Jump to content

9/11 conspiracy


Amfetamientje

9/11 Conspiracy   

144 leden hebben gestemd

  1. 1. Zit Amerika zelf achter de aanslagen van 9/11

    • Ja!
      45
    • Nee, het waren gewoon een paar boze extremisten
      64
    • Geen idee!
      22
    • Wat gebeurde er op 9/11?
      6


Recommended Posts

  • Reacties 294
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Amfetamientje

    49

  • PowerPats

    19

  • Dieko

    17

  • wesley123

    16

Zo te zien neemt niemand me serieus. Maar hoe verklaar je dit:

omg denk je serieus dat dit bewijs is ? De dollar bestaat al vele jaren, toen bestonden de pentagon en de twin towers niet eens, Dus dat konden ze moeilijk aanbrengen op een dollarbiljet he. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Zo te zien neemt niemand me serieus. Maar hoe verklaar je dit:

omg denk je serieus dat dit bewijs is ? De dollar bestaat al vele jaren, toen bestonden de pentagon en de twin towers niet eens, Dus dat konden ze moeilijk aanbrengen op een dollarbiljet he. :bonk:

Het is gewoon toeval....

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij willen de Amerikanen niet accepteren dat ze kwetsbaarder zijn dan ze denken. Want ja, alleen de regering kan dit 'machtige en onaantastbare' land bedreigen.

Edit: @hieronder, bedankt heb het aangepast.

Bewerkt: door weaponmr
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij willen de Amerikanen niet accepteren dat ze kwetsbaarder zijn dan ze denken. Want ja, alleen de regering kan dit 'machtige en untouchable(sorry, weet het Nederlandse woord niet meer)' land bedreigen.

Onaantastbaar.

Amerika denkt onoverwinnelijk te zijn (dat was iig met Bush). Ik denk dat Obama mensen toch wel kan wijzen op de harde realiteit, zolang ie nog leeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Die tape waarop Al Qaeda zou toegeven achter de aanslagen te zitten is zo'n beetje de grootste grap van deze eeuw tot nu toe.

en.. waar is je bewijs ? kom aub eerst met bronnen waar het inderdaad blijkt dat het een grap is. O wacht die zijn er niet. Dus jou argument is nu al ontkracht.

Link to comment
Delen op andere websites

Die tape waarop Al Qaeda zou toegeven achter de aanslagen te zitten is zo'n beetje de grootste grap van deze eeuw tot nu toe.

en.. waar is je bewijs ? kom aub eerst met bronnen waar het inderdaad blijkt dat het een grap is. O wacht die zijn er niet. Dus jou argument is nu al ontkracht.

Als u even zo vriendelijk wilt zijn om de post te bekijken van Dieko, boven mijn voorgaande post.

Bij voorbaat dank...

Link to comment
Delen op andere websites

Die tape waarop Al Qaeda zou toegeven achter de aanslagen te zitten is zo'n beetje de grootste grap van deze eeuw tot nu toe.

en.. waar is je bewijs ? kom aub eerst met bronnen waar het inderdaad blijkt dat het een grap is. O wacht die zijn er niet. Dus jou argument is nu al ontkracht.

Als u even zo vriendelijk wilt zijn om de post te bekijken van Dieko, boven mijn voorgaande post.

Bij voorbaat dank...

Vooral zijn 1e punt is erg sterk in dat filmpje ; de tape is van slechte kwaliteit...

Ijzersterk, mijn ogen zijn geopend!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik let meer op kleine details die niet genoemd worden. Denk bijvoorbeeld aan de baardlengte en baardkleur. Bij Osama zelf is de baard lang en zwart met grijs. In de video is de baard minder lang en volledig zwart. Ook de gezichtsbouw klopt niet helemaal, voor zover dat al te zien is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...