Jump to content

9/11 conspiracy


Amfetamientje

9/11 Conspiracy   

144 leden hebben gestemd

  1. 1. Zit Amerika zelf achter de aanslagen van 9/11

    • Ja!
      45
    • Nee, het waren gewoon een paar boze extremisten
      64
    • Geen idee!
      22
    • Wat gebeurde er op 9/11?
      6


Recommended Posts

Dat slaat nergens op eerst heeft het vliegtuig nummer 11 dan weer 33 en eerst heeft het 92 passagiers en dan weer 65. :?

Mag ik je erop wijzen dat er 3 vliegtuigen crashten, waaronder 2 in de WTC torens.

Het is dus meer dan normaal dat er verschillende nummers opduiken.

Maar volgens mij zocht onze teergeliefde vriend ( :D ) George W. Bush gewoon een reden om Irak aan te vallen, want het is toch overduidelijk dat het hem alleen maar om de olie te doen is.

In het pantagone is helemaal geen vliegtuig gecrasht.

Dat zou waarschijnlijk een bom/raket zijn geweest, er zijn geen eens wrakstukken gevonden van een vliegtuig.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 294
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Amfetamientje

    49

  • PowerPats

    19

  • Dieko

    17

  • wesley123

    16

Wat maakt het in godsnaam uit dat al die letters op de 11 uitkomen omdat het toevallig op 11 september is.

En wat heeft dit anders nog met de VS te maken? :?

Ik denk gewoon dat Al Qaida erachter zit.

Bewerkt: door -->nick<--
Link to comment
Delen op andere websites

Dat slaat nergens op eerst heeft het vliegtuig nummer 11 dan weer 33 en eerst heeft het 92 passagiers en dan weer 65. :?

Mag ik je erop wijzen dat er 3 vliegtuigen crashten, waaronder 2 in de WTC torens.

Het is dus meer dan normaal dat er verschillende nummers opduiken.

Maar volgens mij zocht onze teergeliefde vriend ( :D ) George W. Bush gewoon een reden om Irak aan te vallen, want het is toch overduidelijk dat het hem alleen maar om de olie te doen is.

In het pantagone is helemaal geen vliegtuig gecrasht.

Dat zou waarschijnlijk een bom/raket zijn geweest, er zijn geen eens wrakstukken gevonden van een vliegtuig.

Er was nog een vliegtuig dat normaal op het witte huis in moest vliegen, dit is echter niet gelukt en het is in een open weiland, naast een bos terechtgekomen. Dat was het derde vliegtuig dat ik bedoelde.

Link to comment
Delen op andere websites

Sommige mensen zoeken gelijk iets achter iets. Dat gebeurt nou ook hier. Ik denk simpelweg gewoon dat Al-Qaida een terroristische aanslag heeft gepleegd. Geen Amerikanen ^_^

Ik heb filmpjes gezien waar je echt duidelijk alles zag, maar ECHT duidelijk, en niet gefotoshopt hoor kon je duidelijk zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Sommige mensen zoeken gelijk iets achter iets. Dat gebeurt nou ook hier. Ik denk simpelweg gewoon dat Al-Qaida een terroristische aanslag heeft gepleegd. Geen Amerikanen ^_^

Ik heb filmpjes gezien waar je echt duidelijk alles zag, maar ECHT duidelijk, en niet gefotoshopt hoor kon je duidelijk zien.

En wat zag je dan allemaal?

Link to comment
Delen op andere websites

De Joden zater erachter. Typ maar eens (in MS Word) Q33NY in, en verander dan het lettertype naar Wingdings.

Q33 = lijnvlucht, NY = New York

Nee de joden zater er niet achter..

Het betekent dat de joden ook dood moeten..

:N

Link to comment
Delen op andere websites

En wat zag je dan allemaal?

In het Pentagon: Je zag bijvoorbeeld wat er had moeten gebeuren als er echt een B757 erin was gevlogen. Zoals afgerukte palen enzo (wat overigens nooit kon, want hij had dan al eerder moeten neerstorten, na 1 paal al, en hij had zogenaamd 5 palen eruit gerukt), en schaven (om het maar even zo te noemen :puh:) over het gras wat er eigenlijk had moeten zijn als er een B757 is was gevlogen. Werd ook allemaal mooi met vergelijkingen enzo aangegeven.

In het WTC: Je zag ECHT duidelijk (ook duidelijk aangegeven) dat er bommen afgingen voordat hij instortte.

Ook werd er vergelijken gedaan met andere gebouwen over het feit dat hij was ingestort door brand (er werd laten zien dat in andere gebouwen veeeeel grotere branden waren en de gebouwen NIET waren ingestord)

Ook deden ze nog andere vergelijkingen die ik nu niet 1,2,3 weet op te noemen.

De Joden zater erachter. Typ maar eens (in MS Word) Q33NY in, en verander dan het lettertype naar Wingdings.

Q33 = lijnvlucht, NY = New York

Ja die ken ik, maar wat heeft dat met de Joden te maken?

Link to comment
Delen op andere websites

Het is toch ook een Jood die de Freedom Tower ontwerpt dus lijkt het me nogal dom dat de Joden de Twin Towers vernietigden.

En wat zou dan de reden zijn?

In het Pentagon: Je zag bijvoorbeeld wat er had moeten gebeuren als er echt een B757 erin was gevlogen. Zoals afgerukte palen enzo (wat overigens nooit kon, want hij had dan al eerder moeten neerstorten, na 1 paal al, en hij had zogenaamd 5 palen eruit gerukt), en schaven (om het maar even zo te noemen ) over het gras wat er eigenlijk had moeten zijn als er een B757 is was gevlogen. Werd ook allemaal mooi met vergelijkingen enzo aangegeven.

In het WTC: Je zag ECHT duidelijk (ook duidelijk aangegeven) dat er bommen afgingen voordat hij instortte.

Ook werd er vergelijken gedaan met andere gebouwen over het feit dat hij was ingestort door brand (er werd laten zien dat in andere gebouwen veeeeel grotere branden waren en de gebouwen NIET waren ingestord)

Ook deden ze nog andere vergelijkingen die ik nu niet 1,2,3 weet op te noemen.

Ik heb zelf ook genoeg filmpjes van de WTC gezien en geen een heb ik kunnen zien dat er bommen afgingen.

Bewerkt: door -->nick<--
Link to comment
Delen op andere websites

Het is toch ook een Jood die de Freedom Tower ontwerpt dus lijkt het me nogal dom dat de Joden de Twin Towers vernietigden.

En wat zou dan de reden zijn?

Joden hebben hier helemaal niets mee te maken...

Link to comment
Delen op andere websites

Het is toch ook een Jood die de Freedom Tower ontwerpt dus lijkt het me nogal dom dat de Joden de Twin Towers vernietigden.

En wat zou dan de reden zijn?

Joden hebben hier helemaal niets mee te maken...

Dat zeg ik dus ook. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is toch ook een Jood die de Freedom Tower ontwerpt dus lijkt het me nogal dom dat de Joden de Twin Towers vernietigden.

En wat zou dan de reden zijn?

Joden hebben hier helemaal niets mee te maken...

Dat zeg ik dus ook. :duh:

Ja sorry..

Ik had er ff wat te snel overheen gelezen..

Maar het verhaal van Juju klop denk ik niet echt.

Het bovenste deel van de toren zakte naar binnen. Dus daardoor zag je allemaal voordat het gebouw voorledig instorte allemaal kleine rook/stok wolkjes langs heb gebouw... :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...