Baffie Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 De locatie is goed, als je nu ook even een map stuur waar die opstaat mag jij de volgende plaatsen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 GVD kan hem niet plaatsen het is iig val op het blok met al die huisjes en op het gras tussen die huisjes in is het... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 Je hoeft niet te gaan vloeken anders, daarvan komt die plattegrond er niet, in ieder geval heb je de locatie goed genoeg beschreven (Little Havan, basketbalveldje, op het blok met al die huisjes en op het gras tussen die huisjes in) Dus aan jouw om de volgende screen te plaatsen (als je díé wél kan plaatsen trouwens heb je van die plattegrond wel een .jp(e)g bestand gemaakt, .bmp kán je niet plaatsen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 Ik zocht net ook naar een ander bestand als BMP. met Paint maar ik kan hem alleen met andere kleur instelling opslaan (16-bit, 24-bit etc.) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 Nou het lukt niet echt met mijn bijlage even eentje van Google. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 Eitje. Dat gebouw aan het strand wat uit steeds hoger wordende delen bestaat in Vice point. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 Hoe komt het dat jij (MrKookie) nog nooit een screen hebt kunnen plaatsen van Vice City terwijl je al wel Super Lid bent? Als je een screen maakt en je slaat hem op als .jp(e)g, dan moet het gewoon kunnen, ik heb er nog nooit problemen mee gehad anders. Trouwens dat gebouw heet Standing Vice Point. Ik ben een keer helemaal bovenop geweest, was nog bést wel hoog. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2005 Hrm... Ik ga ervan uit dat de locatie goed was (zo niet; dan hoor ik het wel). Bij deze een nieuwe screen. Ik wil een duidelijke screen mèt radar als antwoord. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2005 Lantyz, je had het idd goed, en Baffie... Hoe moet ik het uitleggen pfff.... MIJN PC ZUIGT!.. Duidelijk zo en trouwens ik ben n00b op PC ik speel bijna alleen maar Console Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 31 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2005 Is die van Lantyz niet rechts vanaf de brug naar Downtown als je vanaf Prawn Eiland kom? Laatste gebouw in de missie G-spotlight waar je ook een unieke stunt doe? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 31 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2005 als ik je beschrijving zo lees; nee, maar ik heb het liefste een screen met radar als antwoord. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Na$! Geplaatst: 3 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2005 om even de rust te doorbreken hebje mss een tip ? want deze is wel heel moeilijk :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 4 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2005 Ik heb nooit gezegd dat hij makkelijk was. Maar goed; Een tip. Het is op het tweede eiland, op een plek waar je vaak langs komt, maar zo goed als nooit staat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 4 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2005 Is dit hem niet? :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 4 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2005 [evil]Dat was het makkelijke deel. Als je nu een screen kan maken vanwaar ik de screen genomen heb ben ik gelukkig[/evil] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.