Jump to content

9/11 conspiracy


Amfetamientje

9/11 Conspiracy   

144 leden hebben gestemd

  1. 1. Zit Amerika zelf achter de aanslagen van 9/11

    • Ja!
      45
    • Nee, het waren gewoon een paar boze extremisten
      64
    • Geen idee!
      22
    • Wat gebeurde er op 9/11?
      6


Recommended Posts

  • Reacties 294
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Amfetamientje

    49

  • PowerPats

    19

  • Dieko

    17

  • wesley123

    16

Jou fantasie slaat op hol kerel, denk je werkelijk dat The American Gouvernement dat in scène heeft gezet?

Moge het duidelijk zijn: leden van een extreem Islamitische groepering hebben zich in de torens geboord. Schande, en nou gaan ze een Islamitisch Cultureel Centrum bouwen bij Ground 0. Weg met de Islam, ik ben een fel tegenstander van de Islam.

Ik zeg niet dat dat mijn mening is, ik zeg het in het algemeen.

En iedereen heeft een verschillende mening over dit onderwerp.

Mensen denken dat het echt een terroristische aanslag was maar mensen denk ook dat het van binnen gebeurt is.

:)

Link to comment
Delen op andere websites

moslim extremisten hebben de aanslag gepleegd. dat is de waarheid. Lijkt me stug dat mensen werkelijk denken dat de Amerikaanse overheid dat heeft gedaan. En de reden daarvoor lijkt me ook niet duidelijk. 3000 van je eigen landgenoten doodmaken zodat je in een ver land een hele dure oorlog moet voeren die miljarden per dag kost.

Link to comment
Delen op andere websites

Jou fantasie slaat op hol kerel, denk je werkelijk dat The American Gouvernement dat in scène heeft gezet?

Moge het duidelijk zijn: leden van een extreem Islamitische groepering hebben zich in de torens geboord. Schande, en nou gaan ze een Islamitisch Cultureel Centrum bouwen bij Ground 0. Weg met de Islam, ik ben een fel tegenstander van de Islam.

Ik zeg niet dat dat mijn mening is, ik zeg het in het algemeen.

En iedereen heeft een verschillende mening over dit onderwerp.

Mensen denken dat het echt een terroristische aanslag was maar mensen denk ook dat het van binnen gebeurt is.

:)

Akkoord, maar heeft iedereen zich niet al uitgesproken over dit onderwerp? Beter een discussie te voeren over de de belachelijke plannen voor de bouw van een moskee bij Ground 0. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik daarmee bedoel is dat mensen denken dat een deel van de overheid liegt over wat er precies gebeurt is.

Zoals over dit:

Het vliegtuig wat in het Pentagon gevlogen zou zijn is nooit gezien.

Het gat in de muur van het gebouw was ook veel te klein voor een groot vliegtuig.

De camera beelden van een hotel een paar blokken verder van het Pentagon zouden naar de aanslag gelijk in beslag genomen zijn omdat het had opgenomen wat er echt bij het Pentagon was gebeurt.

:)

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Heb juist nog het nieuws gelezen;

"Obama steunt moskee op Ground Zero"

Ik geef hem gelijk dat iedereen zijn geloof mag uitoefenen, maar op die plaats waar door Islamitische extremisten duizenden Amerikaanse burgers ten val zijn gekomen, vind ik dat gewoon een schande...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...