Jump to content

9/11 conspiracy


Amfetamientje

9/11 Conspiracy   

144 leden hebben gestemd

  1. 1. Zit Amerika zelf achter de aanslagen van 9/11

    • Ja!
      45
    • Nee, het waren gewoon een paar boze extremisten
      64
    • Geen idee!
      22
    • Wat gebeurde er op 9/11?
      6


Recommended Posts

Ineens zijn er ook aanslagen in Indonesië, Spanje, Turkije en England.. Die zogenaamde terreurdreiging is volgens mij meer dan nep :7

zo opeens lijkt mij dat niet, gewoon actie-reactie nog al logish dus.

en wat denk jij dan van theo van gogh? is dat ook "nep"?

het is natuurlijk niet 1 en hetzelfde groepje maar het heeft wel degelijk te maken met de groei van terrorisme.

De moord op Theo van Gogh heeft niks met het WTC te maken.. Het is nooit aangetoont dat de hofstadgroep banden had met Al Qaida..

lees je uberhaubt wel wat ik typ?

ik ging in op de reactie over aanslagen , niet over het WTC

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 294
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Amfetamientje

    49

  • PowerPats

    19

  • Dieko

    17

  • wesley123

    16

Lees jij uberhaubt wel de titel van dit topic?

Dit topic gaat juist over het WTC en niet over Theo van Gogh...

ja jij zei dit :

Ineens zijn er ook aanslagen in Indonesië, Spanje, Turkije en England.. Die zogenaamde terreurdreiging is volgens mij meer dan nep emo.gif

hiermee toon ik dus aan dat dit niet zo is...

jij ging als eerst van het WTC af hoor :7

Link to comment
Delen op andere websites

Laten we gewoon weer on-topic gaan want je reacties worden me steeds onduidelijker?

Ik denk nog steeds dat het een inside-job was, en dat het geen vliegtuigen waren maar bestuurbare raketten. Zoals dit gat aantoont van het Pentagon:

Pentagon.jpg

Als er werkelijk Boeing 757 door de muur van Het Pentagon was gevlogen had het er zo uit gezien:

vliegtuigpentagon.jpg

Het werkelijke gat in Het Pentagon was 5,5 meter in doorsnee. De spanwijdte van een Boeing 757 is 38 meter.

Zelfs de grasmat voor Het Pentagon was niet eens beschadigt...

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kom je nou weer op bestuurbare raketten? je zag toch dat het vleigtuigen waren mensen hebben het gefilmd, en er was zelfs bewijs dat er mensen in zaten vanwege 1 vliegtuig dat doel gemist heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

en wat denk je van de 1000e getuigen die om de WTCs stonden ?

en waarom zou de Amerikaanse overheid zoveel moeite doen en hun eigen burgers opofferen voor olie ( denk dat je dat bedoeld) en dan alleen een raketje schieten ?? dat zou wel een hele trieste fout zijn... waarom kaapt de overheid dan geen vliegtuig?

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kom je nou weer op bestuurbare raketten? je zag toch dat het vleigtuigen waren mensen hebben het gefilmd, en er was zelfs bewijs dat er mensen in zaten vanwege 1 vliegtuig dat doel gemist heeft.

Ooit gehoord van raketten die op vliegtuigen lijken? Ik denk het niet.. maar ze zijn er dus wel.

Je zegd dat er bewijs was door een vliegtuig was zijn doel gemist had, maar zijn er ooit wrakstukken of lichaamsdelen gevonden?

De journalisten die naar de plek toegingen vertelde later dat er nergens ook maar tekenen te zien waren, dat er een vliegtuig was neergestort. Het enige wat er te zien was, was een vrij diepe kuil met wat verwrongen stukken ijzer..

@ Plantebak

Die 1000e getuigen hebben het zogenaamde vliegtuig vanaf verre afstand in een flits voorbij zien komen. Denk je nou werkelijk dat deze mensen dan als betrouwbare getuigen worden gezien? En waarom Bush zoiets zou doen?

Niet alleen om de olie, in veel landen is er veel meer olie te vinden dan in Irak. Maar vooral omdat Saddam Hoesein niet wilde meewerken met de FBI. Hij wist wel teveel van de plannen dus hij moest dood. En dat is de Amerikanen gelukt ook...

Link to comment
Delen op andere websites

@ Plantebak

Die 1000e getuigen hebben het zogenaamde vliegtuig vanaf verre afstand in een flits voorbij zien komen. Denk je nou werkelijk dat deze mensen dan als betrouwbare getuigen worden gezien? En waarom Bush zoiets zou doen?

Niet alleen om de olie, in veel landen is er veel meer olie te vinden dan in Irak. Maar vooral omdat Saddam Hoesein niet wilde meewerken met de FBI. Hij wist wel teveel van de plannen dus hij moest dood. En dat is de Amerikanen gelukt ook...

dus alleen voor sadam? nou dan zijn er 20x makkelijkere opties maar goed als dat jou theorie is

en k weet wel cker dat mensen het verschil zien tussen een raket ( al lijkt hij op een vliegtuig dat ding is nooit even groot ) en een vliegtuig. Ik bedoel... raket 3meter? vliegtuig 50meter ? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat Bush hier zelf niets van wist, maar dat de geheime diensten dit gedaan hebben...

Onderbouw:

Als je goed kijkt naar de beelden van de ''aanslag'' dan zie je HEEL duidelijk dat het gebouw ontploft... Een gebouw ontploft niet zomaar, en men zegt dat dit de kerozine was, maar van kerozine heb je een heel andere ontploffing (NatGeo).

Een ander verhaal is dat van de beveiligingstape van een tankstation bij het Pentagon. De FBI kwam de beveiligingstape 10 (!) minuten na de aanslag ophalen. De meneer van het tankstation heeft zijn mond opengedaan en gezegd dat wat hij gezien heeft, zeker geen vliegtuig was.

Het vliegtuig dat in het Pentagon gecrasht zou zijn, zou ook met zijn vleugels enkele huizen EN datzelfde tankstation meegemaaid hebben, wat het niet heeft gedaan...

<Dus, ik gok op een aanslag van Amerika op Amerika...>

Link to comment
Delen op andere websites

@ Plantebak

Die 1000e getuigen hebben het zogenaamde vliegtuig vanaf verre afstand in een flits voorbij zien komen. Denk je nou werkelijk dat deze mensen dan als betrouwbare getuigen worden gezien? En waarom Bush zoiets zou doen?

Niet alleen om de olie, in veel landen is er veel meer olie te vinden dan in Irak. Maar vooral omdat Saddam Hoesein niet wilde meewerken met de FBI. Hij wist wel teveel van de plannen dus hij moest dood. En dat is de Amerikanen gelukt ook...

dus alleen voor sadam? nou dan zijn er 20x makkelijkere opties maar goed als dat jou theorie is

en k weet wel cker dat mensen het verschil zien tussen een raket ( al lijkt hij op een vliegtuig dat ding is nooit even groot ) en een vliegtuig. Ik bedoel... raket 3meter? vliegtuig 50meter ? :7

Je hebt ook op afstand bestuurbare vliegtuigen. Je zou ze dus vliegtuigen kunnen noemen maar het zijn gewoon raketten. En bovendien hadden die getuige wel wat anders te doen dan te kijken of het nou een raket of vliegtuig was...

Link to comment
Delen op andere websites

@ Plantebak

Die 1000e getuigen hebben het zogenaamde vliegtuig vanaf verre afstand in een flits voorbij zien komen. Denk je nou werkelijk dat deze mensen dan als betrouwbare getuigen worden gezien? En waarom Bush zoiets zou doen?

Niet alleen om de olie, in veel landen is er veel meer olie te vinden dan in Irak. Maar vooral omdat Saddam Hoesein niet wilde meewerken met de FBI. Hij wist wel teveel van de plannen dus hij moest dood. En dat is de Amerikanen gelukt ook...

dus alleen voor sadam? nou dan zijn er 20x makkelijkere opties maar goed als dat jou theorie is

en k weet wel cker dat mensen het verschil zien tussen een raket ( al lijkt hij op een vliegtuig dat ding is nooit even groot ) en een vliegtuig. Ik bedoel... raket 3meter? vliegtuig 50meter ? :7

Je hebt ook op afstand bestuurbare vliegtuigen. Je zou ze dus vliegtuigen kunnen noemen maar het zijn gewoon raketten. En bovendien hadden die getuige wel wat anders te doen dan te kijken of het nou een raket of vliegtuig was...

UAV's - die lijken niet eens op vliegtuigen, we hebben het hier over een persoons-vliegtuig niet een ombemand vliegtuigje van nog geen 3 meter.

Ze hebben misschien wel wat beters te doen maar het zal ze zeker niet ontgaan als je er naar staat te kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

@ Plantebak

Die 1000e getuigen hebben het zogenaamde vliegtuig vanaf verre afstand in een flits voorbij zien komen. Denk je nou werkelijk dat deze mensen dan als betrouwbare getuigen worden gezien? En waarom Bush zoiets zou doen?

Niet alleen om de olie, in veel landen is er veel meer olie te vinden dan in Irak. Maar vooral omdat Saddam Hoesein niet wilde meewerken met de FBI. Hij wist wel teveel van de plannen dus hij moest dood. En dat is de Amerikanen gelukt ook...

dus alleen voor sadam? nou dan zijn er 20x makkelijkere opties maar goed als dat jou theorie is

en k weet wel cker dat mensen het verschil zien tussen een raket ( al lijkt hij op een vliegtuig dat ding is nooit even groot ) en een vliegtuig. Ik bedoel... raket 3meter? vliegtuig 50meter ? :7

Je hebt ook op afstand bestuurbare vliegtuigen. Je zou ze dus vliegtuigen kunnen noemen maar het zijn gewoon raketten. En bovendien hadden die getuige wel wat anders te doen dan te kijken of het nou een raket of vliegtuig was...

UAV's - die lijken niet eens op vliegtuigen, we hebben het hier over een persoons-vliegtuig niet een ombemand vliegtuigje van nog geen 3 meter.

Ze hebben misschien wel wat beters te doen maar het zal ze zeker niet ontgaan als je er naar staat te kijken.

misschien dat dit voor opheldering zorgt.

De getuige waarvan jij beweert dat ze hebben gezien dat het een passagiersvliegtuig was, beweren in werkelijkheid heel iets anders:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...