Jump to content

[MC] Midnight Club: Los Angeles

Recommended Posts

• Reacties 796
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Wienish

136

• End Of The Riot

124

• Rullez

98

• Hayte

65

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Hoe kom je aan die playboy plaatje:O?

Heeft hij zelf gemaakt door gebruik te maken van de ander vormen die er zijn. :Y

Geplaatst:
Hoe kom je aan die playboy plaatje:O?

Heeft hij zelf gemaakt door gebruik te maken van de ander vormen die er zijn. :Y

Exactly.

Geplaatst:
Ik heb via GameBreak.tv MCLA gewonnen :dans: Ik wil een van de DLC's kopen, maar welke moet ik doen?

Voordat je een van de carpacks wil kopen moet je sowieso eerst de premium upgrade kopen. Nou is er vorige week the ultimate pack verschenen. Daar zit de premium upgrade, car pack 1 en car pack 2 bij.

Geplaatst:
Ik heb via GameBreak.tv MCLA gewonnen :dans: Ik wil een van de DLC's kopen, maar welke moet ik doen?

Voordat je een van de carpacks wil kopen moet je sowieso eerst de premium upgrade kopen. Nou is er vorige week the ultimate pack verschenen. Daar zit de premium upgrade, car pack 1 en car pack 2 bij.

Premium upgrade is wel gratis dan krijg je het deel erbij maar dan kan je er nog niet de garage gebruiken. :N

Geplaatst:

Premium upgrade is wel gratis dan krijg je het deel erbij maar dan kan je er nog niet de garage gebruiken. :N

Nee juist niet, je heb de gewone gratis upgrade waar de map inzit. En in de Premium upgrade kan je o.a. de garage gebruiken en een aantal wagens. ;)

Geplaatst:
Dus moet eigenlijk gewoon de Ultimate kopen? :engel:

Je kan me ook even lief aankijken, dan onderhandelen we zelf wel even over een gratis variant van carpacks kopen ;) bespaart je weer wat geld.

Geplaatst:

Ik zat gisteren even op mijn Amerikaanse PSN account, en daar kwam ik Police DLC tegen. Wisten jullie dat dit zou komen? En nog belangrijker komt dit naar Europa...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...