Jump to content

[MC] Midnight Club: Los Angeles

Recommended Posts

Geplaatst:

Deze spel heb ik vorige week gekocht voor maar 10 euro :S Best raar, lag bij die gameswinkel bij mij in de winkelcentrum in een bak vol met 10 euro xbox 360 spellen. Ik vindt het echt raar want ik vindt deze spel echt beter dan need for speed. Mooier, stoerder en leuker. Vraag me af waarom hij zo goedkoop was. Ik heb de complete edition. Jammer dat ik de naam van de winkel niet mag zeggen, maar ik vindt het echt heel raar dat hij zo goedkoop was. Maar dat boeit me niet, ik heb hem lekker voor een tientje :D

Waarom zou je die naam dan niet mogen zeggen? Het is trouwens redelijk normaal dat een spel dat meer dan 2 jaar oud is maar 10€ kost. .

• Reacties 796
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Wienish

136

• End Of The Riot

124

• Rullez

98

• Hayte

65

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Deze spel heb ik vorige week gekocht voor maar 10 euro :S Best raar, lag bij die gameswinkel bij mij in de winkelcentrum in een bak vol met 10 euro xbox 360 spellen. Ik vindt het echt raar want ik vindt deze spel echt beter dan need for speed. Mooier, stoerder en leuker. Vraag me af waarom hij zo goedkoop was. Ik heb de complete edition. Jammer dat ik de naam van de winkel niet mag zeggen, maar ik vindt het echt heel raar dat hij zo goedkoop was. Maar dat boeit me niet, ik heb hem lekker voor een tientje icon_mrgreen.gif

Waarom zou je die naam dan niet mogen zeggen? Het is trouwens redelijk normaal dat een spel dat meer dan 2 jaar oud is maar 10€ kost. .

SA is ook iets van 10 euro in de winkel en die is al bijna 7 jaar oud. En deze game is gewoon jonger en mooier. Leuker dan weer TOTAAL niet, want niks kan SA volgens mij verslaan, maar toch vindt ik dat het niet 10 euro had moeten kosten. Minstens misschien 20 euro of zo. Maar dit is mijn mening, jij vindt het normaal. Is goed ;) En waarom ik de naam niet zeg is omdat het dan reclame is en dat mag niet.

Geplaatst: (bewerkt)

SA is ook iets van 10 euro in de winkel en die is al bijna 7 jaar oud. En deze game is gewoon jonger en mooier. Leuker dan weer TOTAAL niet, want niks kan SA volgens mij verslaan, maar toch vindt ik dat het niet 10 euro had moeten kosten. Minstens misschien 20 euro of zo. Maar dit is mijn mening, jij vindt het normaal. Is goed ;) En waarom ik de naam niet zeg is omdat het dan reclame is en dat mag niet.

Tuurlijk is het normaal dat een prijs afneemt op basis van het aantal verkopen (dat waarschijnlijk tegenviel) en de ouderdom. Oja, ik heb laatst nog Mafia 2 gekocht in de Bart Smit voor €20. Het is niet dat je verboden bent om zoiets te zeggen hoor.. Er is een verschil tussen bewust reclame maken voor iets en gewoon iets meedelen.

Bewerkt: door Velaro
Geplaatst:

Deze spel heb ik vorige week gekocht voor maar 10 euro :S Best raar, lag bij die gameswinkel bij mij in de winkelcentrum in een bak vol met 10 euro xbox 360 spellen. Ik vindt het echt raar want ik vindt deze spel echt beter dan need for speed. Mooier, stoerder en leuker. Vraag me af waarom hij zo goedkoop was. Ik heb de complete edition. Jammer dat ik de naam van de winkel niet mag zeggen, maar ik vindt het echt heel raar dat hij zo goedkoop was. Maar dat boeit me niet, ik heb hem lekker voor een tientje icon_mrgreen.gif

Het is toch juist intressant dat je spellen zo goedkoop kan kopen, of wil je dat alle spellen alweer duurder worden? :cab:

Geplaatst:

Ik zou blij zijn als alles lekker goedkoop is. Maar weer on-topic. Ik vind dit spel echt beest qua tuning en pimpen. Maar ik zuig in het rijden. Dus speel het niet meer. Te onrealistisch maar wel altijd lol toen ik met mijn rode golfje kwam met 9 inch voorwielen super laag en 30 inch achterwielen :7

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Speelt iemand dit nog wel eens?

Ik wel eens, waar speel jij hem op dan? en heb je de standaard of de complete edition?

Geplaatst:

Kheb de Complete Edition. dus zegmaar met die Range Rovers en Lowriders enz.

En kspeel op de xbox 360.

Alleen kheb geen Xbox Live meer.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Kheb de Complete Edition. dus zegmaar met die Range Rovers en Lowriders enz.

En kspeel op de xbox 360.

Alleen kheb geen Xbox Live meer.

Ik speel L.A. Remix nog wel eens.

• 1 year later...
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Ik heb soms gezien van dit spel maar ik vroeg me soms af of het echt een goede koop zou zijn of zou ik toch niet kopen?

Is het een aanrader op vlak van customizen? gameplay veel plezier?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...