Jump to content

[MC] Midnight Club: Los Angeles

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik vind 't juist veel fijner.. Ik vind dat toen GTA IV pas voor de PC gereleased werd, dat 't hele GTA IV forum verneukt[/font] werd door lui die vragen hadden over de filmfunctie, om maar wat te noemen.. Bovendien zijn Xbox en PS3 echte gameconsoles, en de PC minder.

Probeer dat maar is uit te leggen aan die PC mensen. :puh:

• Reacties 796
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Wienish

136

• End Of The Riot

124

• Rullez

98

• Hayte

65

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Ik vind 't juist veel fijner.. Ik vind dat toen GTA IV pas voor de PC gereleased werd, dat 't hele GTA IV forum verneukt[/font] werd door lui die vragen hadden over de filmfunctie, om maar wat te noemen.. Bovendien zijn Xbox en PS3 echte gameconsoles, en de PC minder.

Probeer dat maar is uit te leggen aan die PC mensen. :puh:

Als je maar hard genoeg tegen iemand schreeuwt, begrijpt ie alles :)

Werkt ook bij Turken die niet even bereid zijn zich aan te passen door Engels of Nederlands te praten.

Geplaatst:
Hoe gaat het nu met je topic? :?

Klote.. Ben 2x vergeten bestandje op te slaan, dus kan 6 auto's opnieuw testen. En ik wacht nog op Hayte.

Geplaatst:

Klote.. Ben 2x vergeten bestandje op te slaan, dus kan 6 auto's opnieuw testen. En ik wacht nog op Hayte.

Je hebt Rullez zijn deel toch al. :Y

Das al iets...

Geplaatst:

Das al iets...

Ik heb niks van Rullez en ik hoef ook niks meer van 'm.. Als hij zo idioot gaat doen om net op 't moment te sturen dat 't mij niet uitkomt, en nét te weigeren als ik wél tijd heb..

Geplaatst:

Das al iets...

Ik heb niks van Rullez en ik hoef ook niks meer van 'm.. Als hij zo idioot gaat doen om net op 't moment te sturen dat 't mij niet uitkomt, en nét te weigeren als ik wél tijd heb..

Op dat moment dat ik het jou heb gestuurd had ik er ook bij gezegd dat mijn PC waar ik het op gemaakt had die middag nog wegging. Dat jij dan te lui ben om het even te accepteren en even naar jezelf te sturen via hotmail of whatever is niet mij schuld, maar dat je hier achter mijn rug om over mij gaat praten is echt te zielig voor worden.

Geplaatst: (bewerkt)

Jongens hou het gezelig volgens mij is dit gewoon een misverstant. :engel:

Bewerkt: door redfire18
Geplaatst:

Ik krijg midnight club la voor mn verjaardag! (18 april eigenlijk ben 28 april jarig maar dan kan ik het niet vieren)

Ik heb er z.on zin in!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...