Jump to content

Eredivisie 2007/2008


Bright

Recommended Posts

  • Reacties 420
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Groot-Duimpje

    60

  • RobertSA

    30

  • NilsHolgersson

    28

  • GekkieJ01

    27

ja , als je het over Belgie enzo hebt , dan is Nederland een goeie ja , maarjah waar hebben we het over .. , Belgie is er echt geen club die echt uitblinkt ( mijn mening ) ,

Ik bedoel het meer in vergelijking met alle kleine landen zoals Nederland. Noem eens één land van onze grootte dat ieder jaar net zoveel voetbaltalent naar het buitenland exporteert als Nederland? Ik denk dat alleen Portugal zich met Nederland kan meten..

Link to comment
Delen op andere websites

Ontgroeid? Ik vind dat de Eredivisie wel potentie heeft. Maar Ajax verneukt het gewoon, als zijn nou Champions League zouden spelen krijg het NL voetbal meer aanzien.

1:Je dubbelpost

2:Ik zie jou nog niet bij PSV voetballen dus.

Haha wat wil je hiermee zeggen? Dit heeft toch niks te maken met hoe goed ik kan voetballen, dus waarom begin je daarover?

Oh ja ik heb bij Willem II en FC Den Bosch gevoetbalt..doe dat maar na. :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen zegt altijd : Psv zuigt de ander zegt : Ajax zuigt.

Maar als je zelf voetballer bent en je zou naar Ajax kunnen als Psv fan dan doe je het toch ook of niet ? 0_0

Ik zou het wel doen denk ik. En wie zou nou geen bod weigeren van Real Madrid?

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen zegt altijd : Psv zuigt de ander zegt : Ajax zuigt.

Maar als je zelf voetballer bent en je zou naar Ajax kunnen als Psv fan dan doe je het toch ook of niet ? 0_0

Ik zou het wel doen denk ik. En wie zou nou geen bod weigeren van Real Madrid?

Ja , Real Madrid :schater: nou doe je 1 van de topclubs , maar als je echt Ajaciet bent , dan ga ik niet naar PSV , behalve als ik er gewoon dichtbij woon :D!

Link to comment
Delen op andere websites

Ontgroeid? Ik vind dat de Eredivisie wel potentie heeft. Maar Ajax verneukt het gewoon, als zijn nou Champions League zouden spelen krijg het NL voetbal meer aanzien.

Als jullie nou even de Champions League winnen krijgen we ook meer aanzien :7

Ajax doet nu even twee jaar niet mee aan de Champions League, maar daarvoor vrijwel elk jaar, met als hoogtepunt 2002, waarin ze halve finale hadden bereikt als de wedstrijd een minuut korter had geduurt. En als we nog verder terug gaan in de tijd, vroeger stonden ze een paar jaar achter elkaar in de finale, en in 1995 wonnen ze hem zelfs. Volgend jaar weet ik zeker dat Ajax er weer bij zal zijn, direct of via de voorronde. Dit jaar hadden we de vorm nog niet te pakken, en Davids deed beide wedstrijden niet mee en Sneijder maar 1x. En twee jaar geleden was het gewoon 1 heel ongelukkig moment, maar ik acht de kans klein dat ze zich nog een keer laten uitschakelen als ze uberhaupt al de voorronde van CL moeten spelen. En dit jaar is ook nog lang niet voorbij hoor, de kans is groot dat Ajax, AZ, of misschien wel Heereveen of Twente ver gaat komen in de Uefa Cup ;)

Link to comment
Delen op andere websites

De Nederlandse clubs moeten Europees wel hun best gaan doen om Roemenié en Portugal (en Rusand?) voor te blijven op de UEFA Ranglijst. Anders mogen er minder clubs mee doen aan de UEFA cup en dat is weer slechter voor het Nederlandse voetbal...

Oftewel op korte termijn kan PSV blij zijn dat Ajax is uitgeschakeld voor de CL (aangezien ze nou meer TV geld krijgen) maar als hierdoor minder clubs UEFA mogen doen is dat natuurlijk een grote zonde :N

Link to comment
Delen op andere websites

Ontgroeid? Ik vind dat de Eredivisie wel potentie heeft. Maar Ajax verneukt het gewoon, als zijn nou Champions League zouden spelen krijg het NL voetbal meer aanzien.

Als jullie nou even de Champions League winnen krijgen we ook meer aanzien :7

Ajax doet nu even twee jaar niet mee aan de Champions League, maar daarvoor vrijwel elk jaar, met als hoogtepunt 2002, waarin ze halve finale hadden bereikt als de wedstrijd een minuut korter had geduurt. En als we nog verder terug gaan in de tijd, vroeger stonden ze een paar jaar achter elkaar in de finale, en in 1995 wonnen ze hem zelfs. Volgend jaar weet ik zeker dat Ajax er weer bij zal zijn, direct of via de voorronde. Dit jaar hadden we de vorm nog niet te pakken, en Davids deed beide wedstrijden niet mee en Sneijder maar 1x. En twee jaar geleden was het gewoon 1 heel ongelukkig moment, maar ik acht de kans klein dat ze zich nog een keer laten uitschakelen als ze uberhaupt al de voorronde van CL moeten spelen. En dit jaar is ook nog lang niet voorbij hoor, de kans is groot dat Ajax, AZ, of misschien wel Heereveen of Twente ver gaat komen in de Uefa Cup ;)

PSV haalde de halve finale in 2005!!! vriend. En 1995 is inmiddels 12 jaar geleden, dus blijf niet op het verleden teren. En 2 jaar achter elkaar voor een club als Ajax is bar-en barslecht. En Davids deed niet mee...nou en? Is Ajax afhankelijk van één speler? En ik weet zeker dat Ajax liever in de kwartfinale Champions League komt als in halve finale Uefa Cup. En Ajax heeft het de laatste 2 jaar gewoon slecht gedaan in Europa. Tegen Kopenhagen, Espanyol en tegen Slavia Praag. En elk jaar zeggen jullie: 'Volgend seizoen worden wij kampioen..!' Ja, dat zien we.

Bewerkt: door RobertSA
Link to comment
Delen op andere websites

Nou we staan nu wel voor in de Eredivisie, en dan kan je wel zeggen ja maar met één goal verschil, maar dat is net zoveel als waarmee PSV vorig jaar won, op de hielen door Ajax.

inderdaad , dus ze mogen niet zeuren :D!

Link to comment
Delen op andere websites

Ontgroeid? Ik vind dat de Eredivisie wel potentie heeft. Maar Ajax verneukt het gewoon, als zijn nou Champions League zouden spelen krijg het NL voetbal meer aanzien.

Als jullie nou even de Champions League winnen krijgen we ook meer aanzien :7

Ajax doet nu even twee jaar niet mee aan de Champions League, maar daarvoor vrijwel elk jaar, met als hoogtepunt 2002, waarin ze halve finale hadden bereikt als de wedstrijd een minuut korter had geduurt. En als we nog verder terug gaan in de tijd, vroeger stonden ze een paar jaar achter elkaar in de finale, en in 1995 wonnen ze hem zelfs. Volgend jaar weet ik zeker dat Ajax er weer bij zal zijn, direct of via de voorronde. Dit jaar hadden we de vorm nog niet te pakken, en Davids deed beide wedstrijden niet mee en Sneijder maar 1x. En twee jaar geleden was het gewoon 1 heel ongelukkig moment, maar ik acht de kans klein dat ze zich nog een keer laten uitschakelen als ze uberhaupt al de voorronde van CL moeten spelen. En dit jaar is ook nog lang niet voorbij hoor, de kans is groot dat Ajax, AZ, of misschien wel Heereveen of Twente ver gaat komen in de Uefa Cup ;)

PSV haalde de halve finale in 2005!!! vriend. En 1995 is inmiddels 12 jaar geleden, dus blijf niet op het verleden teren. En 2 jaar achter elkaar voor een club als Ajax is bar-en barslecht. En Davids deed niet mee...nou en? Is Ajax afhankelijk van één speler? En ik weet zeker dat Ajax liever in de kwartfinale Champions League komt als in halve finale Uefa Cup. En Ajax heeft het de laatste 2 jaar gewoon slecht gedaan in Europa. Tegen Kopenhagen, Espanyol en tegen Slavia Praag. En elk jaar zeggen jullie: 'Volgend seizoen worden wij kampioen..!' Ja, dat zien we.

Nou en? Kijk eens hoe jullie vorig seizoen inzakte toen Alex geblesseerd was. Ajax heeft het inderdaad een jaar slecht gedaan, maar wat is 1 jaar? Dit jaar kan het nog een mooi jaar worden, en we kunnen inderdaad kampioen worden, als we iets productiever zijn dan vorig seizoen ( 1 doelpuntje.)

Link to comment
Delen op andere websites

Ontgroeid? Ik vind dat de Eredivisie wel potentie heeft. Maar Ajax verneukt het gewoon, als zijn nou Champions League zouden spelen krijg het NL voetbal meer aanzien.

Als jullie nou even de Champions League winnen krijgen we ook meer aanzien :7

Ajax doet nu even twee jaar niet mee aan de Champions League, maar daarvoor vrijwel elk jaar, met als hoogtepunt 2002, waarin ze halve finale hadden bereikt als de wedstrijd een minuut korter had geduurt. En als we nog verder terug gaan in de tijd, vroeger stonden ze een paar jaar achter elkaar in de finale, en in 1995 wonnen ze hem zelfs. Volgend jaar weet ik zeker dat Ajax er weer bij zal zijn, direct of via de voorronde. Dit jaar hadden we de vorm nog niet te pakken, en Davids deed beide wedstrijden niet mee en Sneijder maar 1x. En twee jaar geleden was het gewoon 1 heel ongelukkig moment, maar ik acht de kans klein dat ze zich nog een keer laten uitschakelen als ze uberhaupt al de voorronde van CL moeten spelen. En dit jaar is ook nog lang niet voorbij hoor, de kans is groot dat Ajax, AZ, of misschien wel Heereveen of Twente ver gaat komen in de Uefa Cup ;)

PSV haalde de halve finale in 2005!!! vriend. En 1995 is inmiddels 12 jaar geleden, dus blijf niet op het verleden teren. En 2 jaar achter elkaar voor een club als Ajax is bar-en barslecht. En Davids deed niet mee...nou en? Is Ajax afhankelijk van één speler? En ik weet zeker dat Ajax liever in de kwartfinale Champions League komt als in halve finale Uefa Cup. En Ajax heeft het de laatste 2 jaar gewoon slecht gedaan in Europa. Tegen Kopenhagen, Espanyol en tegen Slavia Praag. En elk jaar zeggen jullie: 'Volgend seizoen worden wij kampioen..!' Ja, dat zien we.

Nou en? Kijk eens hoe jullie vorig seizoen inzakte toen Alex geblesseerd was. Ajax heeft het inderdaad een jaar slecht gedaan, maar wat is 1 jaar? Dit jaar kan het nog een mooi jaar worden, en we kunnen inderdaad kampioen worden, als we iets productiever zijn dan vorig seizoen ( 1 doelpuntje.)

Precies , die PSV'ers denken nu dat ze alles zijn , omdat ze gewoon vorig seizoen eerste zijn geworden , maar hoe? , ik bedoel 1 doelpunt .. PSV heeft in mijn ogen altijd veel geluk moeten krijgen net zoals vorig seizoen , en dan denken ze ook nog de kampioenen te zijn ..

Link to comment
Delen op andere websites

3 x achter elkaar kampioen lijkt me toch wel iets om trots op te zijn. En wat maakt het uit dat PSV inzakte toen Alex weg was? We werden wel kampioen. Jullie roepen altijd dat jullie kampioen worden, maar luister eens naar de lijfspreuk van jullie vrienden uit Rotterdam: geen woorden maar daden!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...