MrIndependent Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 Hoe kom je aan die playboy plaatje:O? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 Hoe kom je aan die playboy plaatje:O? Heeft hij zelf gemaakt door gebruik te maken van de ander vormen die er zijn. Reageren
Wienish Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Geplaatst: 19 september 2009 Hoe kom je aan die playboy plaatje:O? Heeft hij zelf gemaakt door gebruik te maken van de ander vormen die er zijn. Exactly. Reageren
MrIndependent Geplaatst: 23 september 2009 Rapport Geplaatst: 23 september 2009 Daar zit dan vast veel tijd in gestoke:O. Reageren
Gijsso Geplaatst: 24 september 2009 Rapport Geplaatst: 24 september 2009 Ik heb via GameBreak.tv MCLA gewonnen Ik wil een van de DLC's kopen, maar welke moet ik doen? Reageren
Rullez Geplaatst: 24 september 2009 Rapport Geplaatst: 24 september 2009 Ik heb via GameBreak.tv MCLA gewonnen Ik wil een van de DLC's kopen, maar welke moet ik doen? Voordat je een van de carpacks wil kopen moet je sowieso eerst de premium upgrade kopen. Nou is er vorige week the ultimate pack verschenen. Daar zit de premium upgrade, car pack 1 en car pack 2 bij. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 24 september 2009 Rapport Geplaatst: 24 september 2009 Ik heb via GameBreak.tv MCLA gewonnen Ik wil een van de DLC's kopen, maar welke moet ik doen? Voordat je een van de carpacks wil kopen moet je sowieso eerst de premium upgrade kopen. Nou is er vorige week the ultimate pack verschenen. Daar zit de premium upgrade, car pack 1 en car pack 2 bij. Premium upgrade is wel gratis dan krijg je het deel erbij maar dan kan je er nog niet de garage gebruiken. Reageren
Rullez Geplaatst: 24 september 2009 Rapport Geplaatst: 24 september 2009 Ik heb via GameBreak.tv MCLA gewonnen Ik wil een van de DLC's kopen, maar welke moet ik doen? Voordat je een van de carpacks wil kopen moet je sowieso eerst de premium upgrade kopen. Nou is er vorige week the ultimate pack verschenen. Daar zit de premium upgrade, car pack 1 en car pack 2 bij. Premium upgrade is wel gratis dan krijg je het deel erbij maar dan kan je er nog niet de garage gebruiken. Nee juist niet, je heb de gewone gratis upgrade waar de map inzit. En in de Premium upgrade kan je o.a. de garage gebruiken en een aantal wagens. Reageren
Gijsso Geplaatst: 24 september 2009 Rapport Geplaatst: 24 september 2009 Dus moet eigenlijk gewoon de Ultimate kopen? Reageren
Rullez Geplaatst: 24 september 2009 Rapport Geplaatst: 24 september 2009 Dus moet eigenlijk gewoon de Ultimate kopen? Ja, daar zit alle downloadable content voor de game in een pack. Reageren
Wienish Geplaatst: 24 september 2009 Rapport Geplaatst: 24 september 2009 Dus moet eigenlijk gewoon de Ultimate kopen? Je kan me ook even lief aankijken, dan onderhandelen we zelf wel even over een gratis variant van carpacks kopen bespaart je weer wat geld. Reageren
Gijsso Geplaatst: 25 september 2009 Rapport Geplaatst: 25 september 2009 Ik zal er over denken. Reageren
Wienish Geplaatst: 25 september 2009 Rapport Geplaatst: 25 september 2009 Ik zal er over denken. Ik kan toch wel aannemen dat je die keuze snel maakt Reageren
Gijsso Geplaatst: 25 september 2009 Rapport Geplaatst: 25 september 2009 Eerst wachten totdat ik het spel zelf heb. Reageren
Rullez Geplaatst: 26 september 2009 Rapport Geplaatst: 26 september 2009 Ik zat gisteren even op mijn Amerikaanse PSN account, en daar kwam ik Police DLC tegen. Wisten jullie dat dit zou komen? En nog belangrijker komt dit naar Europa... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.