Jump to content

[MC] Midnight Club: Los Angeles

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik heb nog een paar vragen voor ik het spel ga kopen:

1) Heb je nitro?

2) Als je ergens tegen botst, loopt je wagen dan schade op?

3) Kan je auto's verliezen?

4) Is het spel echt de moeite, of word je het snel beu?

5) Wat is de besturing van de voertuigen (hopelijk zoals GTA IV)?

Alvast bedankt _O_:cya:

1) Ja.

2) Lichte schade heb je.

3) Ja met Pink slips.

4) Het is een erg tof spel.

5) Beter dan in Grand Theft Auto IV.

:tu: het is de moeite waar om hem te kopen :tu:

@rullez: meer in auto of moter de storyline gedaan?

• Reacties 796
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Wienish

136

• End Of The Riot

124

• Rullez

98

• Hayte

65

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
3) Ja met Pink slips.

Wat zijn pink slips?

Met vraag 5 bedoelde ik eigenlijk welk de knoppen zijn voor gas te geven enz...bijv:

R2 voor gas

L2 voor rem/achteruit

(zoals GTA IV)?

Pink slips is racen om auto's, win jij win jij de auto van je tegenstanders. Verlies je dan ben jij je auto kwijt. Gas geven en remmen is wel anders. Gelukkig kan jij dit wel naar eigen smaak instellen.

Ik heb nog een paar vragen voor ik het spel ga kopen:

1) Heb je nitro?

2) Als je ergens tegen botst, loopt je wagen dan schade op?

3) Kan je auto's verliezen?

4) Is het spel echt de moeite, of word je het snel beu?

5) Wat is de besturing van de voertuigen (hopelijk zoals GTA IV)?

Alvast bedankt _O_:cya:

1) Ja.

2) Lichte schade heb je.

3) Ja met Pink slips.

4) Het is een erg tof spel.

:tu: het is de moeite waar om hem te kopen :tu:

@rullez: meer in auto of moter de storyline gedaan?

Ik heb een keer een motor gehaald voor wat trophies, maar daarna ook gelijk weer verkocht. Momenteel heb ik een Lamborghini Murc, Saleen Twin Turbo en een Saleen extreme. Ik ben vooral blij met de eerste twee auto's. De Saleen Extreme is just for fun. :)
Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb een keer een motor gehaald voor wat trophies, maar daarna ook gelijk weer verkocht. Momenteel heb ik een Lamborghini Murc, Saleen Twin Turbo en een Saleen extreme. Ik ben vooral blij met de eerste twee auto's. De Saleen Extreme is just for fun. :)

oke thx weet je toevalling ook de prijs van die 3 cars uit je hoofd?

Bewerkt: door ken9
Geplaatst:
3) Ja met Pink slips.

Wat zijn pink slips?

Met vraag 5 bedoelde ik eigenlijk welk de knoppen zijn voor gas te geven enz...bijv:

R2 voor gas

L2 voor rem/achteruit

(zoals GTA IV)?

standard is besturing met stuurknuppel, maar dit is te veranderen naar R/L2

Pink Slips zijn dat 2 mensen de auto's inzetten, de winnaar van de race krijgt ze allebei :puh:

maar om eerlijk te zijn ben ik het spel een beetje zat, miss dat ik later nog es ga spelen :puh:

Geplaatst:
standard is besturing met stuurknuppel

Bedoel je om gas te geven is rechterjoystick naar voor en om te remmen naar achter?

Geplaatst:
standard is besturing met stuurknuppel

Bedoel je om gas te geven is rechterjoystick naar voor en om te remmen naar achter?

ja, maar dat kan je gelijk veranderen naar L2 en R2, net als in GTA :puh:

maar ik denk dat ik morgen es MCLA ga spelen...

Geplaatst:

Zo ik heb nu een racestuur en met een gaspedaal en rem en nog zo dinges volgensmij soort handrem en schakel dinges.

Gebruik nu voor Need for Speed Most Wanted behalve de schakel dingen.

Misschien als ik deze spel heb ook voor deze game gebruik.

Geplaatst:

ik heb het spel sinds woensdag maar het is meer iets voor mijn broer dan voor mij.

gisteren heb ik er nog wat opgespeeld en vandaag nog wat online spelen,

en dan vliegt hij de kast in voor mij.

Geplaatst:
ik heb het spel sinds woensdag maar het is meer iets voor mijn broer dan voor mij.

Is hij dan niet zo leuk ofzo?

Geplaatst:

ge moet er voor zijn eigelijk ik heb vandaag nog gespeeld,ik had een moeilijke start in begin omdat het redelijk nieuw is voor mij het begint leuker te worden maar ik weet nu al zeker dat ik nooit de story zal(wil) uitspelen.

ik wou het niet mijn broer wou het,als je het spel echt wilt zal je echt een pareltje in huis halen.

maar nogmaals niet voor mij dat racegedoe.

Geplaatst:

Zaterdag gekocht, vind hem echt super :dans: Ik heb die Golf gekozen ^_^ hangen ondertussen al 22'' velgen onder en hij is 5'' verlaagd ofzo, echt een top spel dit :schater:

Geplaatst:

ge moet er voor zijn eigelijk ik heb vandaag nog gespeeld,ik had een moeilijke start in begin omdat het redelijk nieuw is voor mij het begint leuker te worden maar ik weet nu al zeker dat ik nooit de story zal(wil) uitspelen.

ik wou het niet mijn broer wou het,als je het spel echt wilt zal je echt een pareltje in huis halen.

Maar ja anders blijf ik gewoon NFS Most Wanted spelen.

Geplaatst:

Maar ja anders blijf ik gewoon NFS Most Wanted spelen.

Ik heb hem ook en het is zeker wel een mooi spel. Grapics zijn echt mooi, de besturing is standaard wat verrot maar die kun je zelf helemaal opnieuw instellen. Het enige nadeel is dan het op den duur wat eentonig wordt. Het is eigenlijk alleen maar racen. Maar wel heel mooi gedaan. Voor mij is het geen spel dat ik uren achter alkaar zal spelen maar ik zal hem zeker wel uit gaan spelen.

Het mooiste is nog wel de mogelijkheden met de R* Social club. Je kunt ingame screensmaken en deze uploaden naar de Social Club (moet je wel een account voor hebben) Hier kun je ze dan downloaden en versturen naar je vrienden. Ook zit er een ratingsysteem in waardoor je andermans auto`s een cijfer kunt geven. Je kunt uiteraard ook je eigen wagen laten bekijken door andere zodat ze jouw auto een cijfer kunnen geven.

Al met al geef ik het spel een 7/10 omdat het toch wat saai wordt uiteindelijk, maar de actie wel gewoon supervet is!!

Geplaatst:

ik wou het net proberen, maar de AI is zo onvergeeflijk...

flikker 1 keer van me motor af, al gelijk laatste, en dat natuurlijk net voor de laatste bocht in een Wager race...

miss dat het leuker word met de cheat unlimited nitro (kan je unlocken :puh:)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...