Clowntje_93 Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2007 En wie zou nou geen bod weigeren van Real Madrid? Ik.. en velen met mij. OMG als ze je vroegen of je bij Marça wil komen spelen zou je dat afslaan? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2007 Liever barca dan marQa Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NilsHolgersson Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2007 En wie zou nou geen bod weigeren van Real Madrid? Ik.. en velen met mij. OMG als ze je vroegen of je bij Marça wil komen spelen zou je dat afslaan? Nee.. jij vraagt wie er geen bod van Real Madrid zou weigeren. Nou ik dus. Meteen tekenen die handel. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Groot-Duimpje Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2007 3 x achter elkaar kampioen lijkt me toch wel iets om trots op te zijn. En wat maakt het uit dat PSV inzakte toen Alex weg was? laast zij je. Ja , alleen Davids is er niet , wat maakt dat nou uit. Nu begin je over Alex , het is gewoon dus previes hetzelfde als Ajax met Davids. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2007 Nou wordt er wel f*cking veel gepost hier. Ik denk dat robert SA nu wel stil zal zijn door die dis van groot duimpje. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RobertSA Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2007 (bewerkt) 3 x achter elkaar kampioen lijkt me toch wel iets om trots op te zijn. En wat maakt het uit dat PSV inzakte toen Alex weg was? laast zij je. Ja , alleen Davids is er niet , wat maakt dat nou uit. Nu begin je over Alex , het is gewoon dus previes hetzelfde als Ajax met Davids. Nee, voor PSV maakte het niks uit, want ze werden kampioen. Ajax wordt er daardoor uitgelfikkerd in de voorronde Champions League. Voor Ajax was het cruciaal. Dus GekkieJ01, Groot-Duimpje neemt tenminste deel aan de discussie, jou post voegt geen zak toe. Ik kom er wel achter nu dat ik bijna de enigste PSVer op het forum ben. O ja gekieJ01, je doet je naam wel eer aan. Je snapte toch wel dat ik dat van die Rotterdamse vrienden sarcastisch bedoelde. Bewerkt: 27 september 2007 door RobertSA Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2007 Groot-Duimpje komt teminste voor me op. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister.X Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2007 (bewerkt) Ook al ben ik PSV-Fan vind ik dit niet goed gedaan door ze! Klik.. @Gekkiej01: Omdat G-D een Ajacied is. @RobertSA: Ik ben ook PSV-fan Woon zelf ook in Eidhoven en ga ook bijna elke keer naar Philps stadion voor de wedstrijden. Mij volgende wedstrijd is op 6 oktober tegen Willem II. Bewerkt: 27 september 2007 door Mister.X Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RobertSA Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2007 (bewerkt) De mijne ook;) O gekkieJ01, ik zie net dat je pas 12 jaar oud bent. Dat verklaart een hoop.. Bewerkt: 27 september 2007 door RobertSA Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2007 Oh dan ben jij waarschijnlijk onbekend kijk maar. Leeftijd onbekend jaar oud Verjaardag onbekend Man Woensel Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Umberto Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2007 Psv is uitgeschakeld voor de knvb beker vind ik wel lekker voor hun moesten ze toch maar geen da costa in het elftal doen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister.X Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2007 Hij is wel ouder dan jij. Rond de 16 was je toch? In welk vak zit jij dan ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2007 Muahaha maar kunnen we dit topic behouden voor de Eredivisie 2007/2008 en dan in het andere topic posten voor de KNVB beker? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RobertSA Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2007 (bewerkt) Oh dan ben jij waarschijnlijk onbekend kijk maar.Leeftijd onbekend jaar oud Verjaardag onbekend Man Woensel Ik ben nu 15. Als je m'n telefoonnummer ook nog wil PM me maar ff;) Ojee, de Ajacieden en de Feyenoorders komen ook onder de tegels uit gekropen hoor. Is PSV kampioen hoor of zie je ze nie, maakt PSV een fout hebben ze allemaal een grote bek. Bewerkt: 27 september 2007 door RobertSA Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Umberto Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2007 (bewerkt) Knvb beker is toch ook eredevisie want het winnen van de beker kan je wel naar de uefa cup. Ik ben een AZ fan en ik hou niet zo van Psv. Mij hoor je niet klagen over andere clubs RobertSa. Bewerkt: 27 september 2007 door Mr.Umberto Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts