Jump to content

9/11 conspiracy


Amfetamientje

9/11 Conspiracy   

144 leden hebben gestemd

  1. 1. Zit Amerika zelf achter de aanslagen van 9/11

    • Ja!
      45
    • Nee, het waren gewoon een paar boze extremisten
      64
    • Geen idee!
      22
    • Wat gebeurde er op 9/11?
      6


Recommended Posts

En "Plantebak" heeft 9 letters en "Clowntje_93" met spatie heeft er 11.

Dat soort dingen waren al zo voor 11 september.

whahah owww... ik ben ook zo dom he.... ik was het gewoon die de aanslage had gepleegd :bonk:

vind dat je daar geen grap over mag maken :duh: zijn genoeg mensen dood gegaan daar en dan zeg jij vorlijk ik heb die aanslagen gepleegd,

wat betrefd al die 11 nummers,, nou en :-\ dat zouden ze ook bij de moord op JFK kunnen doen en bij de atoombom op nagasaki in japan viel. zo kunnen ze bij elke moord/aanslag wel iets verzinnen, en door die theorieen zijn er gelijk miljoenen mensen minder die het geloven.

@ hieronder: ik haal china en japan altijd door elkaar sorry, heb het even veranderd :)

Bewerkt: door .Djanick
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 294
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Amfetamientje

    49

  • PowerPats

    19

  • Dieko

    17

  • wesley123

    16

En "Plantebak" heeft 9 letters en "Clowntje_93" met spatie heeft er 11.

Dat soort dingen waren al zo voor 11 september.

whahah owww... ik ben ook zo dom he.... ik was het gewoon die de aanslage had gepleegd :bonk:

vind dat je daar geen grap over mag maken :duh: zijn genoeg mensen dood gegaan daar en dan zeg jij vorlijk ik heb die aanslagen gepleegd,

wat betrefd al die 11 nummers,, nou en :-\ dat zouden ze ook bij de moord op JFK kunnen doen en bij de atoombom op nagasaki in china viel. zo kunnen ze bij elke moord/aanslag wel iets verzinnen, en door die theorieen zijn er gelijk miljoenen mensen minder die het geloven.

Nagasaki ligt in Japan !

Ook op Hiroshima viel een atoombom !

Maar even over die nummers..

Dit is altijd groote onzin zoals hierboven al wordt gezegt. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

vind dat je daar geen grap over mag maken :duh: zijn genoeg mensen dood gegaan daar en dan zeg jij vorlijk ik heb die aanslagen gepleegd,

Ik maak ook geen grappen over de slachtoffers, maar over de "toevallige cijfers", dat die nergens op slaan.

Zo zou je dus met die beredenering er uit kunnen op maken dat ook ik de aanslagen heb gepleegd... wat natuurlijk onzin is. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

vind dat je daar geen grap over mag maken :duh: zijn genoeg mensen dood gegaan daar en dan zeg jij vorlijk ik heb die aanslagen gepleegd,

Ik maak ook geen grappen over de slachtoffers, maar over de "toevallige cijfers", dat die nergens op slaan.

Zo zou je dus met die beredenering er uit kunnen op maken dat ook ik de aanslagen heb gepleegd... wat natuurlijk onzin is. ^_^

ja maar zoals ik zij, zo kan je met elke moord, aanslag iets verzinnen.. hadden ze ook bij tupac gedaan en haast iedereen geloofde erin, hij is toch ook niet teruggekomen? dus is gewoon hetzelfde, allemaal onzin wat gewoon verzonnen is door iemand die ons wil opstoken,

P.S: iemand *weet zijn naam niet meer* heeft dit wel voorspeld,, dan zou je denken wat praat je nou, dit was nog voordat er zulke flats of zelfs vliegtuigen waren.. hij heeft daar ook een boek over geschreven met alles wat hij zag.

wat hij zo ongeveer zij over de aanslag op wtc: gevleugelde wezens zullen de belangrijkste bouwwerken in het machtigste land aanvallen waardoor de mensen met de hoofddoekjes de schuld hiervan zullen krijgen.

dat is niet precies wat die zij maar het komt op deze wijze neer, best freaky

Link to comment
Delen op andere websites

ja maar zoals ik zij, zo kan je met elke moord, aanslag iets verzinnen.. hadden ze ook bij tupac gedaan en haast iedereen geloofde erin, hij is toch ook niet teruggekomen? dus is gewoon hetzelfde, allemaal onzin wat gewoon verzonnen is door iemand die ons wil opstoken,

Dat is ook percies wat ik bedoel, maar dat mensen het toch geloven vind ik wel heel ... gek.

Ik denk dat mensen tegenwordig echt de regering te vaak als vijand zien en het leuk vinden het onderuit te halen op elke mogelijke manier, en DAAROM allemaal van deze dingen verzinnen

Link to comment
Delen op andere websites

  • 9 maanden later...

9/11 was een inside job.

Er zijn duizenden videos op youtube waar je dat kan zien.

Ik heb soms wel 2a3 uur documentaires achter elkaar gekeken over 9/11.

Al qaida is opgericht door de CIA om de cocaine plantages te beschermen in Afghanistan.

Wie kende voor 9/11 Osama Binladen ?

Ikzelf geloofde ook dat Osama Binladen achter de aanslagen zat toen het gebeurde maar mensen geloven ook direct wat er op tv gezegt word als er iets ergs gebeurd.

NOOIT in de wereld is een wolkenkrabber door brand neergestoort.

In Mexico stond eenwolkenkrabber 2 dagen in brand en was wel 100 meter hoog en storte niet in.

Alle CNN videos Fox en al die andere televisiebeelden van 9/11 waren nep want ze waren bewerkt.

Google earth kan iedereen zo krijgen en soms op tv zie dat iemand dat de FBI of CIA dat live beelden heeft.

Met live beelden heb je zo Binladen te pakken en dat de CIA binalden niet kan pakken.

Bin laden heeft zelf gezegt dat hij de aanslagen heeft gepland maar die filmpje was nep.

Want hij had een gouden ring om zijn rechtervinger wat niet mag in de Islam.

Press for truth nederlands ondertiteling

Loose chang 2 nederlands ondertiteling

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik denk wel dat er een soort complot achter zit, heb op discovery en national geo een aantal dingen gezien waar ze het er over hadden, bij de gebouwen zelf, mensen zelf, bij de schroot etc... En die dachten er hetzelfde want bepaalde dingen klopten niet of zouden niet kunnen.

Een ervan is het gebouw zelf hier en daar was het niet in orde en misten wat, en het zou zo goed beschermd zijn.

Vind ook belachelijk dat ze bij veel dingen zeggen dat het niet kan gebeuren, ze proberen alles uit natuur en mens maar er kan altijd iets onverwachts gebeuren of het gaat net iets anders, je kan niet overal aan denken en iets zoals natuur kan altijd veranderen.

FBI en CIA zijn er ook behoorlijk snel bij zoals deze dingen dat is best verdacht, en ze hadden het bij de meeste gevallen vast kunnen voorkomen, afluisteren, volgen en info van te voren etc..

En pakken ze spullen van mensen af die iets weten, of die mogen niks zeggen heel raar of niet? terwijl dat kan helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Amerika is er gewoon zelf schuld van, maar natuurlijk ook extremisten. Amerika heeft hun gewoon boos gemaakt. In prencipe is het hun eigen schuld. Maar aan de andere kant ook weer niet..

Link to comment
Delen op andere websites

Amerika is er gewoon zelf schuld van, maar natuurlijk ook extremisten. Amerika heeft hun gewoon boos gemaakt. In prencipe is het hun eigen schuld. Maar aan de andere kant ook weer niet..

Beetje vreemde redenering. Als iemand mij (bijvoorbeeld) uit zou schelden, dan zou ik diegene bij wijze van spreken gewoon mogen neerknallen? "Hij begon, dus het was zijn eigen schuld."

In mijn ogen niet echt redelijk, of wel?

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij hebben ze het zelf gedaan.

Zo hadden ze een goede reden, om van alles en nog wat te doen die niet echt leuk waren voor onschuldige mensen.

grtz

~Victorious~

je noemt niet eens de reden of bewijzen...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit hier al vaak gezegd en ook al vaak de bewijzen laten zien..

9/11 was een inside-job... Uitgevoert door een samenwerkende dienst bestaande uit: Het Pentagon, FBI, CIA, FEMA en natuurlijk het Witte Huis. Niemand heeft tot nu toe gepraat omdat bijna iedereen het alleen maar kan vermoeden.. Dus niks officieel bewijzen.

En nou speelt iedereen het smerige spelletje van Bush na. Ze hebben gezien hoe hij zijn zin heeft gekregen door een verzonnen teroristengroep de schuld te geven. Ineens zijn er ook aanslagen in Indonesië, Spanje, Turkije en England.. Die zogenaamde terreurdreiging is volgens mij meer dan nep :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ineens zijn er ook aanslagen in Indonesië, Spanje, Turkije en England.. Die zogenaamde terreurdreiging is volgens mij meer dan nep :7

zo opeens lijkt mij dat niet, gewoon actie-reactie nog al logish dus.

en wat denk jij dan van theo van gogh? is dat ook "nep"?

het is natuurlijk niet 1 en hetzelfde groepje maar het heeft wel degelijk te maken met de groei van terrorisme.

Link to comment
Delen op andere websites

P.S: iemand *weet zijn naam niet meer* heeft dit wel voorspeld,, dan zou je denken wat praat je nou, dit was nog voordat er zulke flats of zelfs vliegtuigen waren.. hij heeft daar ook een boek over geschreven met alles wat hij zag.

wat hij zo ongeveer zij over de aanslag op wtc: gevleugelde wezens zullen de belangrijkste bouwwerken in het machtigste land aanvallen waardoor de mensen met de hoofddoekjes de schuld hiervan zullen krijgen.

dat is niet precies wat die zij maar het komt op deze wijze neer, best freaky

Die "iemand" waarvan jij de naam niet meer weet was Nostradamus.

@Ruwie: :7 Wat een hoog-intelligent niveau. Bush steunt Al-Qaida en laat 3000 mensen omkomen.

Echt magnifiek, je zou een boek moeten schrijven :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ineens zijn er ook aanslagen in Indonesië, Spanje, Turkije en England.. Die zogenaamde terreurdreiging is volgens mij meer dan nep :7

zo opeens lijkt mij dat niet, gewoon actie-reactie nog al logish dus.

en wat denk jij dan van theo van gogh? is dat ook "nep"?

het is natuurlijk niet 1 en hetzelfde groepje maar het heeft wel degelijk te maken met de groei van terrorisme.

De moord op Theo van Gogh heeft niks met het WTC te maken.. Het is nooit aangetoont dat de hofstadgroep banden had met Al Qaida..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...