Jump to content

Afscheid van een held


PatrickW

Recommended Posts

Ik laat hem zelf maar aan het woord:

Beste leden en andere dingen dan hier rond lopen...

De laatste tijd heb ik redelijk wat problemen met mezelf, daarbij kwam kijken dat ik mijn taak als moderator niet meer goed kon volbrengen. Dit leverde een paar probleempjes op... Ik heb mijn best gedaan om me steeds te herpakken, maar ik kwam steeds terug neer op mijn zwakke kant. Hierbij wil ik dus ook mijn vertrek als moderator aankondigen. Ik heb hier een zeer fijne tijd gehad, veel nieuwe vrienden gemaakt en natuurlijk lange tijd mijn werk goed gedaan. Na 1 jaar en 3 maand te gemodereerd te hebben heb ik ook veel leden kwaad gemaakt, aan de hand van warnings. Hierbij wil ik dus zeggen dat het mij spijt. Ik hoop dat ik ooit nog terug kan komen. Ik zal jullie missen...

Namens de Crew wil ik Matiscus heel erg bedanken voor z'n inzet en voor alles wat hij in de afgelopen 15 maanden als moderator voor het forum heeft gedaan. Hij was een goede moderator die mensen hielp wanneer hij kon, maar er ook niet voor terugdeinste om in te grijpen wanneer het nodig was. :tu:

Wat we met de vrijgevallen plek gaan doen, is op dit moment nog niet bekend.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Michiel23

    3

  • Matiscus

    3

  • SummerBase

    1

  • Dutchy3010

    1

Matiscus! _O_ Ik weet als geen ander hoe je sociale situatie in elkaar steekt en ik kan je vertellen dat je er erg goed onder gemaakt hebt. Je hebt het erg zwaar in het sociale leven en dat vraagt veel tijd. Ik kan alleen maar lof tonen voor jouw, held! Dat je nu niet meer mijn directe collega bent betreur ik absoluut, maar het zat er aan te komen en het is nou eenmaal niet anders. Mat.. ik zal je zo vaak mogelijk op msn blijven spreken en houd je taai in het sociale leven. Ik zal er voor je zijn! Je was een echte topper! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat het zo moet lopen, maar het is niet anders.. Het sociale leven gaat altijd voor het forum, op zich kies je de verstandigste weg. Ik hoop dan ook dat je beslissing zal baten in je privé leven, hoewel ik niet weet wat er daarin speelt wens ik je er toch ontzettend veel sterkte. Ik heb weinig contact met je gehad, maar toch zal het lang wennen zijn nu je er niet meer bij bent, groen staat je eigenlijk echt niet. Je zal in mijn ogen altijd als waardige moderator herinnerd worden, ik hoop dat je als Mega Lid nog vaak op het forum komt. Verder kan ik je alleen erg veel sterkte en succes wensen, ik zal je missen als collega..

Link to comment
Delen op andere websites

Matiscus, ik vergeet je MSN naam nooit : Always Moderator @ Gtaforum.nl. Nu is het er eindelijk van gekomen. Maar het is spijtig nieuws. Ik vondt je altijd een top mod !

Het ga je goed in je groene jasje !

Link to comment
Delen op andere websites

Aah, wat jammer Mathias. Ik zag je de laatste tijd al niet heel veel meer online jammer genoeg, ik weet niet precies hoe het in je sociale leven gaat, maar ik sta achter je keuze! Je was altijd een erg goede Moderator en ik kon het ook goed met je vinden op MSN/SA:MP. Ik hoop dat ik je nog een paar keer spreek, en misschien kunnen we binnenkort met zijn alleen weer eens lekker SA:MP spelen, ofniet?

Ik hoop dat je hier in iedergeval als Megalid een beetje actief wordt, als het nu niet is kan het natuurlijk ook over een paar maand, je moet maar kijken wanneer je er weer klaar voor bent!

Veel succes verder, en bedankt voor je inzet als Moderator! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Matiscus, jammer dat je stopt als moderator en weggaat. Je was altijd een goede moderator, hopelijk gaat het megalid je wat beter af.

Hartstikke bedankt voor je inzet, Matiscus! :tu:

Bewerkt: door Donwell
Link to comment
Delen op andere websites

Helaas Mathias dat je er uiteindelijk mee bent gestopt. Natuurlijk zat het er wel een beetje aan te komen maar een stapje terugdoen is altijd vervelend. Ik vond je een goede moderator en mijn dank voor je collegialiteit en inzet voor het forum, onze lange PB-gesprekken tijdens jouw saaie lessen en natuurlijk gewoon voor je aanezigheid. Ik hoop dat je niet helemaal "weg" bent en dat je binnenkort weer lekkerkomt buurten. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Matiscus j was een goede modorator je hebt leden veel geholpen en ik zag ook dat je de laatste tijd niet meer vaak was. Je was super. Rene-GTA. :cya:

Bewerkt: door Rene-GTA
Link to comment
Delen op andere websites

Heel erg jammer Maticus. Ik vodn juist dat jij je werk erg juist deed. Je was beleefd aardig en wist veel van Modding af.

Maar iedereen zijn tijd komt. Dat hij er geen zin meer in heeft en al dat soorrt dingen.

Maar hopelijk blijf je toch nog heel lang op het Forum.

Het ga je goed Maticus.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmmm. Vreemd... Net op het moment dat ik dit topic aanklikte, hoorde ik een enorme donderslag...

Zou het een teken zijn? Dat het een zwarte dag is voor Gtaforum?

EDIT: haha

EDIT2: waar is die modtag?!? :?

Nouja, Natuurlijk is het jammer dat je vertrekt Matiscus, maar we moeten je beslissing respecteren. Je sociale leven gaan nu eenmaal voor alles wat op die grijze tikdoos gebeurt. Ik hoop dat je van je tijd als mod genoten hebt.

*kijkt heel lief* Maar je blijft toch wel op gtaforum?

:cya: Schno009

Bewerkt: door Schno009
Link to comment
Delen op andere websites

Jammer, de laatste maanden dat ik op het forum zat. Heb ik je best goed zijn modereren :) Je hebt veel leden een wijze les geleerdt! Veel plezier met wat je nu gaat doen :cya: Edit: Bedankt voor al je hulp!

Ik hoop dat je nog gewoon lid blijft op het forum :) Je hebt nu meer tijd voor je vrienden :).

Bewerkt: door Bigstijn
Link to comment
Delen op andere websites

Ondanks dat ik je verder niet goed kan, wil ik toch mijn zegje even doen. Ik vond je altijd een goeie Moderator ondanks dat je eens schuldig voelde dat je onnodige warns gaf... Een mens maakt fouten, dat hoort erbij. Het sociale leven gaat altijd voort. Dan is een forum echt niks bij.. Ik wil je heel veel succes wensen met je Sociale leven verder. ;)

Hartelijke groeten,

Michiel23 :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...