Jump to content

Afscheid van een held


PatrickW

Recommended Posts

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Michiel23

    3

  • Matiscus

    3

  • SummerBase

    1

  • Dutchy3010

    1

Het is altijd jammer als we afscheid moeten nemen van een crewlid en helemaal als het iemand betreft die zo lang als Matiscus deel uit heeft gemaakt van de crew. Ik moet zeggen dat ik de zaken uit je sociale leven niet ken, maar dat hoeft ook niet om te weten dat dat soort dingen gewoonweg belangrijker zijn dan het Forum. Op deze manier kon het gewoon niet langer en dan is het goed dat je je op het belangrijkste richt :)

Veel succes in je verdere leven Matiscus, en hopelijk zie ik je nog regelmatig op 't Forum!

Link to comment
Delen op andere websites

Matiscus, ik kende je redelijk via msn, je hebt me soms met dingen geholpen en we hebben lekker gekletst en je bent een goede jongen. Ik ken je sociale leven niet bepaald goed, maar wat ik wel weet is dat het sociale leven voor het internet gaat! Je hebt je taak volwaardig gebracht en hiervoor wil ik je dan ook bedanken. Naja, en nu maar wachten tot je 18e jaar, zodat je die auto kan/mag kopen die ik je had laten zien uit een autoblad. ^_^

Het gaat je goed! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Erg jammer Matiscus, maar het is begrijpelijk dat die problemen voor het forum gaan. Je was een goede moderator,

die het lang volgehouden heeft. We zullen je vast nog wel eens zien als megalid, en hopelijk kom je helemaal terug als die problemen in je echte leven verholpen zijn. Veel succes verder in je real life en op 't forum :)

Link to comment
Delen op andere websites

Beste Matiscus,

jongen, we zullen je allemaal missen op dit forum. Al kwam ik niet veel in aanraking met je, ik weet toch dat je een geweldige moderator was. Ik had geen idee dat je al 15 maanden moderator bent geweest! Ik vind het dan ook erg spijtig dat je ons gaat verlaten, het is een groot verlies voor het forum, geloof me. Desalnietemin moet je je eigen keuzes maken en je eigen pad volgen. Helaas leidt dat pad niet naar het gtaforum. Toch wens ik je nog veel geluk en succes in wat je hierna gaat doen, Matiscus. Je was echt een top moderator! :tu:

Met vriendelijke groeten, en speciaal voor jou,

Greetings from Lisbon

Link to comment
Delen op andere websites

Matiscus, je hebt niet alleen (naar je eigen mening) veel mensen kwaad gedaan, maar ook heel veel mensen geholpen. En zeer goed geholpen, ik vond je een zeer goede moderator...

Ik ben er zeker van dat we nog van je zullen horen...

Hou je goed!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil jullie toch allemaal al eens bedanken voor de positieve commentaar die ik hier nu allemaal krijg... Ik ga even veel online zijn als ik vroeger was, nu zelfs iets terug meer dan vroeger. Maar het komt erop neer dat ik nu geen verplichtingen meer heb. Jammer genoeg is het zeer moeilijk om nu terug Mega Lid te zijn zonder moderator te mogen spelen. Dus als ik een van deze dagen nog eens een post neer zet met wat moderator gedrag in, dan spijt mij dat. Maar het afscheid ervan is voor mij ook moeilijk. En ik zal zeker hier blijven, ookal ben ik maar in een groen jasje. Wie weet als terug wat orde is, dat ik terug blauw wordt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil jullie toch allemaal al eens bedanken voor de positieve commentaar die ik hier nu allemaal krijg... Ik ga even veel online zijn als ik vroeger was, nu zelfs iets terug meer dan vroeger. Maar het komt erop neer dat ik nu geen verplichtingen meer heb. Jammer genoeg is het zeer moeilijk om nu terug Mega Lid te zijn zonder moderator te mogen spelen. Dus als ik een van deze dagen nog eens een post neer zet met wat moderator gedrag in, dan spijt mij dat. Maar het afscheid ervan is voor mij ook moeilijk. En ik zal zeker hier blijven, ookal ben ik maar in een groen jasje. Wie weet als terug wat orde is, dat ik terug blauw wordt. :)

Misschien keer je ooit weer eens terug als Matiscus ja. Maar alles op zijn tijd. Ik denk dat we je nu het beste kunnen beschouwen als tijdelijk gepensioneerd. ;)

Bewerkt: door Michiel23
Link to comment
Delen op andere websites

Jammer, Matiscus, dat je vertrekt. Maar je hebt gelijk, het privéleven gaat altijd voor. Persoonlijk heb ik je eigenlijk alleen als moderator gekend en in mijn ogen deed je dat ook zeer goed. Heel precies weet ik het niet, want ik kom je op het forum vrij weinig tegen. Nogmaals, jammer dat je vertrekt en het gaat je goed in je groene jasje :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Echt jammer dat je stopt Matiscus. Ik kwam dan niet vaak in 'jouw' fora, maar ik vind je een super aardige gast. Altijd bereidt om te helpen, geduldig. Je had zeker de goede eigenschappen van een moderator. Altijd kon ik wat aan je vragen als ik computer of mod problemen had. Ik weet ook nog dat jij me voorgesteld had voor Megalid. Echt een groot gemis in de crew! :7

Link to comment
Delen op andere websites

Zeer jammer dat je weg gaat Matiscus je bent altijd een zeer leuk lid geweest en dat ben je nog altijd, we hebben al paar leuke MSN gesprekken gehad, leuken gesprekken in The Gunslingers, ... Voor mij ben je toch nog altijd één van de beste Moderators in de hele GTAForum geschiedenis. :tu: En ik hoop zeker dat je nog terug komt! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...