mrgangsta Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Geplaatst: 1 juli 2005 hey ik heb een vraag wat heb je aan die auto mod shop als je met een jetpack erheen moet?? want je kan je jetpack niet "pimpen" (lijk me wel cool ) wat kan je er dan doen???
Proximitus Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Geplaatst: 1 juli 2005 je kan em idd niet tune nee ze bedoele vast dat je er gwoon heen moet vliege met de jp maar je kan verschillende autos tunen, nitro erin hydraulic, egt vet
CJ-BARTOSZ Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 hallo, ik ben pas 10 en ik kan geen engels duz wild iemand dit vertallen plz en waar kan juh het download ik sie het nergens
Stolwijkboy Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 Er staat Download Servers van die 3 eronder kan je downloaden iedergeval
Silvio Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 Ik weet niet, maar die tatoo's kan je in een winkel ik d8 tegenover die hamburgerwinkel vlak bij CJ's home Ganto gewoon laten zetten :unsure:
benky Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 hallo, ik ben pas 10 en ik kan geen engels duz wild iemand dit vertallen plz en waar kan juh het download ik sie het nergens dude er staat een vertaling een paar pagina's terug
niels123 Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 jah in die tatoo shop in san fiero kan je ook gew die verboden tatoos kopen
hanff Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 hey nu kan ik hem wel zien ga het morgen dnk ik probere Ik heb het spel al 3 keer uitgespeeld en de eerste keer ben ik inderdaad naar de verboden tattooshop gegaan om 2 wietblaadjes op mijn rug en arm te laten zetten (ik heb in het echt ook een wietblad op mijn rug), maar de laatste keer probeerde ik weer in de shop te komen maar de gele pijl stond aan de binnenzijde van de shop en ik kon er dus niet in :angry: :crying:
Tha CheatMaster Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 Ja jij hebt een andere tatoo shop voor. Jij hebt deze voor: En het is deze: p.s. ik had dit al eens eerder gepost
Roxx0rz Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 kan iemand me vertellen waar die tattoo shop dan is.... waar moet ik de marker neerzetten om erin te komen (PC versie) ik ben al in de blue\black hell via de ganton gym...
B-Dup Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 op de pc versie kun je gewoon naar die tattooshop in SF gaan
SanFierro Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 hallo, ik ben pas 10 en ik kan geen engels duz wild iemand dit vertallen plz en waar kan juh het download ik sie het nergens 10? Dan mag jij dit nog helemaal niet spelen :lol: Dus ga eerst maar Engels leren een ook maar Nederlands en dan GTA spelen......
mrtuning Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 op de pc versie kun je gewoon naar die tattooshop in SF gaan en de ps2 versie <_<
need my speed Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 hallo, ik ben pas 10 en ik kan geen engels duz wild iemand dit vertallen plz en waar kan juh het download ik sie het nergens 10? Dan mag jij dit nog helemaal niet spelen :lol: Dus ga eerst maar Engels leren een ook maar Nederlands en dan GTA spelen...... Why? Ik ben ook 10 en ik heb alle GTA's wel is gespeeld, oke, bijna alle op GTA London naar: GTA 1: is nu kapot, heb ik gespeeld. GTA 2: doet het nog, heb ik gespeeld. GTA 3: heb ik gespeeld en met dank aan m'n zusje is hij nu kapot. GTA VC: is nog in perfecte staat, heb hem gespeeld en speel hem nog. GTA SA: Speel ik zeker nu nog steeds! GTA Advance: Leuk als je je verveeld, speel ik nog steeds.
W3sl3y Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 hallo, ik ben pas 10 en ik kan geen engels duz wild iemand dit vertallen plz en waar kan juh het download ik sie het nergens 10? Dan mag jij dit nog helemaal niet spelen :lol: Dus ga eerst maar Engels leren een ook maar Nederlands en dan GTA spelen...... Ga jij ook maar eens Nederlands praten en loop die jongen niet zo aftekraken. Nu weer ontopic.
Recommended Posts