End Of The Riot Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 Misschien ligt het aan je Xbox...Ken je toevallig iemand anders die ook een xbox heeft? Misschien kan je is proberen of het daar werkt. nee denk het niet,de broer van mn stiefpa heeft ook een xbox en daar komen we best vaak en gamen we vaak daarzo,daar deed hij het ook niet. Dan zal je er toch wel iets aan je CD zijn. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2009 Misschien ligt het aan je Xbox...Ken je toevallig iemand anders die ook een xbox heeft? Misschien kan je is proberen of het daar werkt. nee denk het niet,de broer van mn stiefpa heeft ook een xbox en daar komen we best vaak en gamen we vaak daarzo,daar deed hij het ook niet. Dan zal je er toch wel iets aan je CD zijn. dat denk ik ook wel dan,jammer maarja zoveel kost het toch niet om het te jeweetwellen te doen weet je trouwens ook hoe je new game moet starten? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2009 Je kan je savegame verwijderen. Maar kan je via het menu niet een nieuwe game starten? Reageren
Rullez Geplaatst: 9 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2009 Je kan je savegame verwijderen. Maar kan je via het menu niet een nieuwe game starten? Zover ik weet kan je maar een savegame hebben met Midnight Club: Los Angeles. Reageren
Gijsso Geplaatst: 9 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2009 Heeft iemand een soort van strategie voor de game? Vind het best wel moeilijk. De hele tijd een megacrash op dat k*t verkeer Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 9 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2009 Je kan je savegame verwijderen. Maar kan je via het menu niet een nieuwe game starten? Zover ik weet kan je maar een savegame hebben met Midnight Club: Los Angeles. Heb ik dan gezegt dat je meer dan één savegame kan hebben? Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 9 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2009 Je kan je savegame verwijderen. Maar kan je via het menu niet een nieuwe game starten? Zover ik weet kan je maar een savegame hebben met Midnight Club: Los Angeles. Heb ik dan gezegt dat je meer dan één savegame kan hebben? dan vind ik dan wel weer k*t want ik wil wel weer verder kunnen maar ik wil ook gewoon opnieuw beginnen,en hoe verwijder je trouwens een savegame?( ) Reageren
Rullez Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 Dat doe je in je XMB, als je naar het rijtje gaat waar je de game kan opstarten ga er er 2 of 3 omhoog en daar staat daar iets in de richting van savedata. Klik op kruisje en zoek midnight club op. Eenmaal gevonden druk je op driehoekje en verwijder je hem. Reageren
Zakura Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 Ik heb de games pas sinds vandaag, maar hoe kan ik het snelste geld verdienen? Ik heb een Golfje gepakt Reageren
Rullez Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 Ik heb de games pas sinds vandaag, maar hoe kan ik het snelste geld verdienen?Ik heb een Golfje gepakt Ik raad je aan om zoveel mogelijk de mission tags te doen. Daarmee ga je het snelst door de gameheen en speel je nieuwe auto's en onderdelen vrij. En meestal betalen die het meeste. Om de races bij je mission tag te zien hoef je alleen op 'Select' te drukken. Veel plezier met deze fantastische game! Reageren
Gijsso Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 Heb nu de Mustang Boss 300. Eerst vond ik het helemaal niet speciaal ofzo, maar nu heb ik tenminste een wagen, en al is het een Muscle Car, ik vind 'm heerlijk rijden. Een prachtgame. Hier moet je echt een paar races gereden hebben, een paar keer tunen en dan vind je het pas echt leuk. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 Ik heb de games pas sinds vandaag, maar hoe kan ik het snelste geld verdienen?Ik heb een Golfje gepakt Delivery missies brengen ook wel redelijk veel op, maar dan moet je al verder in het spel zitten. Reageren
Zakura Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 (bewerkt) Ok, bedankt Dit is hem, mijn golfje (Ps. ik heb hem van de buitenkant expres vrij standaard gelaten , want hij is nu compleet getuned vanaf het eerste 'pakket') Hoe kan ik hem verder verlagen? Bewerkt: 11 oktober 2009 door Zakura Reageren
GTA Haas Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 (bewerkt) Wat is jullie favo. wagens in het spel? En echt jammer dat er geen Rolls Royce Phantom en een Rolls Royce Phantom DUB Edition in het spel zitten! Mijne zijn: Bikes: - Ducati 999R Tuners: - Mazda RX-8 - Nissan Skyline GT-R V-Spec - Nissan 350Z - Mitsubishi Lancer Evolution IX MR Luxury: - Mercedes-Benz S600 - Mercedes-Benz S699 DUB Edition - Mercedes-Benz SL65 - Chrysler 300C SRT-8 Exotics: - Audi R8 - Lamborghini Gallardo Spyder - Lamborghini Murcielago Roadster Muscle Cars: - Chevrolet Camaro - Saleen S302 Extreme - Dodge Challenger DUB Edition - Ford Mustang GT Convertible Ik heb deze auto's allemaal! Oja, om het gemakkelijker te maken: [b]Bikes:[/b] [b]Tuners:[/b] [b]Luxury:[/b] [b]Muscle Cars:[/b] Bewerkt: 22 oktober 2009 door GTA Haas Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 (bewerkt) Mijn favoriete auto's: Bikes:Kawasaki Ninja ZX-14 Tuners:Audi RS4 / 1999 Mitsubishi Eclipse GSX / Mazda RX8 Shinka Luxury: Mercedes-Benz SL65 AMG / Audi S5 Muscle Cars:Saleen S302 Extreme Exotics: Audi R8 / Lamborghini Murcielago Roadster Lowriders:1965 Chevy Malibu SUV:Range Rover Sport Supercharged Heb het lijstje ook even aangespast: [b]Bikes:[/b] [b]Tuners:[/b] [b]Luxury:[/b] [b]Muscle Cars:[/b] [b]Exotics:[/b] [b]Lowriders:[/b] [b]SUV:[/b] Hier is een lijst met ongeveer alle auto's. Bewerkt: 22 oktober 2009 door End Of The Riot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.