Lantyz Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 Bijna goed. Je bedoelt de goede plek, maar je omschrijft het verkeerd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 Tussen Downtow en Little Haitti <_< Aan de linker kant als je naar het noorden kijkt. In de buurt van Howlin Pete's Bike Imperium en The Greasy Chopper.. Naast een gebouw waar je onder door kan met die 3 weggetjes die samen komen... Pfff.... Zo Goed :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 Ghehe, wat ben ik een zeikerd. Ik bedoelde eigenlijk dat het niet in Little Havana ligt, maar in Little Haïti, maar ja, het is goed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 Leuk Topic!! mar wat is nou die Jackpot?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 :lol: Da's een geintje. Er komt geen Hennie Huisman aan de deur als je het goed hebt. Maar het is nu wachten tot Mr Kookie een nieuwe screen post voor we verder kunnen met de quiz. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 Woops pardon, omdat ik nu bij mijn vader ben heb ik ff geen screen + mijn internet is gammel, volgende keer beter... Iemand een screen te leen??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 Ja, neem deze maar. Is wel grappig, als je em niet goed vind moet je er zelf maar eentje uitzoeken. Ik heb m'n best gedaan B) . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 (bewerkt) Thnx en ik denk ik little havana... maar is een beetje onduidelijk... [EDIT] iig wel tegen het water aan op het Linkse deel van het eiland... Bewerkt: 27 december 2004 door MrKooKie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 Hij is inderdaad tegen het water aan op het linkse eiland, maar niet in Little Havana. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bridgeman Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 Hoe kom jij met je motor in die boom terecht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Na$! Geplaatst: 28 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 Hoe kom jij met je motor in die boom terecht dat is niet hier te vragen want ik zie dat je in bijna elk topic anwoord hebt gegeven Hij is inderdaad tegen het water aan op het linkse eiland, maar niet in Little Havana. het is daar maar in litlle haiti :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 Ja, neem deze maar. Is wel grappig, als je em niet goed vind moet je er zelf maar eentje uitzoeken. Ik heb m'n best gedaan B) . Little Haiti, tegenover dat zwarte grote gebouw. Aan de weg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 RTS post een volgende screen dan.. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 Niet te makkelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 Oh, okee en wel a.u.b een lastige als dat kan... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.