Jump to content

9/11 conspiracy


Amfetamientje

9/11 Conspiracy   

144 leden hebben gestemd

  1. 1. Zit Amerika zelf achter de aanslagen van 9/11

    • Ja!
      45
    • Nee, het waren gewoon een paar boze extremisten
      64
    • Geen idee!
      22
    • Wat gebeurde er op 9/11?
      6


Recommended Posts

Ik denk niet dat ze Amerika zelf achter de aanslagen zitten als zogenaamgd excuus oorlog te kunnen voeren met extremisten. Ze zouden wel een ander excuus kunnen hebben bedacht. Het was het werk van extremisten

Bewerkt: door Ben007
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 294
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Amfetamientje

    49

  • PowerPats

    19

  • Dieko

    17

  • wesley123

    16

Er zijn gebouwen die 40 uren in de brand hebben gestaan en die niet neerstorten waarom deze dan wel?

Ik denk zelf dat Bush dit heel goed kan gebruiken om zogenaamd oorlog te maken met Irakezen om voor de olie.

Want dan hebben ze een hele goeie reden ervoor.

Maar die gebouwen die 40 uur in brand hebben gestaan is geen vliegtuig in gevlogen en die zijn ook geen 400 meter hoog.

En ik denk dat de terroristen het hebben gedaan omdat ik niet geloof dat Amerika dan de Twin Towers gaan gebruiken omdat dat de symbolen zijn van New York en het is een enorm dichtbevolkte stad dus krijg je veel slachtoffers.

Bewerkt: door -->nick<--
Link to comment
Delen op andere websites

Maar die gebouwen die 40 uur in brand hebben gestaan is geen vliegtuig in gevlogen en die zijn ook geen 400 meter hoog.

Tuurlijk jij weet zeker wel wanneer een gebouw instort zegt de gene die niet weet wie '' Hirsi Ali '' was, dat heeft totaal niks mee te maken maar het gaat erom wie die bommen daar hebben geplaatst want het is wel echt bewezen dat er juist bommen afgingen en toen het inmekaar zakte en nu denkt men dat dat Amerika gedaan zou kunnen hebben.

Want er zijn zat gebouwen die heel lang in de vik hebben gestaan en dat ze dan ook niet neerstorten.

Bewerkt: door Muay Thai
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij zit/zat Amerika er wel voor iets tussen, als je bekijkt welke blunders ze gemaakt hebben.

Ze wisten dat de vliegtuigen gekaapt waren, en de luchtmacht kreeg de opdracht de vliegtuigen te onderscheppen, en als ze boven land kwamen, ze te vernietigen. Dus ze stuurden 2 F-15's de lucht in om de taak te volbrengen, maar i.p.v. ze naar het oosten te sturen, stuurden ze de F-15's totaal de verkeerde kant uit, naar het westen.

Toen ze dat doorhadden, ca. 20 minuten later. Stuurden ze dan maar 2 F-16's naar de goede richting, toen de gekaapte vliegtuigen boven land kwamen, moesten de F-16's ze neerhalen. Wat bleek: Ze hadden domweg geen wapens bij.

Perongeluk of niet? Volgens mij in ieder geval niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij zit/zat Amerika er wel voor iets tussen, als je bekijkt welke blunders ze gemaakt hebben.

Ze wisten dat de vliegtuigen gekaapt waren, en de luchtmacht kreeg de opdracht de vliegtuigen te onderscheppen, en als ze boven land kwamen, ze te vernietigen. Dus ze stuurden 2 F-15's de lucht in om de taak te volbrengen, maar i.p.v. ze naar het oosten te sturen, stuurden ze de F-15's totaal de verkeerde kant uit, naar het westen.

Toen ze dat doorhadden, ca. 20 minuten later. Stuurden ze dan maar 2 F-16's naar de goede richting, toen de gekaapte vliegtuigen boven land kwamen, moesten de F-16's ze neerhalen. Wat bleek: Ze hadden domweg geen wapens bij.

Perongeluk of niet? Volgens mij in ieder geval niet.

Eindelijk een andere wijze iemand, ik ben helemaal met je eens die Amerikanen hebben zoals ik al zei gewoon handje geholpen en een uur de tijd gegeven om men te verlaten uit het gebouw, en wie er overbleven hadden volgens mij gewoon niets meer te kiezen, en bovendien er zitten wel mensen hier te zeggen van '' dat zou Amerika nooit doen '' maar vergeet niet dat dit de moslim wereld een hele slechte naam geeft vergeet dat niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Eindelijk een andere wijze iemand...

k dus wij zijn weer dom omdat we het niet met je eens zijn?

hier heb je wat aan

die mensen die zegge dat het een inside job was weten het zelf schijnbaar ook niet

Nonetheless, as the paper also points out, the seismic data was reanalysed later and the times did change:
Link to comment
Delen op andere websites

Muay Thai, ik respecteer je en ik vind je een aardige gozer, maar je doet altijd alsof iedereen die het niet met je eens is niet slim is en dat jouw standpunt altijd klopt zonder naar een ander zijn mening te luisteren. Als je op een volwassen manier wilt discussieren moet je gewoon naar iemand anders zijn standpunten luisteren en daar op reageren zonder over die persoon persoonlijk te praten.

Bewerkt: door LBG
Link to comment
Delen op andere websites

Oops beetje verkeerd over gekomen was niet zo bedoeld hoor ^_^

Ik bedoelde met wijze iemand die ook even mee kwam discusseren.

En natuurlijk respecteer ik wat jullie zeggen :tu:

Sorry als het verkeerd overkwam!

Link to comment
Delen op andere websites

Oops beetje verkeerd over gekomen was niet zo bedoeld hoor ^_^

Ik bedoelde met wijze iemand die ook even mee kwam discusseren.

En natuurlijk respecteer ik wat jullie zeggen :tu:

Sorry als het verkeerd overkwam!

m'kay :7

iig dat punt waarop jij zei dat Amerika de terroristen ff een handje helpen, vind ik ook een beetje merkwaardig, dan zou betekende dat voordat zij een oorlog willen beginnen , eerst moeten w88 op terroristen die een aanslag gaan plegen en dan een soort van niets doen ?

daar zijn betere manier voor als ze een oorlog willen bereiken...

Link to comment
Delen op andere websites

Als Amerika de aanslagen zelf zou hebben gepleegd.

Dan zouden :

11-03-04 - Madrid : 191 doden & 2100 gewonden.

07-07-05 - London : 56 doden & 700 gewonden.

11-07-06 - Mumbai : 202 doden & 750 gewonden.

Deze 3 steden het ook zelf hebben moeten doen..

Niet dus..

:cya:

Bewerkt: door Only GrandTheftAuto
Link to comment
Delen op andere websites

Als Amerika de aanslagen zelf zou hebben gepleegd.

Dan zouden :

11-03-04 - Madrid : 191 doden & 2100 gewonden.

07-07-05 - London : 56 doden & 700 gewonden.

11-07-06 - Mumbai : 202 doden & 750 gewonden.

Deze 3 steden het ook zelf hebben moeten doen..

Niet dus..

:cya:

Ik geloof niet in de 9/11 conspiracy, maar dit vind ik een slecht bewijs. Spanje doet ten eerste niet mee met de oorlog in Irak(Groot-Brittannië dan weer wel) en Mumbai ligt in India en die hebben wel wat spanningen met Iran maar zouden in het algemeen geen aanslagen plegen op zichzelf om oorlog te mogen verklaren.

Bewerkt: door Clowntje_93
Link to comment
Delen op andere websites

Als Amerika de aanslagen zelf zou hebben gepleegd.

Dan zouden :

11-03-04 - Madrid : 191 doden & 2100 gewonden.

07-07-05 - London : 56 doden & 700 gewonden.

11-07-06 - Mumbai : 202 doden & 750 gewonden.

Deze 3 steden het ook zelf hebben moeten doen..

Niet dus..

:cya:

Ik geloof niet in de 9/11 conspiracy, maar dit vind ik een slecht bewijs. Spanje doet ten eerste niet mee met de oorlog in Irak(Groot-Brittannië dan weer wel) en Mumbai ligt in India en die hebben wel wat spanningen met Iran maar zouden in het algemeen geen aanslagen plegen op zichzelf om oorlog te mogen verklaren.

Spanje deed wel mee aan de oorlog in Irak. Maar heeft zich naar de aanslagen van Madrid zich terug getrokken. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...