Velaro Geplaatst: 11 april 2011 Rapport Geplaatst: 11 april 2011 Deze spel heb ik vorige week gekocht voor maar 10 euro :S Best raar, lag bij die gameswinkel bij mij in de winkelcentrum in een bak vol met 10 euro xbox 360 spellen. Ik vindt het echt raar want ik vindt deze spel echt beter dan need for speed. Mooier, stoerder en leuker. Vraag me af waarom hij zo goedkoop was. Ik heb de complete edition. Jammer dat ik de naam van de winkel niet mag zeggen, maar ik vindt het echt heel raar dat hij zo goedkoop was. Maar dat boeit me niet, ik heb hem lekker voor een tientje Waarom zou je die naam dan niet mogen zeggen? Het is trouwens redelijk normaal dat een spel dat meer dan 2 jaar oud is maar 10€ kost. . Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 11 april 2011 Rapport Geplaatst: 11 april 2011 Deze spel heb ik vorige week gekocht voor maar 10 euro :S Best raar, lag bij die gameswinkel bij mij in de winkelcentrum in een bak vol met 10 euro xbox 360 spellen. Ik vindt het echt raar want ik vindt deze spel echt beter dan need for speed. Mooier, stoerder en leuker. Vraag me af waarom hij zo goedkoop was. Ik heb de complete edition. Jammer dat ik de naam van de winkel niet mag zeggen, maar ik vindt het echt heel raar dat hij zo goedkoop was. Maar dat boeit me niet, ik heb hem lekker voor een tientje Waarom zou je die naam dan niet mogen zeggen? Het is trouwens redelijk normaal dat een spel dat meer dan 2 jaar oud is maar 10€ kost. . SA is ook iets van 10 euro in de winkel en die is al bijna 7 jaar oud. En deze game is gewoon jonger en mooier. Leuker dan weer TOTAAL niet, want niks kan SA volgens mij verslaan, maar toch vindt ik dat het niet 10 euro had moeten kosten. Minstens misschien 20 euro of zo. Maar dit is mijn mening, jij vindt het normaal. Is goed En waarom ik de naam niet zeg is omdat het dan reclame is en dat mag niet. Reageren
Velaro Geplaatst: 11 april 2011 Rapport Geplaatst: 11 april 2011 (bewerkt) SA is ook iets van 10 euro in de winkel en die is al bijna 7 jaar oud. En deze game is gewoon jonger en mooier. Leuker dan weer TOTAAL niet, want niks kan SA volgens mij verslaan, maar toch vindt ik dat het niet 10 euro had moeten kosten. Minstens misschien 20 euro of zo. Maar dit is mijn mening, jij vindt het normaal. Is goed En waarom ik de naam niet zeg is omdat het dan reclame is en dat mag niet. Tuurlijk is het normaal dat een prijs afneemt op basis van het aantal verkopen (dat waarschijnlijk tegenviel) en de ouderdom. Oja, ik heb laatst nog Mafia 2 gekocht in de Bart Smit voor €20. Het is niet dat je verboden bent om zoiets te zeggen hoor.. Er is een verschil tussen bewust reclame maken voor iets en gewoon iets meedelen. Bewerkt: 11 april 2011 door Velaro Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 11 april 2011 Rapport Geplaatst: 11 april 2011 Deze spel heb ik vorige week gekocht voor maar 10 euro :S Best raar, lag bij die gameswinkel bij mij in de winkelcentrum in een bak vol met 10 euro xbox 360 spellen. Ik vindt het echt raar want ik vindt deze spel echt beter dan need for speed. Mooier, stoerder en leuker. Vraag me af waarom hij zo goedkoop was. Ik heb de complete edition. Jammer dat ik de naam van de winkel niet mag zeggen, maar ik vindt het echt heel raar dat hij zo goedkoop was. Maar dat boeit me niet, ik heb hem lekker voor een tientje Waarom zou je die naam dan niet mogen zeggen? Het is trouwens redelijk normaal dat een spel dat meer dan 2 jaar oud is maar 10€ kost. . SA is ook iets van 10 euro in de winkel en die is al bijna 7 jaar oud. En deze game is gewoon jonger en mooier. Leuker dan weer TOTAAL niet, want niks kan SA volgens mij verslaan, maar toch vindt ik dat het niet 10 euro had moeten kosten. Minstens misschien 20 euro of zo. Maar dit is mijn mening, jij vindt het normaal. Is goed En waarom ik de naam niet zeg is omdat het dan reclame is en dat mag niet. Het is toch juist intressant dat je spellen zo goedkoop kan kopen, of wil je dat alle spellen alweer duurder worden? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 11 april 2011 Rapport Geplaatst: 11 april 2011 Ik neem aan de meeste wel Reageren
rienie Geplaatst: 11 april 2011 Rapport Geplaatst: 11 april 2011 Ik zou blij zijn als alles lekker goedkoop is. Maar weer on-topic. Ik vind dit spel echt beest qua tuning en pimpen. Maar ik zuig in het rijden. Dus speel het niet meer. Te onrealistisch maar wel altijd lol toen ik met mijn rode golfje kwam met 9 inch voorwielen super laag en 30 inch achterwielen Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 30 juni 2011 Rapport Geplaatst: 30 juni 2011 Speelt iemand dit nog wel eens? Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 1 juli 2011 Rapport Geplaatst: 1 juli 2011 Speelt iemand dit nog wel eens? Ik wel eens, waar speel jij hem op dan? en heb je de standaard of de complete edition? Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 2 juli 2011 Rapport Geplaatst: 2 juli 2011 Kheb de Complete Edition. dus zegmaar met die Range Rovers en Lowriders enz. En kspeel op de xbox 360. Alleen kheb geen Xbox Live meer. Reageren
xGijs... Geplaatst: 4 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2011 Kheb de Complete Edition. dus zegmaar met die Range Rovers en Lowriders enz. En kspeel op de xbox 360. Alleen kheb geen Xbox Live meer. Ik speel L.A. Remix nog wel eens. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 9 juni 2013 Rapport Geplaatst: 9 juni 2013 Again; speelt iemand dit nog wel eens? :o Reageren
Michael Geplaatst: 27 juni 2013 Rapport Geplaatst: 27 juni 2013 Again; speelt iemand dit nog wel eens? :o Ik wel ja! Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 27 juni 2013 Rapport Geplaatst: 27 juni 2013 Ik ook. Heb sinds een tijdje zo'n MS U-stuurtje voor de 360, stuurt wel grappig en maakt de game weer leuk. Reageren
SWYV Geplaatst: 27 juni 2013 Rapport Geplaatst: 27 juni 2013 Ik heb soms gezien van dit spel maar ik vroeg me soms af of het echt een goede koop zou zijn of zou ik toch niet kopen? Is het een aanrader op vlak van customizen? gameplay veel plezier? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.