Jump to content

Homo les op school


Muay Thai

Recommended Posts

Beetje dom idee als je het mij vraagt.Ik vind niet dat je homo-les aan kinderen moet gaan leren.Daar moeten ze zelf maar achter komen ....Maar ik heb niks tegen homo's hoor!.Maar gaan ze dat al doen bij de Basisschool? :)

Mvg:Gino

Bewerkt: door Gino99
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 267
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • sevaboy

    36

  • Muay Thai

    30

  • Scarface92

    22

  • DenkaanHenk

    20

Top Posters In This Topic

Ik vind het opzich niet eens zo'n slecht idee. Er zijn genoeg kinderen die óf niet weten wat een homo is of gewoon homo's haten zonder reden. Zoals Sheep al zei: Misschien komt er zo meer begrip voor homo's aangezien dat nu toch nog wel ver te zoeken is. Dus helemaal niet slecht slecht idee , net zoals die seksuele voorlichting , zou prima samen gaan :)

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het opzich niet eens zo'n slecht idee. Er zijn genoeg kinderen die óf niet weten wat een homo is of gewoon homo's haten zonder reden. Zoals Sheep al zei: Misschien komt er zo meer begrip voor homo's aangezien dat nu toch nog wel ver te zoeken is. Dus helemaal niet slecht slecht idee , net zoals die seksuele voorlichting , zou prima samen gaan :)

Greetz :sigaar:

Ja.Maar dan wel op voortgezet onderwijs,want anders gaan ze meestal uitschelden ofzo..

Link to comment
Delen op andere websites

Is een boek niet wat te overdreven? Ik denk dat óf Muaaaaaaaaaayy THAAAIII een fout heeft gemaakt, dat er een boek wordt gemaakt en een les ingeplant óf dat ze wel een beetje overdrijven. Homo's worden nog steeds niet 'normaal' gezien in de maatschappij, en sommige draaien er in door en er is meer homo-geweld dan in 2006 en jaren daarvoor. Het loopt dus alleen maar op. Ik vind dus wel dat de scholen er misschien wel een beetje bij stil moeten staan. En er wel in een aantal lessen het als aandachtspuntje moeten zetten.

Bewerkt: door Youp
Link to comment
Delen op andere websites

(...) Dus niet altijd vader/moeder/2 kinderen in de franse boekjes, niet de standaard opstellen met klassieke gezinnetjes (man, vrouw, kindertjes, hond en een Renault Scenic) (...)

Haha LOL :schater:

@ Fat Murderer: Wah? Ik snap je eerste zin nie....Why?

=O

Link to comment
Delen op andere websites

damn, ik vond seksuele voorlichting op school al ver gaan... :{

Moest het niet bestaan,dan sliep ik meer op school dan anders,dat is toch leuk om te horen hoe het moet.Maar wat is er erg aan,het woord "homo" valt overal en was het niet "homo sapien" en geen "homo" opzich,en wat is Editie NL?

Link to comment
Delen op andere websites

homos ik zie het als 2 groepen:

1e groep die normaal zijn en waar ik niks tegen heb

2e groep die homos die er mee te koop lopen en blablabla zoals gerard joling hem mag ik egt niet die sukkel maar goed zo zie ik het

nou die homo les dat is de grootste onzin die ik ooit heb gehoord volgens mij zijn die bedenkers de 2e groep :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

damn, ik vond seksuele voorlichting op school al ver gaan... :{

Moest het niet bestaan,dan sliep ik meer op school dan anders,dat is toch leuk om te horen hoe het moet.Maar wat is er erg aan,het woord "homo" valt overal en was het niet "homo sapien" en geen "homo" opzich,en wat is Editie NL?

Editie NL is gewoon een soort van Journaal op RTL 4.. Hier is als het goed is de homepage met nieuws: Editie NL. Het nieuws van vandaag staat er nog niet op, ik had al gekeken.

Bewerkt: door Youp
Link to comment
Delen op andere websites

homos ik zie het als 2 groepen:

1e groep die normaal zijn en waar ik niks tegen heb

2e groep die homos die er mee te koop lopen en blablabla zoals gerard joling hem mag ik egt niet die sukkel maar goed zo zie ik het

nou die homo les dat is de grootste onzin die ik ooit heb gehoord volgens mij zijn die bedenkers de 2e groep :duh:

Waar haal jij je 2de groep vanuit?Dit is geen pretje homo zijn en "homo" zijn is soort een vervloeking van God,niemand wilt homo zijn en niemand wil er mee te koop lopen.

Wat hebben jullie tegen homo's?Het zijn maar mensen,kleine kindertjes haten homo's omdat ze niet weten wat het is,ze denken dat het een scheldwoord is,maar niet dat het iets van de liefde is.

Link to comment
Delen op andere websites

homos ik zie het als 2 groepen:

1e groep die normaal zijn en waar ik niks tegen heb

2e groep die homos die er mee te koop lopen en blablabla zoals gerard joling hem mag ik egt niet die sukkel maar goed zo zie ik het

nou die homo les dat is de grootste onzin die ik ooit heb gehoord volgens mij zijn die bedenkers de 2e groep :duh:

Jij bent duidelijk 1 van de vele respectloze homo-haters.

Loop jij er dan niet mee te koop dan dat jij hetro bent?

Vast wel!

Waarom zouden homo's er niet mee te koop mogen lopen?

Misschien is dat boek wel om types zoals jou anders te laten denken over homo's

P.s. Denk jij ook zo over lesbische meisjes?

Je zal het vast prachtig vinden om 2 meisjes met elkaar te zien zoenen.

Bewerkt: door Sandra18[NL]
Link to comment
Delen op andere websites

homos ik zie het als 2 groepen:

1e groep die normaal zijn en waar ik niks tegen heb

2e groep die homos die er mee te koop lopen en blablabla zoals gerard joling hem mag ik egt niet die sukkel maar goed zo zie ik het

nou die homo les dat is de grootste onzin die ik ooit heb gehoord volgens mij zijn die bedenkers de 2e groep :duh:

Jij bent duidelijk 1 van de vele respectloze homo-haters.

Loop jij er dan niet mee te koop dan dat jij hetro bent?

Vast wel!

Waarom zouden homo's er niet mee te koop mogen lopen?

Stel, je bent homo of lesbisch,zou jij er dan mee er koop lopen,ik zie je al aankomen "ik ben homo",maar ondertussen maak je je wel belachelijk bij je vrienden en bij de andere.

Link to comment
Delen op andere websites

Stel, je bent homo of lesbisch,zou jij er dan mee er koop lopen,ik zie je al aankomen "ik ben homo",maar ondertussen maak je je wel belachelijk bij je vrienden en bij de andere.

Maak je jezelf belachelijk als je homo bent?

Link to comment
Delen op andere websites

Stel, je bent homo of lesbisch,zou jij er dan mee er koop lopen,ik zie je al aankomen "ik ben homo",maar ondertussen maak je je wel belachelijk bij je vrienden en bij de andere.

Maak je jezelf belachelijk als je homo bent?

Ik ben geen homo,maar je maakt je wel belachelijk,zeker als er paar mensen bij staan die nog steeds het woord "homo" niet begrijpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...