Jump to content

Afscheid van een held


PatrickW

Recommended Posts

Whah? Matiscus stopt ermee? Is this a bad joke?...

M.a.w. Matiscus,

Je was een perfecte moderator. Iedereen, elke Gtaforum noob keek naar je op!, Maar nu ga je op pension en rust je je ouwe dag uit in een sprankelend groen jasje. (Was dat jasje niet op 50°! :sst:). Je vervulde je taken goed uit, en ik herriner mij je wijze woorden uit de Gunslingers. Nu je weer gaat modden is weer goed, lekker ontspannen van de 15 maanden druk Moderatortje te zijn. Meer kan ik hier niet schrijven. We pinken allemaal een traantje weg dat je de Crew veraat... Oh crap, nu gaat het regenen ook :-(

Mod like you never modded before Ouwe!

IB

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Michiel23

    3

  • Matiscus

    3

  • SummerBase

    1

  • Dutchy3010

    1

Daar ga je partner :-( Ik wist er natuurlijk al van, maar alsnog komt de klap hard. Je bent een supergozer, het was super om met je samen te werken en bent naar mijn mening zeker een van de beste moderators geweest die gtaforum ooit gekend heeft. Ik eis je nog vaak te zien/spreken op het forum en msn.

Link to comment
Delen op andere websites

Als het van mij afhing, koos ik nog voor het moderator leven... Maar het moet mogelijk zijn ook he. :7

Je word vast wel eens weer uitgekozen voor Moderator. Maarja, tot die tijd moet je maar weer geduld hebben he. :) je tijd komt vast wel weer eens.

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat je stopt met moderator zijn, we zullen je goede taken missen we hopen je nog eens terug te zien als grote moderator van GTA-Forum ! :cya:

Bewerkt: door wijst
Link to comment
Delen op andere websites

Het is jammer dat je stopt, Matiscus. Je was een goede moderator, dat zou ik nooit ontkennen. Het is goed dat je je sociale leven boven je moderator-baantje verkiest, dat is dan ook de juiste weg. Ik wens je veel succes toe met het oplossen van je problemen, tenslotte zul je daar eerst van af zien moeten komen. Het ga je goed, bedankt voor al je (fantastische) inzet! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit nog niet zo heel lang op het forum, maar toch heb ik wel een best wel goede indruk van je gehad. Ik vind niet dat je je schuldig hoeft te voelen voor de fouten die je hebt gemaakt. Je bent/was een goede moderator. Veel succes verder in je sociale leven :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat je stopt Matiscus! Maarja het sociale leven gaat natuurlijk voor. Je was een goede moderator. En ook ben je erg aardig. Op msn vertelde je dat je er erg moeilijk mee had om te stoppen. Maar toch heb je de juiste keus genomen. ;) Ik hoop dat je ooit nog terugkomt als moderator! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Matiscus,

Jammer dat je gaat, je was een goede mod, gelukkig weet jijwel dat je normale leven voor je virtuele leven gaat, dat heb ik nog weleens anders gezien.

Het ga je goed,

Mike

Link to comment
Delen op andere websites

Matiscus, jammer dat je weg ga, ik vond/vind je een goede gozer, ondanks de warn die je me gegeven heb, dat is gewoon jou taak, ik zal je missen, ook al had ik niet een hechte band met je, ik noem je voortaan Matiscus in plaats van Matiscus,

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer, we hadden echt genoten van jou als moderator en geen moderator of wel moderator, we zullen altid van je genieten.

Succes als MegaLid, Mastiscus

Bewerkt: door Blizzard
Link to comment
Delen op andere websites

Mag ik hier eigelijk ook posten?

Toen ik nog geen account had keek ik hier al erg veel rond al een paar jaar ofzo ik keek altijd even rond bij het forum (daar staan goede tips en andere dingen) en toen zag ik je ondanks dat ik je niet goed kent vind ik het toch jammer maarja zo is het gegaan. Het gaat je goed _O_:cya:_O_

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...