Jump to content

[MC] Midnight Club: Los Angeles


Froodooo

Recommended Posts

  • Reacties 796
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wienish

    136

  • End Of The Riot

    124

  • Rullez

    98

  • Hayte

    65

Top Posters In This Topic

Posted Images

klopt, ben er nu achter hoe je auto's kan kopen ^_^

Maarja, ff doorsparen, wat een k*t autos XD

Ik krijg ze gratis :)

Maar dat is pas tegen het einde van het spel en Pinkslip is ook wat verder in het spel, want dat is nog niet direct beschikbaar. :N

Link to comment
Delen op andere websites

halo,ik heb een probleem in het spel :N 9 van de 10 keer zijn de wegen en de gebouwen heeeeeeeeeeeeeeel erg ongedailtaeerd,ze moeten dan nog laden volgensmij maar dat doen ze niet,pas als ik een minuut blij staan dan zijn ze weer duidelijk maar je snapt dat als ik rij dat het natuurlijk niet handig is dat ik steeds een minuut moet wachten en dan bij de volgende straat weer een minuut moet wachten.help aub.

en ik heb ook al geprobeerd het schijfie schoon te maken.

edit@en als je hier toch op reageert zeg dan meteen hoe je nieuw game start :7

Bewerkt: door thegodfather91
Link to comment
Delen op andere websites

heeft iemand al gehoord van de nieuwe police addon en waarom vind ik hem niet in mijn playstation store?

help al mijn vrienden hebben hem

Heb je de store goed bekeken? Want ik heb een volgens mij wel een KEER gezien (ik heb het spel ook...)

Link to comment
Delen op andere websites

heeft iemand al gehoord van de nieuwe police addon en waarom vind ik hem niet in mijn playstation store?

help al mijn vrienden hebben hem

In de Amerikaanse Playstation store kan je hem vinden, maar het probleem is dat je hem niet kan gebruiken.

Omdat jou game exemplaar een andere BLES-code heeft. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

heeft iemand al gehoord van de nieuwe police addon en waarom vind ik hem niet in mijn playstation store?

help al mijn vrienden hebben hem

Ik denk niet dat je vrienden Nederlands zijn, of anders zijn ze niet echt eerlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien ligt het aan je Xbox...

Ken je toevallig iemand anders die ook een xbox heeft?

Misschien kan je is proberen of het daar werkt. :Y

nee denk het niet,de broer van mn stiefpa heeft ook een xbox en daar komen we best vaak en gamen we vaak daarzo,daar deed hij het ook niet. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zat gisteren even op mijn Amerikaanse PSN account, en daar kwam ik Police DLC tegen. Wisten jullie dat dit zou komen? En nog belangrijker komt dit naar Europa...

Ik zag het ook al heb het natuurlijk gedownload maar het werkt niet bij onze EU game. Het was redelijk onverwacht. Maar ik denk dat hij niet naar Europa komt helaas :(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...