Wienish Geplaatst: 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2009 klopt, ben er nu achter hoe je auto's kan kopen Maarja, ff doorsparen, wat een k*t autos XD Ik krijg ze gratis Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2009 klopt, ben er nu achter hoe je auto's kan kopen Maarja, ff doorsparen, wat een k*t autos XD Ik krijg ze gratis Maar dat is pas tegen het einde van het spel en Pinkslip is ook wat verder in het spel, want dat is nog niet direct beschikbaar. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 (bewerkt) halo,ik heb een probleem in het spel 9 van de 10 keer zijn de wegen en de gebouwen heeeeeeeeeeeeeeel erg ongedailtaeerd,ze moeten dan nog laden volgensmij maar dat doen ze niet,pas als ik een minuut blij staan dan zijn ze weer duidelijk maar je snapt dat als ik rij dat het natuurlijk niet handig is dat ik steeds een minuut moet wachten en dan bij de volgende straat weer een minuut moet wachten.help aub. en ik heb ook al geprobeerd het schijfie schoon te maken. edit@en als je hier toch op reageert zeg dan meteen hoe je nieuw game start Bewerkt: 3 oktober 2009 door thegodfather91 Reageren
dukeboy Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 heeft iemand al gehoord van de nieuwe police addon en waarom vind ik hem niet in mijn playstation store? help al mijn vrienden hebben hem Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 heeft iemand al gehoord van de nieuwe police addon en waarom vind ik hem niet in mijn playstation store?help al mijn vrienden hebben hem Heb je de store goed bekeken? Want ik heb een volgens mij wel een KEER gezien (ik heb het spel ook...) Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 heeft iemand al gehoord van de nieuwe police addon en waarom vind ik hem niet in mijn playstation store?help al mijn vrienden hebben hem In de Amerikaanse Playstation store kan je hem vinden, maar het probleem is dat je hem niet kan gebruiken. Omdat jou game exemplaar een andere BLES-code heeft. Reageren
jordib12 Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2009 ik heb het spel ook, maar vindt het totaal niet goed! Reageren
Wienish Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2009 heeft iemand al gehoord van de nieuwe police addon en waarom vind ik hem niet in mijn playstation store?help al mijn vrienden hebben hem Ik denk niet dat je vrienden Nederlands zijn, of anders zijn ze niet echt eerlijk. Reageren
Gijsso Geplaatst: 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2009 Ik heb 'm vandaag binnen gekregen Had 'm gewonnen via GameBreak.tv en nu is hij er. Echt een geweldige eerste indruk. Prachtig Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2009 (of topic)heeft er dan niemand een antwoord op mijn vraag? Reageren
Wienish Geplaatst: 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2009 (of topic)heeft er dan niemand een antwoord op mijn vraag? Is je disc misschien beschadigd? Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2009 (of topic)heeft er dan niemand een antwoord op mijn vraag? Is je disc misschien beschadigd? nee geen krassen Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2009 Misschien ligt het aan je Xbox... Ken je toevallig iemand anders die ook een xbox heeft? Misschien kan je is proberen of het daar werkt. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 Misschien ligt het aan je Xbox...Ken je toevallig iemand anders die ook een xbox heeft? Misschien kan je is proberen of het daar werkt. nee denk het niet,de broer van mn stiefpa heeft ook een xbox en daar komen we best vaak en gamen we vaak daarzo,daar deed hij het ook niet. Reageren
Reinier93 Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 Ik zat gisteren even op mijn Amerikaanse PSN account, en daar kwam ik Police DLC tegen. Wisten jullie dat dit zou komen? En nog belangrijker komt dit naar Europa... Ik zag het ook al heb het natuurlijk gedownload maar het werkt niet bij onze EU game. Het was redelijk onverwacht. Maar ik denk dat hij niet naar Europa komt helaas Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.