Thabit Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2007 Good luck Matiscus, eindelijk iemand die heeft begrepen dat Gtaforum je alleen maar verslaafd maakt. Een held.. op het internet [/font] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_XP Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2007 Jammer dat je weggaat Maar je bent wel een ML Da's beter dan aan helemaal onderaan staan met een dungedrukte woord lid[/font]. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-pilot Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2007 Matiscus. ookal ken ik je een beetje ik zal je hulp toch gaan missen al je mooie mods je mooie models altijd iedereen helpen dat vond ik zo goed van je maar nu ga je weg ( ) ik zal je wel gaan missen en ik hoop dat je weer terug komt als mod gta-pilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Syfes Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2007 Ik vond je een heel goede moderator . En je zal ook een goede Megalid zijn . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2007 Helaas, Matiscus, maar aan ieder hoofdstuk komt een eind. Je deed, zoals velen hier al zeiden, je werk als Moderator prima! Maar uiteraard gaat het persoonlijke leven altijd voor op het forum, dus wat dat betreft is dit een erg verstandige keuze. Kortom: bedankt voor al je werk als crewlid, Matiscus, en hopelijk zien we je zo af en toe nog eens op het forum ronddwalen als Megalid. Verder wens ik je uiteraard nog veel succes met de vervelende en leuke zaken in je persoonlijke leven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Boris H. Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2007 Vaarwel, je was een goede mod! Boris H. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mirrrr Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2007 Jammer dat je stopt maar naar aanleiding van je stukje kon je geen betere beslissing voor jezelf maken. Je persoonlijke leven is het enige wat telt. Ik ken je voor de rest niet echt maar heb regelmatig gehoord dat je een goede moderator bent, dus zo iemand zullen we altijd missen. Veel sterkte in je leven en ik hoop dat je de draad weer op kan pakken. Het gaat je goed en veel plezier in je groene kleurtje en hopelijk ooit weer in het blauw. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nielok Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2007 Spijtig dat je stopt met Moderator te zijn, het stond je nochtans goed en nu kunnen we Syfes niet meer plagen xD ochja life goes on nietwaar? Het kleurtje verandert, maar de capaciteiten blijven das mijn mening hierover. Nu hebbn we meer tijd om samen te FEESTEN Morgen eens goed de kopjes dooreenschudden dankzij uw ID =D! WAITING FOR YOURE COMEBACK Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matiscus Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2007 Spijtig dat je stopt met Moderator te zijn, het stond je nochtans goed en nu kunnen we Syfes niet meer plagen xD ochja life goes on nietwaar? Het kleurtje verandert, maar de capaciteiten blijven das mijn mening hierover. Nu hebbn we meer tijd om samen te FEESTEN Morgen eens goed de kopjes dooreenschudden dankzij uw ID =D! WAITING FOR YOURE COMEBACK Euhm Ja, excuseer voor het ongemak... Maar we gaan morgen naar walibi. Nu terug ontopic. Verdere reacties kunnen nog altijd via PB gedaan worden over dit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2007 Dit had ik totaal niet verwacht. Ook al kom ik bijna niet meer op het forum de laatste weken. Maar ik dacht altijd dat Matiscus het goed naar zijn zin had en geen problemen had. Maarja.. Ik had het helaas mis. Was het maar zoals ik het dacht. Je hebt echt goed werk gelevert Matiscus. Het gaat je goed. En hopelijk stap je alleen uit de crew en blijf je lekker hangen als Megalid. Net zoals ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sevaboy Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2007 Goodbye Maticus Jij was me favoriete moderator(en dit is niet voor te slijmen)je was bij de weinige moderators die in me favorieten stond( ). Heb je wat nodig,je staat in m'n lijst en ik ook in jouw(of anders zou je altijd ofline zijn ),dan doe eens een buzzertje of een geluidje of iets dergelijks en ik ben daar! Ik zal proberen te helpen, als je problemen hebt! Maar ik sta online (12/12,7/7)en veel succes in het sociaal leven en hou je taai,makker! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Freak2 Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2007 Ik ken je misschien niet persoonlijk, maar dat wil niet zeggen dat ik je goede werk niet waardeer, allesbehalve zelfs! Ik vind het ontzettend spijtig dat je weggaat, maar RL gaat natuurlijk voor. Het ga je goed, en we zien je misschien nog wel eens;-) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Da Phoenix Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2007 Jammer dat je stopt. Ik vind/vond je altijd 1 van de sympathiekste mods. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaBeast Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2007 (bewerkt) Ik heb je altijd bewondert. Vroeger was je één van mijn voorbeelden op dit forum. Samen hebben we het 'car modden' op dit forum ingebracht. Ik heb veel dingen van je geleert in het begin, maar daarna jij weer dingen van mij. Ik heb je natuurlijk altijd een rechtvaardige moderator gevonden, en altijd gezellig. De laatste 2 maanden hadden we helaas niet zoveel contact meer op MSN, maar dat kwam door mij, en hoop ik nu weer veranderingen in te brengen. Ikzelf had het de laatste maanden erg druk op school. Ik vind het enorm jammer dat je aftreed, maar ik hoop dat je als een gezellige ML verdergaat. Matiscus, bedankt voor al je moeite! Vriendelijke groeten, DaBeast Bewerkt: 6 juli 2007 door DaBeast Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald F. Duck Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2007 Jammer Matiscus dat je weggaat. Ik vond je een hele goede moderator! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.