Jump to content

9/11 conspiracy


Amfetamientje

9/11 Conspiracy   

144 leden hebben gestemd

  1. 1. Zit Amerika zelf achter de aanslagen van 9/11

    • Ja!
      45
    • Nee, het waren gewoon een paar boze extremisten
      64
    • Geen idee!
      22
    • Wat gebeurde er op 9/11?
      6


Recommended Posts

In een ander Topic kwam er een kleine dicussie opgang over 9/11 en dus bij deze kwam ik er bij om dit topic te openen om te kijken waar jullie in geloven.

In Amerika is het tegenwoordig al behoorlijk "in" om je tegen de regering te verzetten maar ik ben benieuwd hoe jullie het zien.

Dus bij deze :

Geloof jij dat Bush zelf voor de aanslagen heeft gezorgd op 9/11?

Onderbouw je mening met argumenten en ga niet zomaar wat loospraten aub :)

Zelf geloof ik er absoluut niet in, het laat alleen maar zien dat mensen gewoon niets te doen hebben en overal een complot achter zoeken.

Ik vind de aflevering van South Park : 1009 - Mystery of the Urinal Deuce , daarom ook erg goed :)

hier nog een site waarom ik er niet in geloof :

http://www.911myths.com/

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 294
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Amfetamientje

    49

  • PowerPats

    19

  • Dieko

    17

  • wesley123

    16

Ik zelf denk van dat ze zelf ook iets ermee te maken hebben waarom ? daarom :

Ze wisten dat er terroristische aanslagen zouden komen (telefoons afluisteren) de FBI deed toen vrij weinig.

Er zijn allemaal tape's van de beveilings camera's ineens verdwenen, men hoorde eerst drie kleine explosie's en toen storte de eerste gebouw in kort daarna (ongeveer 2 mins) storte de andere gebouw in.

Er zijn gebouwen die 40 uren in de brand hebben gestaan en die niet neerstorten waarom deze dan wel?

Ik denk zelf dat Bush dit heel goed kan gebruiken om zogenaamd oorlog te maken met Irakezen om voor de olie.

Want dan hebben ze een hele goeie reden ervoor.

Men zegt ook dat de Joden al die dag vrij waren weet niet of dat echt zo is maar ik denk zelf dat Amerika er ook zelf iets mee te maken heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij zijn de meeste dingen in die filmpjes gewoon verzonnen om het geloofwaardiger te maken. Iedereen kan zeggen dat er banden zin verdwenen of dat er die dag ervoor explosievenhonden zijn geweigerd bij de ingang. Maar wat voor mij echt de doorslag geeft is dat die man die dat filmpje heeft gemaakt nog leeft. De Amerikaanse regering zou hem echt wel omleggen als ze ook zoveel mensen doden bij die aanslag.

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn gebouwen die 40 uren in de brand hebben gestaan en die niet neerstorten waarom deze dan wel?

Het WTC had een soort van hangconstrucie. De verdiepingen zaten vast aan de buitenkant van het gebouw.

Dus als de buitenkant zwaar beschadigt raakt. (Een vliegtuig vliegt ertegen bijvoorbeeld) Kan er een verdieping naar beneden storten en een soort domino-effect creeeren.

Wat ik denk over Bush die achter 9/11 zit: Ik weet niet zeker. Het is wel typisch iets voor Bush om een oorlog te beginnen vanwege olie. Maar dat hij 3000 mensen laat sterven??

Dat verwacht ik niet van hem. :N

Link to comment
Delen op andere websites

ff als voorbeeldje hoe sommige dingen beinvloed worden :

The story...

Security was lightened just days before the 9/11 attacks, with the removal of bomb-sniffing dogs from the complex.

De rest zal ik ff vertalen, van die site die ik al eerder aangaf.

Als je "The Story" leest wekt het dus de sugestie dat de Beveiliging omlaag is gehaald.

Als dat zo zou zijn dan zou dit inderdaad een punt zijn tegen Bush.

MAAR eigenlijk was er alleen een verlaging ten opzichte van de vorige paar dagen, die toen verhoogd was.

Of tewel de beveiliging is weer naar een normaal niveau ipv extra beveiligd.

En zo zijn er talloze dingen die mensen gebruiken om je te beinvloeden terwijl er niets van klopt...

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet het niet ckr, we krijgen het ook nooit echt te weten ;) net als JFK, het blijft een mystery.. toch vind ik het raar dat wtc is ingestort door de brand ;) eerste 2 in heel de geschiedenis door brand *en diezelfde dag nog een gebouw door brand een paar straten verderop ook van de regering* mja, wtc heeft al eerder in de fik gestaan en is toen ook niet omgevallen,,, kan ook een fout zijn geweest in de bouw van het gebouw, wie verteld het ons? niemand ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet het niet ckr, we krijgen het ook nooit echt te weten ;) net als JFK, het blijft een mystery.. toch vind ik het raar dat wtc is ingestort door de brand ;) eerste 2 in heel de geschiedenis door brand *en diezelfde dag nog een gebouw door brand een paar straten verderop ook van de regering* mja, wtc heeft al eerder in de fik gestaan en is toen ook niet omgevallen,,, kan ook een fout zijn geweest in de bouw van het gebouw, wie verteld het ons? niemand ;)

Een gebouw dat in de fik staat is iets anders dan een gebouw met een gigantisch gat, gedrenkt in duizenden liters kerosine.

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet het niet ckr, we krijgen het ook nooit echt te weten ;) net als JFK, het blijft een mystery.. toch vind ik het raar dat wtc is ingestort door de brand ;) eerste 2 in heel de geschiedenis door brand *en diezelfde dag nog een gebouw door brand een paar straten verderop ook van de regering* mja, wtc heeft al eerder in de fik gestaan en is toen ook niet omgevallen,,, kan ook een fout zijn geweest in de bouw van het gebouw, wie verteld het ons? niemand ;)

Er is al ooit een aanslag gepleegd op het WTC.

Toen was een vrachtwagen bom ontploft in de garage van het WTC.

Het doel van die aanslag was toen om het WTC in te laten storten. Dat mislukte toen.

Jaren later is het wel gelukt maar toen dus met de vliegtuigen.

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind wel grof idee om eerlijk te zijn met vliegtuigen erin, erg grof.

Maar zoals sommigen al zeggen we zullen het mischien nooit weten of het zo kan zijn.

Ik zou zelf nog wel iets aan willen toevoegen over die mensen die denken dat Bush erachter zit, sommige van jullie zeggen '' dan zouden ze die gast allang dood gemaakt hebben '' maar het kunnen ook van die spelletjes zijn om hem juist niet dood te maken zodat men niet denkt van '' zie Bush zit erachter anders zouden die personen van dat filmpje niet opeens dood zijn gegaan '' dat zou ook zo kunnen.

Maar ik denk zelf dat ze wisten dat er iets zou gaan gebeuren en dat ze gewoon handje mee hebben geholpen.

Bush is een rare klootzak hij smilet wel op TV maar ondertussen zijn er wel heel wat mensen in Irak dood gegaan door hem dus als hij geen moeite ermee heeft, dan heeft hij ook geen moeite dat er zoveel mensen in de WTC dood zijn gegaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind wel grof idee om eerlijk te zijn met vliegtuigen erin, erg grof.

Maar zoals sommigen al zeggen we zullen het mischien nooit weten of het zo kan zijn.

Ik zou zelf nog wel iets aan willen toevoegen over die mensen die denken dat Bush erachter zit, sommige van jullie zeggen '' dan zouden ze die gast allang dood gemaakt hebben '' maar het kunnen ook van die spelletjes zijn om hem juist niet dood te maken zodat men niet denkt van '' zie Bush zit erachter anders zouden die personen van dat filmpje niet opeens dood zijn gegaan '' dat zou ook zo kunnen.

Maar ik denk zelf dat ze wisten dat er iets zou gaan gebeuren en dat ze gewoon handje mee hebben geholpen.

Bush is een rare klootzak hij smilet wel op TV maar ondertussen zijn er wel heel wat mensen in Irak dood gegaan door hem dus als hij geen moeite ermee heeft, dan heeft hij ook geen moeite dat er zoveel mensen in de WTC dood zijn gegaan.

De Amerikaanse regering kan wel zorgen voor een ´´schone´´ moord van die gast, zonder dat het in het nieuws komt, enz. Ik denk ook dat als de Amerikaanse regering er achter zat dat ze dan dat filmpje al van internet af hadden laten halen voordat hij er 100 keer op staat.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk gewoon dat Al-Qeada er gewoon achter zat. Die Bin Laden heeft gewoon die mannen gestuurt om in die World Trade Centers te vliegen met die vliegtuigen. Ik vind het zelf wel heel erg. En Amerika zit er helemaal niet achter denk ik. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind sommige dingen inderdaad vreemd, als ik sommige reportage's mag geloven, maarja, hoe betrouwbaar zijn die?

En wat ik het meest belachelijk vind is dat mensen denken dat Bush oorlog is begonnen met Irak voor Olie.

Die oorlog is vele malen duurder dan wat daar aan olie ligt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind sommige dingen inderdaad vreemd, als ik sommige reportage's mag geloven, maarja, hoe betrouwbaar zijn die?

En wat ik het meest belachelijk vind is dat mensen denken dat Bush oorlog is begonnen met Irak voor Olie.

Die oorlog is vele malen duurder dan wat daar aan olie ligt.

Ja in de achtertuin van Bush (Texas) daar ligt zat olie.

Ze hebben de oorlog in Irak gestart omdat ze dachten dat Irak kernwapens had en nog meer aan het maken was. Ook wilden ze Saddam te grazen nemen. Dat is nu wel gelukt. Alleen nu is er wel een burgeroorlog in Irak. Eergisteren was er nog een aanslag met een vrachtwagen bom met 2000 kilo springstof. Resultaat : 152 doden en 265 gewonden. Maar aan de andere kant Irak is nu wel bevrijdt van Saddam. Nu moeten ze nog bevrijdt worden van de militanten. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, mensen vinden regering schandelen interessant, daarom willen ze er graag in geloven. Maar als je echt objectief naar de feiten kijkt en logisch nadenkt zul je zien dat het veel waarschijnlijker is dat Bin Laden het gewoon heeft gedaan.

PS: Ik reageerde op Plantebak.

Bewerkt: door LBG
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...