Jump to content

9/11 conspiracy


Amfetamientje

9/11 Conspiracy   

144 leden hebben gestemd

  1. 1. Zit Amerika zelf achter de aanslagen van 9/11

    • Ja!
      45
    • Nee, het waren gewoon een paar boze extremisten
      64
    • Geen idee!
      22
    • Wat gebeurde er op 9/11?
      6


Recommended Posts

Oh dat heb ik ook gezien, is dat niet Martial Law 9/11: Rise of the Police State. Die kerel is gestoord, maar de film is wel leuk. "Secret police here! Secret police taping us!" En hij is de hele tijd bang voor zeppelins. (Alex Jones)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 294
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Amfetamientje

    49

  • PowerPats

    19

  • Dieko

    17

  • wesley123

    16

Oh dat heb ik ook gezien, is dat niet Martial Law 9/11: Rise of the Police State. Die kerel is gestoord, maar de film is wel leuk. "Secret police here! Secret police taping us!" En hij is de hele tijd bang voor zeppelins. (Alex Jones)

Hij heeft het over de Twin Towers die instorten niet over een film. :?

Link to comment
Delen op andere websites

Maar het verhaal van Juju klop denk ik niet echt.

Het bovenste deel van de toren zakte naar binnen. Dus daardoor zag je allemaal voordat het gebouw voorledig instorte allemaal kleine rook/stok wolkjes langs heb gebouw... :cya:

Je zag terwijl ie instortte op verschillende plaatsen bommen (kleintjes) afgaan, alsof ze het instorten effe wilden helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar het verhaal van Juju klop denk ik niet echt.

Het bovenste deel van de toren zakte naar binnen. Dus daardoor zag je allemaal voordat het gebouw voorledig instorte allemaal kleine rook/stok wolkjes langs heb gebouw... :cya:

Je zag terwijl ie instortte op verschillende plaatsen bommen (kleintjes) afgaan, alsof ze het instorten effe wilden helpen.

Ik heb gekeken op youtube en ik zie geen bom explosie of iets anders.

Maar als hij een vliegtuig en een helse brand kan overleven zou hij toch ook wel een bom die van buiten het gebouw niet te zien is toch ook wel kunnen overleven.

Bewerkt: door -->nick<--
Link to comment
Delen op andere websites

Maar het verhaal van Juju klop denk ik niet echt.

Het bovenste deel van de toren zakte naar binnen. Dus daardoor zag je allemaal voordat het gebouw voorledig instorte allemaal kleine rook/stok wolkjes langs heb gebouw... :cya:

Je zag terwijl ie instortte op verschillende plaatsen bommen (kleintjes) afgaan, alsof ze het instorten effe wilden helpen.

Ik denk eerder dat dat de druk was die naar buiten moest.

Terwijl het gebouw instorte...

Maar eigenlijk is er nog iets dat nog vreemder is..

Klik !

Hier zie je een filmpje .. waar WTC 7 zomaar instort. Terwijl dit gebouw niet eens is geraakt door een vliegtuig of wat dan ook.. :?

Link to comment
Delen op andere websites

het over de Twin Towers die instorten niet over een film. :?

Film, film, documentaire is misschien een beter woord..

Martial Law 9/11: Rise of the Police State

Ik heb daar trouwens ook een tegendocumentaire op gezien waarin ze (zo'n beetje) alles weerleggen. Die "bommen" die je ziet ontploffen is vooral druk die naar buiten komt. En denk je dat het niet op zou vallen als in het World Trade Center, waar duizenden mensen werken, ineens overal bommen worden geplaatst? Ik denk niet dat dat zo voor de hand liggend is.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar het verhaal van Juju klop denk ik niet echt.

Het bovenste deel van de toren zakte naar binnen. Dus daardoor zag je allemaal voordat het gebouw voorledig instorte allemaal kleine rook/stok wolkjes langs heb gebouw... :cya:

Je zag terwijl ie instortte op verschillende plaatsen bommen (kleintjes) afgaan, alsof ze het instorten effe wilden helpen.

Ik denk eerder dat dat de druk was die naar buiten moest.

Terwijl het gebouw instorte...

Maar eigenlijk is er nog iets dat nog vreemder is..

Klik !

Hier zie je een filmpje .. waar WTC 7 zomaar instort. Terwijl dit gebouw niet eens is geraakt door een vliegtuig of wat dan ook.. :?

maar waarom zou het moeten instorten? dat is toch volstrekt onlogisch om daar "nog meer bommen" te plaatsen vanaf bush's standpunt?? het zou alleen maar argwaan wekken.

Mij lijkt het dat het een soort shockwave was, of de knal van de vliegtuigen in de buurt die daar voor zorgden, daar komt een zieke lading energie kwijt...

EDIT : en als alles zo goed van te voren gepland was, zoals veel zeggen, waarom is dit dan zo ontzettend knullig gedaan? een kleuter van 3 kan dit beter :S!

Bewerkt: door Plantebak
Link to comment
Delen op andere websites

Het is toch ook een Jood die de Freedom Tower ontwerpt dus lijkt het me nogal dom dat de Joden de Twin Towers vernietigden.

En wat zou dan de reden zijn?

Joden hebben hier helemaal niets mee te maken...

Bush heeft gewoon een handje mee geholpen.

Bewerkt: door Muay Thai
Link to comment
Delen op andere websites

Maar het verhaal van Juju klop denk ik niet echt.

Het bovenste deel van de toren zakte naar binnen. Dus daardoor zag je allemaal voordat het gebouw voorledig instorte allemaal kleine rook/stok wolkjes langs heb gebouw... :cya:

Je zag terwijl ie instortte op verschillende plaatsen bommen (kleintjes) afgaan, alsof ze het instorten effe wilden helpen.

Ik denk eerder dat dat de druk was die naar buiten moest.

Terwijl het gebouw instorte...

Maar eigenlijk is er nog iets dat nog vreemder is..

Klik !

Hier zie je een filmpje .. waar WTC 7 zomaar instort. Terwijl dit gebouw niet eens is geraakt door een vliegtuig of wat dan ook.. :?

isdat niet dat gebouw die een paar straten verderop stond? waar ze van zijden dat deze ook instortte door de hevige trillingen die de wtc 1 en 2 hadden gemaakt toen deze neerstortte? daar geloof ik namelijk niets van. een gebouw stort niet zomaar in na een schokgolf en vooral niet als het een gebouw is die ontworpen is om aanslagen, aardbevingen aan te kunnen. deze moet haast wel met opzet zijn neergehaald die dag!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet hier werkelijk niks over, maar ik weet wél dat er maar een kleine kans is dat we er ooit achter zullen komen. Echt, de waarheid, als die ergens al op papier/een PC is opgeschreven, zullen we nooit vinden. Denk je dat Bush het in zijn broekzak heeft zitten? ;)

Link to comment
Delen op andere websites

maar waarom wilden ze dat dan neerhalen!? wat was daar zo speciaal dan!!??.

en het moet tegen aardbevingen kunnen, maar er zijn toch helemaal nooit aardbevingen daar!??

nou, omdat het een gebouw van de regering is en er veel mensen werkte ;)

alleen raar dat ze deze instorting haast helemaal in de doofpot hebben gepleurt.

ook al zijn er geen aardbevingen ;) in nederland zijn onze gebouwen toch ook beschermd voor zulke dingen :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Maar als het door Amerika zelf is gedaan zou het wel beter zijn gegaan en niet 8 uur na te Torens ook nog eens 7 neervalt.

Misschien was door de torens de fundering helemaal kapot gegaan ofzo en dat hij dat nog even vol hield maar het daarna begaf.

Bewerkt: door -->nick<--
Link to comment
Delen op andere websites

maar waarom wilden ze dat dan neerhalen!? wat was daar zo speciaal dan!!??.

en het moet tegen aardbevingen kunnen, maar er zijn toch helemaal nooit aardbevingen daar!??

nou, omdat het een gebouw van de regering is en er veel mensen werkte ;)

Dus omdat het een gebouw van de regering is, gaat de regering het zelf neer halen? en omdat er veel mensen werken.

Dan klopt dat dus niet want :

volgens jullie heeft bush de aanslagen gepleegd, om haat te zaaien tegen Terroristen, om zo een excuus te hebben om Irak te kunnen binnevallen voor olie.

Dus waarom zou de regering/bush alles in de doofpot stoppen!? dan is dat toch tegenstrijdig of wat?

Link to comment
Delen op andere websites

maar waarom wilden ze dat dan neerhalen!? wat was daar zo speciaal dan!!??.

en het moet tegen aardbevingen kunnen, maar er zijn toch helemaal nooit aardbevingen daar!??

nou, omdat het een gebouw van de regering is en er veel mensen werkte ;)

Dus omdat het een gebouw van de regering is, gaat de regering het zelf neer halen? en omdat er veel mensen werken.

Dan klopt dat dus niet want :

volgens jullie heeft bush de aanslagen gepleegd, om haat te zaaien tegen Terroristen, om zo een excuus te hebben om Irak te kunnen binnevallen voor olie.

Dus waarom zou de regering/bush alles in de doofpot stoppen!? dan is dat toch tegenstrijdig of wat?

Jullie hebben het telkens wel over Irak binnen vallen.

Maar na 9/11 is Amerika , Afghanistan binnen gevallen.

En Irak is aangevallen omdat ze kernwapens hadden/aan het maken waren. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...