Jump to content

Homo les op school


Muay Thai

Recommended Posts

Ik keek net Editie NL en zag dat ze wouden dat er ook een boek uitkwam over homo's dat dat in je les paket zit, nou wil ik weten wat jullie ervan vinden.

Mijn mening is dat het gewoon echt heel dom is, omdat zei homo zijn willen ze de rest ook gay maken.

De gene die dit idee heeft verzonnen is ook gay.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 267
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • sevaboy

    36

  • Muay Thai

    30

  • Scarface92

    22

  • DenkaanHenk

    20

Top Posters In This Topic

Ik keek net Editie NL en zag dat ze wouden dat er ook een boek uitkwam over homo's dat dat in je les paket zit, nou wil ik weten wat jullie ervan vinden.

Mijn mening is dat het gewoon echt heel dom is, omdat zei homo zijn willen ze de rest ook gay maken.

De gene die dit idee heeft verzonnen is ook gay.

Weet je héél zeker dat die toevoeging aan het lespakket bedoeld is om kinderen te leren hoe je homo kunt zijn? Het lijkt me eerder dat het bedoeld is om gewoonweg betere voorlichting te geven over het onderwerp, niet om kinderen te overtuigen homo te worden. Bovendien kun je dat echt niet worden door één of ander boek...dus volgens mij is 't enkel bedoeld om duidelijkere voorlichting te geven omtrent het onderwerp homoseksualiteit.
Link to comment
Delen op andere websites

damn, ik vond seksuele voorlichting op school al ver gaan... :{

Nee,dat vond ik juist goed! Zo kun je leren hoe je het moet doen en als die dingen :puh:

Maar een homo les vind ik wel echt te ver gaan :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn mening is dat het gewoon echt heel dom is, omdat zei homo zijn willen ze de rest ook gay maken.

Omdat mensen homo zijn willen ze iedereen homo maken? Hoe kom je erop, werkelijk? Je kan toch niet iemand zijn seksuele voorkeur veranderen door iets te vertellen over homo's? Zou je een homo hetereo kunnen krijgen door hem te vertellen over hetero's? Dacht het niet.

De gene die dit idee heeft verzonnen is ook gay.

Er zijn veel mensen die gewoon opkomen voor de rechten van de mens, dus ook van de homo's daar hoef je echt niet 'gay' voor te zijn hoor :7.

Ik heb niks tegen homo's alleen ik vind nogal ver gaan zulk soort ideeën.

Hoe kan iemand zichzelf zó tegen spreken in 1 zin :-( , je zegt dus dat homo's niet hetzelfde mogen doen als hetero's? Hetero's onderwijzen ook over zichzelf, dus waarom mogen homo's dat dan niet?

Er schijnt nog steeds homo-haat voor te komen in Nederland, helaas. Mensen haten komt vaak voort uit mensen niet begrijpen, mensen hierover onderwijzen lijkt mij dus juist goed.

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat het nogal onnodig is. Hoe kan je een heel boek überhaupt vol krijgen met homo-info??

ze zouden een apart hoofdstuk bij sexuele voorlichting kunnen voegen, speciaal voor homo-sexualiteit. maar dan nog wa meot er dan in staan wat je niet gewoon als algemene kennis vergaard...

Link to comment
Delen op andere websites

ze zouden een apart hoofdstuk bij sexuele voorlichting kunnen voegen, speciaal voor homo-sexualiteit.

neeeeee hahaha

ja i kvind het beetje onzinnig om er 'les' in te krijgen. Leeen er dan een boekje over ofzo.. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Het is geen les over "hoe wordt ik homo?" hoor en ook sexuele les met opengewerkte tekeningen van mannen was niet erg de bedoeling. Wat men graag wil is dat het klassieke gezin een beetje op de helling gaat. Dus niet altijd vader/moeder/2 kinderen in de franse boekjes, niet de standaard opstellen met klassieke gezinnetjes (man, vrouw, kindertjes, hond en een Renault Scenic) maar ook gewoon eens 2 mannen die samen voor een kind zorgen of gezellig 2 moeders. Niemand hoeft zich te bekeren tot homo maar het zomaar in elkaar slaan van mensen gaat natuurlijk wel veel te ver en wellicht help het. Acceptatie begint bij begrip en begrip krijg je als je dingen gewoon gaat vinden. En dat zou op deze manier wellicht kunnen....hoop ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...