Jump to content

Afscheid van een held


PatrickW

Recommended Posts

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Michiel23

    3

  • Matiscus

    3

  • SummerBase

    1

  • Dutchy3010

    1

Matiscus.

ookal ken ik je een beetje ik zal je hulp toch gaan missen al je mooie mods je mooie models altijd iedereen helpen dat vond ik zo goed van je maar nu ga je weg ( :cry: ) ik zal je wel gaan missen en ik hoop dat je weer terug komt als mod

gta-pilot :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas, Matiscus, maar aan ieder hoofdstuk komt een eind. Je deed, zoals velen hier al zeiden, je werk als Moderator prima! Maar uiteraard gaat het persoonlijke leven altijd voor op het forum, dus wat dat betreft is dit een erg verstandige keuze.

Kortom: bedankt voor al je werk als crewlid, Matiscus, en hopelijk zien we je zo af en toe nog eens op het forum ronddwalen als Megalid. Verder wens ik je uiteraard nog veel succes met de vervelende en leuke zaken in je persoonlijke leven. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat je stopt maar naar aanleiding van je stukje kon je geen betere beslissing voor jezelf maken. Je persoonlijke leven is het enige wat telt. Ik ken je voor de rest niet echt maar heb regelmatig gehoord dat je een goede moderator bent, dus zo iemand zullen we altijd missen. Veel sterkte in je leven en ik hoop dat je de draad weer op kan pakken. Het gaat je goed en veel plezier in je groene kleurtje en hopelijk ooit weer in het blauw.

Link to comment
Delen op andere websites

Spijtig dat je stopt met Moderator te zijn, het stond je nochtans goed ^_^

en nu kunnen we Syfes niet meer plagen xD

ochja life goes on nietwaar? Het kleurtje verandert, maar de capaciteiten blijven das mijn mening hierover.

Nu hebbn we meer tijd om samen te :dans: FEESTEN :dans:

Morgen eens goed de kopjes dooreenschudden dankzij uw ID =D!

WAITING FOR YOURE COMEBACK

Link to comment
Delen op andere websites

Spijtig dat je stopt met Moderator te zijn, het stond je nochtans goed ^_^

en nu kunnen we Syfes niet meer plagen xD

ochja life goes on nietwaar? Het kleurtje verandert, maar de capaciteiten blijven das mijn mening hierover.

Nu hebbn we meer tijd om samen te :dans: FEESTEN :dans:

Morgen eens goed de kopjes dooreenschudden dankzij uw ID =D!

WAITING FOR YOURE COMEBACK

Euhm Ja, excuseer voor het ongemak... :*D Maar we gaan morgen naar walibi. Nu terug ontopic. Verdere reacties kunnen nog altijd via PB gedaan worden over dit. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dit had ik totaal niet verwacht. Ook al kom ik bijna niet meer op het forum de laatste weken. Maar ik dacht altijd dat Matiscus het goed naar zijn zin had en geen problemen had. Maarja.. Ik had het helaas mis. Was het maar zoals ik het dacht.

Je hebt echt goed werk gelevert Matiscus. Het gaat je goed. En hopelijk stap je alleen uit de crew en blijf je lekker hangen als Megalid. Net zoals ik. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Goodbye Maticus :N

Jij was me favoriete moderator(en dit is niet voor te slijmen)je was bij de weinige moderators die in me favorieten stond( ^_^ ).

Heb je wat nodig,je staat in m'n lijst en ik ook in jouw(of anders zou je altijd ofline zijn :7 ),dan doe eens een buzzertje of een geluidje of iets dergelijks en ik ben daar!

Ik zal proberen te helpen, als je problemen hebt!

Maar ik sta online (12/12,7/7)en veel succes in het sociaal leven en hou je taai,makker!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ken je misschien niet persoonlijk, maar dat wil niet zeggen dat ik je goede werk niet waardeer, allesbehalve zelfs!

Ik vind het ontzettend spijtig dat je weggaat, maar RL gaat natuurlijk voor.

Het ga je goed, en we zien je misschien nog wel eens;-)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb je altijd bewondert. Vroeger was je één van mijn voorbeelden op dit forum. Samen hebben we het 'car modden' op dit forum ingebracht. Ik heb veel dingen van je geleert in het begin, maar daarna jij weer dingen van mij. Ik heb je natuurlijk altijd een rechtvaardige moderator gevonden, en altijd gezellig. De laatste 2 maanden hadden we helaas niet zoveel contact meer op MSN, maar dat kwam door mij, en hoop ik nu weer veranderingen in te brengen. Ikzelf had het de laatste maanden erg druk op school. Ik vind het enorm jammer dat je aftreed, maar ik hoop dat je als een gezellige ML verdergaat.

_O_ Matiscus, bedankt voor al je moeite! _O_

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...