.Levi. Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2007 Je hebt in je tijd als moderator uitstekend werk verricht Matiscus. Heel veel succes naast GTAForum, gaat namelijk altijd voor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2007 Ik ken je niet zo goed op het forum maar als ik de reacties hier lees, was je een erg goede moderator. Veel geluk nog als Mega Lid op het forum Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Verrity Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2007 Mijn condoleances Au Revoir Masticus (wat sentimeel van me ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ben007 Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2007 Ik kende je niet zo goed als moderator maar toch nog veel geluk toegewenst als megalid !!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2007 Het moest er eens van komen, gezien je steeds minder actief werd. Moderator zijn op dit dikbevolkte forum is een zwaar en tijdrovend klusje dat niet zonder handschoenen aangepakt dient te worden. Het is vooral moeilijk om actief te blijven, als je interesses steeds meer uitwijken naar andere dingen. Ook moet je een goede balans vinden zodat je nog plezier kunt beleven op het forum. Toen ik moderator was, was dat niet zo heel moeilijk, omdat de LCS fora zeer kalm waren (dus had ik ook veel tijd om de andere forumdelen te bekijken) pas toen de eerste versie van het GTA IV erbij kwam (waar ik samen met jou Moderator was, al was het maar een maandje) werd het toch wat lastiger. Maar moderator zijn in het Modding forum lijkt me ook wel niet eenvoudig. Nuja, Matiscus, ik heb in ieder geval respect voor je beslissing en natuurlijk ook voor jou. Veel succes in je latere leven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kinzorro Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2007 Ik heb je een aantal keren gezien, en al was het maar even...Ik vond je een top-moderator! En ik denk dat ik namens iedereen spreek: We staan achter je, welke keuze je ook maakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-_- Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2007 zal hem ook al ken ik hem niet maar tog het leven gaat door veel geluk en tot ziens:cry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister.X Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2007 Dat meen je niet! Je was een held Vaarwel! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 3 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2007 Masticus helaas dat je weg gaat heb je ook nietecht ontmoed dus kan niet veel veel zeggen maar wel., bedankt Masticus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 3 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2007 Masticus helaas dat je weg gaat heb je ook nietecht ontmoed dus kan niet veel veel zeggen maar wel.,bedankt Masticus Een topic bumpen na anderhalve maand is echt niet nodig... Laat dit topic lekker in slaap vallen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.