Jump to content

9/11 conspiracy


Amfetamientje

9/11 Conspiracy   

144 leden hebben gestemd

  1. 1. Zit Amerika zelf achter de aanslagen van 9/11

    • Ja!
      45
    • Nee, het waren gewoon een paar boze extremisten
      64
    • Geen idee!
      22
    • Wat gebeurde er op 9/11?
      6


Recommended Posts

Mijn antw. is JA!

Volgens een aantal websites heeft de CIA dit als opdracht gegeven.

Er zouden explosies gehoord zijn net voordat de vliegtuig in de WTC crashte.

Explosies die vanuit de WTC kwam; Amerika gebruikte deze aanslag om Saddam Hoessijn of zoiets op te pakken, en het gaat ook vooral om de olie, dat te vinden is in Iraq; Amerika wil duidelijk weer gewoon de macht hebben.

Wat dus absoluut niet kan; deze reeks aanslagen waren echt gewoon opgegeven door de CIA.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 294
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Amfetamientje

    49

  • PowerPats

    19

  • Dieko

    17

  • wesley123

    16

Mijn antw. is JA!

Volgens een aantal websites heeft de CIA dit als opdracht gegeven.

Er zouden explosies gehoord zijn net voordat de vliegtuig in de WTC crashte.

Explosies die vanuit de WTC kwam; Amerika gebruikte deze aanslag om Saddam Hoessijn of zoiets op te pakken, en het gaat ook vooral om de olie, dat te vinden is in Iraq; Amerika wil duidelijk weer gewoon de macht hebben.

Wat dus absoluut niet kan; deze reeks aanslagen waren echt gewoon opgegeven door de CIA.

En al die honderden andere aanslagen van Al-Quida ?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond dit op een andere site:

http://img62.imageshack.us/img62/2574/6cmzgj6va9.jpg

Best wel toevallig toch?

Ik denk overigens wel dat Amerika er zelf iets mee te maken heeft, maar ik denk dat niet dat zij het alleen zijn.

Met Vriendelijke Groeten,

Mickey

WTF !!

Dat laatste van dat microsoft word dat is wel heel raar..

Link to comment
Delen op andere websites

Maar die gebouwen die 40 uur in brand hebben gestaan is geen vliegtuig in gevlogen en die zijn ook geen 400 meter hoog.

het is wel echt bewezen dat er juist bommen afgingen

Want er zijn zat gebouwen die heel lang in de vik hebben gestaan en dat ze dan ook niet neerstorten.

Waar is dat bewijs dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Amerika wil duidelijk weer gewoon de macht hebben.

Wat dus absoluut niet kan; deze reeks aanslagen waren echt gewoon opgegeven door de CIA.

Wat hebben ze aan macht in een zandland? kasteeltjes bouwen?

en al die toevalligheden, waarom? waarom zouden ze dat met toeval doen? en dat linked toch niets aan bush?, ja misschien zijn naam, maar zo kan ik het ook. Je kan ze naam op 100 manieren doen je komt vanzelf wel op 11 uit.

Het is dan eerder wat voor terroristen om aanslagen te plegen gezien zij alles veels te sireus nemen uit hun boekje, en ZEER riligeus zijn.

EDIT :

Waar is dat bewijs dan?

dat is er nooit geweest, iig incorect bewijs, maar zodra er 1x wordt geropen dat er "bewijs" is dan geloofd ierdereen het gelijk

Bewerkt: door Plantebak
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond dit op een andere site:

http://img62.imageshack.us/img62/2574/6cmzgj6va9.jpg

Best wel toevallig toch?

Ik denk overigens wel dat Amerika er zelf iets mee te maken heeft, maar ik denk dat niet dat zij het alleen zijn.

Met Vriendelijke Groeten,

Mickey

Dat slaat nergens op eerst heeft het vliegtuig nummer 11 dan weer 33 en eerst heeft het 92 passagiers en dan weer 65. :?

Link to comment
Delen op andere websites

Wat hebben ze aan macht in een zandland? kasteeltjes bouwen?

ze hebben er aan dat ze dan heel veel olie kunnen krijgen. volgens mij heeft america het zelf gedaan

die hele oorlog kost meer dan die olie opleverd...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kap met deze discussie want we zullen er toch niet achter komen en welke klootzakken dit ook gedaan hebben of erachter zitten moeten gewoon gestraft worden mensen of iets levend behandel je niet zo en met vliegtuigen in gebouw is heel grof.

Bush gebruikt mensen als zijn schild als hij problemen heeft met terroristen moet hij het zelf oplossen want de terroristen hebben gewoon hekel aan Bush niet aan alle mensen.

Ik wordt er ook schijtziek van al die oorlogen en noem maar op dat we onze wereld laten verneuken door van die hoogopgeleide mannetjes met hun grote protmanee van hier tot afganistan.

Bewerkt: door Muay Thai
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn antw. is JA!

Volgens een aantal websites heeft de CIA dit als opdracht gegeven.

Er zouden explosies gehoord zijn net voordat de vliegtuig in de WTC crashte.

Explosies die vanuit de WTC kwam; Amerika gebruikte deze aanslag om Saddam Hoessijn of zoiets op te pakken, en het gaat ook vooral om de olie, dat te vinden is in Iraq; Amerika wil duidelijk weer gewoon de macht hebben.

Wat dus absoluut niet kan; deze reeks aanslagen waren echt gewoon opgegeven door de CIA.

En al die honderden andere aanslagen van Al-Quida ?

Wel best toevallig he dat laatste tijd alleen nog maar in de EU aanslagen voorkomen.

En toevallig is; dat in Amerika laatste tijd helemaal geen aanslagen meer voorkomen.. Dit zal echt geen pure toeval zijn.

Ik weet bijna wel zeker dat de WTC aanslagen geplant zijn door de CIA, zij hebben de Al-Quida figuren ook getrained, en hun de wapens gegeven.

Dit was allemaal gewoon goed geplant van te voren want zoals een paar posts hier boven zie je dat veel dingen op 11 uit komt.

Ik weet bijna wel zeker dat dit gewoon het middel was om Saddam Hoessijn op te pakken, en om de olie af te jatten wat daar in Iraq en Afghanistan is te vinden.

Gewoon echt ab-normaal..

Link to comment
Delen op andere websites

Dat slaat nergens op eerst heeft het vliegtuig nummer 11 dan weer 33 en eerst heeft het 92 passagiers en dan weer 65. :?

Mag ik je erop wijzen dat er 3 vliegtuigen crashten, waaronder 2 in de WTC torens.

Het is dus meer dan normaal dat er verschillende nummers opduiken.

Maar volgens mij zocht onze teergeliefde vriend ( :D ) George W. Bush gewoon een reden om Irak aan te vallen, want het is toch overduidelijk dat het hem alleen maar om de olie te doen is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond dit op een andere site:

http://img62.imageshack.us/img62/2574/6cmzgj6va9.jpg

Best wel toevallig toch?

Ik denk overigens wel dat Amerika er zelf iets mee te maken heeft, maar ik denk dat niet dat zij het alleen zijn.

Met Vriendelijke Groeten,

Mickey

DAMN! waar heb je dat vandaan?

Mischien niet de Amerikanen maar de anderen kijk dat Imageshack.us en en klik eens op die youtube video en leest die comments daaronder.

Ik denk dat het dan duidelijk is.

Bewerkt: door Muay Thai
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...