Jump to content

Verboden tattoo's

Ducati_Babe

Recommended Posts

nog ff over Area 69

ik ben er gwn in gekomen

je gaat naar Madd doggs mansion en vliegt door die muur heen (jetpack)

je vliegt naar Area 69 toe

je ziet dan De muren en de politie mannen allemaal lopen.

Als je onder Area 69 vliegt vlieg je met je jetpack naar beneden

Als je ver genoeg gaat word je weer terug in het spel geplaatst.

Je word dan niet gwn op de weg geplaatst NEEEJ :rolleyes: in Area 69.

Tip: gebruik codes en beheers ze want de politie ventjes knallen je helmaal dood

ps je kan er niet meer uit :lol: en je kan wel die jetpack pakken die er ligt alleen je hebt er nix aan.

Delen op andere websites

• Reacties 131
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dutsj

8

• Ducati_Babe

8

• GTA 0wn3r

6

• B-Dup

6

nog ff over Area 69

ik ben er gwn in gekomen

Je word dan niet gwn op de weg geplaatst NEEEJ :rolleyes: in Area 69.

Tip: gebruik codes en beheers ze want de politie ventjes knallen je helmaal dood

ps je kan er niet meer uit :lol: en je kan wel die jetpack pakken die er ligt alleen je hebt er nix aan.

Je kan nog wel uit area 69 als je er in bent gegaan langs Madd dogs mansion, gewoon langs die luchtpijp gaan waardoor je er in ging tijdens de missie. En nu ik dat heb gedaan kan ik er ook inkomen zoals tijdens de missie. ;)

Delen op andere websites

nog ff over Area 69

ik ben er gwn in gekomen

Je word dan niet gwn op de weg geplaatst NEEEJ :rolleyes:  in Area 69.

ps je kan er niet meer uit :lol:  en je kan wel die jetpack pakken die er ligt alleen je hebt er nix aan.

Je kan nog wel uit area 69 als je er in bent gegaan langs Madd dogs mansion, gewoon langs die luchtpijp gaan waardoor je er in ging tijdens de missie. En nu ik dat heb gedaan kan ik er ook inkomen zoals tijdens de missie. ;)

helemaal niet alle uit/ingangen zijn dicht.

ook bij die van waar de jetpack ligt.

Ik ben zelfs in het riool van Area 69 geweest maar zelf zo kom je er niet uit.

Nee ik weet maar 1 reden waarom je erin wilt en dat is: aliens zoeken maar ik heb heel Area 69 onderzocht maar nergens aliens hoor :alien:

Delen op andere websites

Heel apart om daar onder te vliegen. Weet iemand of er ergens een map is waar je kunt vinden welk huis waar is?

Vooral Liberty City en Area 69 hebben mijn speciale voorkeur :-)

of ze allemaal werken weet ik niet degene die ik heb geprobeert in iedergeval wel

HeavensMap.jpg

Delen op andere websites

• 2 maanden later...

Ik ben via die stripclub naar die tattoe shop gegaan maar ik kan niet in de tatoe shop komen omdat dat driehoekje al in de tatoeshop is hier heb ik een picca van gemaakt:

dus als je daar bent waar moet je dan heen?

En ik weet niet of het wat uitmaakt maar ik heb GTA SA op de PC

naamloos3ab.png

Bewerkt: door XxViperxX
Delen op andere websites

• 2 weken later...

Het is heel makkelijk je moet gewoon een beetje op hoogte blijven, op de pc is de atattoo shop niet meer verstopt hij ligt daar in Hashbury.

Area 69:

Ga bij het safehouse in Mulholland (niet Madd Dogg's house) naar het zwembad in de hoek van het gebouw kan je door de muur heen, gebruik wel een jetpack. Vlieg dan naar Area 69 toe blijf eronderhangen en laat jezelf naar beneden zakken dan kom je neer in are 69.

@- Viper- heb je dit van de pc? want daarbij staat het niet meer, op de ps2 zit er een marker dicht in de buurt vlieg er naartoe land erop en doe je jetpack uit dan kom je in de winkel en kan je de tattoo's kopen daarna moet je zelfmoord plegen.

Delen op andere websites

I'm an explorin' son of a bitch, so I wish I could take credit for this. Instead, I believe credit goes to a person by the handle 'nickoteenpatch'. I found this while sluming around some other sites.

You *CAN* get the forbidden tattoos without the use of a cheat device. The link below will provide you with 6 different servers from which you can download a video showing how to access the Interior Universe. Once you have seen the video, you will understand why 'interior universe' is the best description.

There is a lot to explore here folks, and the surface has not even been scratched!

kan iemand dit please voor mij vertalen????

If you are into exploring 'forbidden' areas, this is a must.

I'll update here with info as I learn it myself. This is VIRGIN TERRITORY, FORLKS. No one other that the programmers themselves know what's all in here!

Enjoy!

Note: Though no cheat device is needed, the Jetpack code is nescessary. For those of you that don't know it, this is a good opportunity to discover this sites wonderful Search Function

http://Forbidden Tattoo's

Edit: Look for some additional edits in the future, as I refine what I'm learning, I'll but it here to hopefully reduce the numere of redundant questions.

Isn't it found by edison carter I thought he was the one who found the most interiors in the game. And if you know there isn't much info about hidden interiors on this site.

Srz for double post....

Er zijn totaal nu ongeveer 105 interiors gevonden, vanaf het vliegveld aan het begin tot aan Big Smoke's Crack Palace op het einde. De meeste hiervan zijn niet te bereiken zonder cheat device of teleporter. Ik denk eerlijk gezegd dat de programmeurs dit gepland hadden.

Bewerkt: door Fireman
Delen op andere websites

Ik ben via die stripclub naar die tattoe shop gegaan maar ik kan niet in de tatoe shop komen omdat dat driehoekje al in de tatoeshop is hier heb ik een picca van gemaakt:

dus als je daar bent waar moet je dan heen?

En ik weet niet of het wat uitmaakt maar ik heb GTA SA op de PC

naamloos3ab.png

Ja jij hebt een andere tatoo shop voor.

Jij hebt deze voor:

18.jpg

En het is deze:

19.jpg

Delen op andere websites

ok, kheb ook die verboden tattoos, maar ik kon ze gwoon in een shop krijge bovengronds, in san fierro

http://rapidshare.de/files/2700292/Forbidd...o_Shop.JPG.html

kheb em op de pc..

Dat had ik dus al gezegd he ma ja.

@Jordy- Je hebt een huis in Mulholland daarachter ligt een zwembad ga daarheen.

Het huis heeft zo'n hoek _

---> |

Waar de pijl staat moet je in lopen, tenzij je het over de pc versie hebt, ze hebben daarbij de ingangen naar blue hell dicht gemaakt.

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...