Jump to content

9/11 conspiracy

9/11 Conspiracy   

144 leden hebben gestemd

1. 1. Zit Amerika zelf achter de aanslagen van 9/11

• Ja!
      45
    • Nee, het waren gewoon een paar boze extremisten
      64
    • Geen idee!
      22
    • Wat gebeurde er op 9/11?
      6

Recommended Posts

Geplaatst:

Hmm, Onmogelijk om met een vliegtuig zo een gat te maken zou ik niet zeggen. Het soort staal waar die gebouwen van gemaakt zijn is taai staal wat tevens zacht is en het aluminium van zo een vliegtuig is kwaliteitsmateriaal hoor, niet hetzelfde als dat van een kookpot. Maar dit kan mss niet voor zo grote gaten zorgen, nee. Maar, ook een nog niet te vergeten boosdoener is de druk, bij de impact zullen er relatief grote drukken ontstaan zijn door de explosie van de brandsrof van die vliegtuigen. Die drukken kunnen als ze groot genoeg zijn met gemak een groot deel van de plafonds en vloeren weggedrukken welke dan op hun beurt delen van de buitenmuren hebben meegesleurd en zo de gaten groter gemaakt hebben.

En over die stofwolken, die zullen veroorzaakt zijn door verzakkingen in het gebouw ajja. Lucht kan heel verwoestend zijn.

Verder geloof ik er niet veel van dat de USA dit zelf zou gedaan hebben. Om zo een operatie op te zetten heb je honderden mensen nodig die alles regelen, je moet mensen omkopen en dergelijke. Ja en het zal wel dat die dan allemaal hun monden zouden kunnen houden :cab: .

En zo zijn er nog veel meer redenen die dat complot tegenspreken.

• Reacties 294
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Amfetamientje

49

• PowerPats

19

• Dieko

17

• wesley123

16

Geplaatst:

tja, dat kan wel een false flag zijn, maar of ze nou zelf een hele operatie opzetten om een reden te hebben voor oorlog gaat me net iets te ver.

Dat e camerabeelden direct werden ingenomen is ook iets doodnormaals, het is neit de bedoeling dat de rest van de wereld het ziet, bij een moord oid houden ze er toch ook een doek of scherm voor? Trouwens is de pentagon iets waar niemand van opkijkt, en aan het gat te zien zinn het eerder explosieven, als het een vliegtuig zou zijn zouden omliggende gebouwen ook wel schade hebben gehad.

Geplaatst:

Ik heb er al van gehoord ja. Ik zeg ook niet dat het onmogelijk is, maar hoe kan je zoiets in godsnaam geheim houden dan?

Het eenige wat twijfel kan veroorzaken is het pentagon. Maar ergens is het wel begrijpelijk dan de Amerikaanse regering niks wil vrijgeven, het blijft toch hun militaire hoofdbasis.

En dan nog iets. Waarom zou de Amerikaanse regering duizenden Amerikaanse burgers dood willen :?

Geplaatst:

En dan nog iets. Waarom zou de Amerikaanse regering duizenden Amerikaanse burgers dood willen :?

Heel simpel: Geld. Bush z'n familie leeft van de wapen- en oliehandel, dus een oorlog met een land waar veel olie te vinden is, leverd hun miljarden op. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Heel simpel: Geld. Bush z'n familie leeft van de wapen- en oliehandel, dus een oorlog met een land waar veel olie te vinden is, leverd hun miljarden op. ;)

nee dat kost hun juist miljarden per dag. De oorlog heeft niks opgeleverd. Behalve enorme kosten. En Een heel land gaat geen oorlog voeren zodat alleen de famillie Bush een lekker zakcentje heeft.

op deze site kan je zien hoeveel geld het nu al gekost heeft.

http://costofwar.com/

Bewerkt: door PowerPats
Geplaatst:

nee dat kost hun juist miljarden per dag. De oorlog heeft niks opgeleverd. Behalve enorme kosten. En Een heel land gaat geen oorlog voeren zodat alleen de famillie Bush een lekker zakcentje heeft.

Het kost de regering miljarden per dag, niet Bush z'n familie. En je denkt toch niet dat Bush de enige daar is die in wapens of olie handelt? Dat kleine groepje mensen die daar geld aan wouden verdienen, zochten gewoon een reden om een oorlog te starten.

Geplaatst:

Volgens die site kost het ruim $1000 miljard tot nu toe. Het is sinds 2001 dus tot nu toe 9 jaar. 9*365=3285, 1000.000.000.000/3285=304.414.003,04. Dat is dus nog geen derde van een miljard. Dus waar haal jij die miljarden per dag vandaan?

Geplaatst:

Het kost de regering miljarden per dag, niet Bush z'n familie. En je denkt toch niet dat Bush de enige daar is die in wapens of olie handelt? Dat kleine groepje mensen die daar geld aan wouden verdienen, zochten gewoon een reden om een oorlog te starten.

Vind je dat nu zelf niet wat vergezocht? Een klein groepje mensen kan zoiets onmogelijk organiseren. Terug hetzelfde zoals ik al zij, je hebt er veel mensen voor nodig.

Geplaatst: (bewerkt)

Vind je dat nu zelf niet wat vergezocht? Een klein groepje mensen kan zoiets onmogelijk organiseren. Terug hetzelfde zoals ik al zij, je hebt er veel mensen voor nodig.

En aan die olie zullen ze niet veel verdient hebben integeldeel de prijs is er alleen maar door gestegen.

En Al Qaida dan?

Bewerkt: door Tomeken
Geplaatst:

je zegt nu dat Amerika dat met een klein groepje niet kan organiseren, maar wat denk je dat Al Quaida doet? Dat mag dan wel een grote organisatie zijn, ruim 97 procent van die hele organisatie zijn slechts mensen die de aanslagen uitvoeren.

Geplaatst:

Bij Al Qaida zijn het extremisten, die hebben geen enkel probleem om duizenden mensen te doden. Als Bush of dergelijke erachter zit moet hij ook een heleboel van die mensen vinden die dat zonder gewetensproblemen willen doen én die nu dan hun mond kunnen houden. En daar stel ik me vragen bij. Bij AL Qaida hebben ze dat "probleem" niet, na een aanslag maken ze immers zelf fier bekend dat zij erachter zitten.

Ik sluit ook helemaal niet uit dat Amerika erzelf achter zit alleen probeer ik het kritisch te bekijken.

Geplaatst:

en de amerikanen hebben daar wel moeite mee? laat me niet lachen, in Amerika worden de meeste moorden gepleegd over de hele wereld, veel meer zelfs dan andere landen, als er 1 volk is dat geen moeite heeft met moorden dan is het de amerikanen wel.

Geplaatst:

en de amerikanen hebben daar wel moeite mee? laat me niet lachen, in Amerika worden de meeste moorden gepleegd over de hele wereld, veel meer zelfs dan andere landen, als er 1 volk is dat geen moeite heeft met moorden dan is het de amerikanen wel.

Ehm Noord Amerika is een eigen werelddeel, logisch dat daar veel meer moorden worden gepleegt dan in een land. het is tig keer groter dan Europa. dus ook tig keer zoveel moorden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...