opstijgen vanuit de gym met de jepack, so far so good, maar ik slaag er niet in om op de aangeduide locaties die 'huizen' te vinden. Buiten een mini-smg die rondzweeft en een police-bribe vind ik niks. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 Ben nu het filmpje aan het downloaden. Naderhand zal ik kijken of ik erachter kom waar dat huisje is. *ook voor BT.. Ik zal er een mapje voor bewerken. En hem online proberen te krijgen. * Ik zal een topic aanmaken in de plattegronden sectie waar ik de locaties neerzet. Daar moeten daan alle gebouwen die gevonden worden in komen te staan. Als iemand iets vind, schroom niet om een map te plaatsen met de exacte lokatie; diegene die er al zijn geweest weten dat het lastig orienteren is daar in blue hell. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nick 82 Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 (bewerkt) @ brokentable, als je kijkt op de site waar het filmpje oospronkelijk vandaan komt zul je zien dat daar al een kleine map te vinden is. weet niet of je er iets aan hebt maar dat zou je zelf even moeten bekijken EDIT: geen kleine map, bedoelde een klein aantal locaties Bewerkt: 16 december 2004 door nick 82 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ducati_Babe Geplaatst: 16 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 Heb het deze middag getest en ik kan nu met zekerheid zeggen dat het werkt. Moet zeggen dat het geen sinecure was om op de eerste locatie recht in dat geel driehoekje te vliegen, als je hem mist krijg je namelijk geen tweede kans! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 Maar je kan tog niet saven als je cheat? kan je niet gewoon de jetpack halen uit LV? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lepertum Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 Maar je kan tog niet saven als je cheat? kan je niet gewoon de jetpack halen uit LV? Nee, want met het Jetpack kan je de gym niet binnen, spijtig genoeg Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA 0wn3r Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 Maar je kan tog niet saven als je cheat? kan je niet gewoon de jetpack halen uit LV? Nee, want met het Jetpack kan je de gym niet binnen, spijtig genoeg En daarom moet je ook de code pas doen als je binnen in de gym bent :rolleyes: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dudedude Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 ik kan het 2de gele driehoekje niet vinden(die ene waarbij je in de tattoo shop bent) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA 0wn3r Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 ik kan het 2de gele driehoekje niet vinden(die ene waarbij je in de tattoo shop bent) :unsure: Ik kan heel het driehoekje van Denise d'r huis niet vinden.. :rolleyes: Ik doe vast weer wat verkeerd. Want ik blijf vaak ook hangen Of ligt dat niet aan mij ? Dan kan ik gewoon niet meer verder want dan krijg ik heel kort een flits met: Loading... en dan blijft ie hange :S Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Aegis Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 ja het is lastig want als je ook maar 1 ding verkeerd doet van het filmpje raak je zow verdwaald dat je nooit meer trug komt... :o (behalve zelfmoord cheat ) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeefChief Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 (bewerkt) Sorry, maar waar moet je op klikken om te doen, "opslaan als". Alles al geprobeerd, maar het lukt niet. <_< Edit: Is al gelukt............... Bewerkt: 23 december 2004 door BeefCief Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barry Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 Ik weet niet hoe die gast het voormekaar heeft gekregen,(van dat filmpje). Mij lukt het niet. <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutsj Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 Area 69 lukt wss ook niet.. of iemand moet het wel zijn gelukt Ik probeerde het zelf ff na school.. en moest een behoorlijk eindje vliegen vanaf de gym Eenmaal aangekomen in de desert + lv zie ik 1 grote plaat met alleen maar water :huh: en een zwarte lucht.. mijn player position ff voor de zekerheid op area 69 gedumpt maar niks te zien.. ja wel iets maar dat is : Water? :o Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 ik vind het echt knap hoe hij daar achter is gekomen, niet normaal sta gewoon met open mond open :o :o :o, heb er respect voor!! :lol: . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts