Jump to content

Homo les op school


Muay Thai

Recommended Posts

haha ik wist niet dat ook er 'mee te koop lopen' was :puh:

nou daar moet ik dan nog lees over hebben :$

Tsja, als je (als jongen) met een meisje in het openbaar hand in hand loopt, of er mee zoent, loop je er toch mee te koop dat je hetro bent?

Nee, je kan ook gewoon verliefd zijn. Dan doe je het niet echt om aan de rest te laten dat je hetero bent.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 267
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • sevaboy

    36

  • Muay Thai

    30

  • Scarface92

    22

  • DenkaanHenk

    20

Top Posters In This Topic

Iedereen weet toch dat het gewoon man en vrouw moeten zijn..

Nou, dat weet ik niet hoor. Waarom móét dat? Omdat íédereen dat doen? Dat is toch geen argument? Ik weet niet waar je die informatie vandaan hebt, maar niet iedereen denkt zo.

Als we het even wetenschappelijk benaderen; Als je verliefd bent op iemand maken je hersenen bepaalde stofffen aan, daardoor wordt je dus verliefd op iemand, het is vrij ingewikkeld hoe dit in werking wordt gesteld. Maar het kan dus door een man of een vrouw gebeuren. Als dat bij sommigen bij een man gebeurt en bij anderen bij een vrouw, what's the difference? Ik weet niet of je in een heel mooi oud boek hebt gelezen dat dat hóórt maar ik zie niet in waarom.

In het klassieke Griekenland was homosexualiteit trouwens vrij normaal.

En 2 mannen die elkaar zoenen dat vind ik geen liefde ;)

Zoals ik al in mij 'wetenschappelijke argument' zeg; dat kan evengoed liefde zijn als jij met je buurmeisje of iets dergelijks. Misschien wijkt het af van het 'normale' maar is dat erg?

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen weet toch dat het gewoon man en vrouw moeten zijn..

Eigenlijk is er niet al te lang geleden aangetoont dat homoseksualiteit ook bij dieren voorkomt en derhalve niet onnatuurlijk is, het idee dat het man en vrouw moeten zijn is dus achterhaalt. Een populair tegenargument is dat er 'vroeger' geen of nauwlijks homoseksuelen waren, maar vergeet niet dat het indertijd een halsmisdaad was.

Maar ze mogen het zelf maar weten..

Precies.

En 2 mannen die elkaar zoenen dat vind ik geen liefde ;)

Dat mag je natuurlijk vinden, hoewel ik het absoluut niet met je eens ben kan ik ook jou in je waarde laten.

Link to comment
Delen op andere websites

Homo's worden al jaren niet geacepteerd... het probleem ligt niet alleen bij homo's maar bij ierdeen die "anders is"

door zown boek zal er niets verandere, ja alleen maar meer haat omdat mensen een boek moeten gaan lezen wat ze niet willen....

En sheep wat jij zei, ik keur homo gezinnen niet goed, Als je weet hoe ziek veel er mee geziekt wordt (Dat je vader bv homo is) dan doe je dat je kind toch niet aan?

je weet gewoon dat je daar gezeik mee krijgt

Gast,hoe kan je vader daar nu aan doen?Dus jij keurt me vader,me vader z'n vriend,m'n zuster,ik af?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moest het zelfs zelf doen voor de klas perfect moment om af te gaan

brrt was dat bij een jonge uit de klas of bij zoon plastic pik[/font]?? :N

:schater:

Duhh, bij zo'n plastic ding natuurlijk.

Homo's worden al jaren niet geacepteerd... het probleem ligt niet alleen bij homo's maar bij ierdeen die "anders is"

door zown boek zal er niets verandere, ja alleen maar meer haat omdat mensen een boek moeten gaan lezen wat ze niet willen....

En sheep wat jij zei, ik keur homo gezinnen niet goed, Als je weet hoe ziek veel er mee geziekt wordt (Dat je vader bv homo is) dan doe je dat je kind toch niet aan?

je weet gewoon dat je daar gezeik mee krijgt

Nee, het probleem ligt niet aan de homo's en mensen die anders zijn!

Het probleem ligt bij de mensen die homo's niet accepteren!

WAAROM ZOUDEN HOMO'S ZICHZELF NIET MOGEN ZIJN!?!?!?

Bewerkt: door Sandra18[NL]
Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen weet toch dat het gewoon man en vrouw moeten zijn..

Nou, dat weet ik niet hoor. Waarom móét dat? Omdat íédereen dat doen? Dat is toch geen argument? Ik weet niet waar je die informatie vandaan hebt, maar niet iedereen denkt zo.

Als we het even wetenschappelijk benaderen; Als je verliefd bent op iemand maken je hersenen bepaalde stofffen aan, daardoor wordt je dus verliefd op iemand, het is vrij ingewikkeld hoe dit in werking wordt gesteld. Maar het kan dus door een man of een vrouw gebeuren. Als dat bij sommigen bij een man gebeurt en bij anderen bij een vrouw, what's the difference? Ik weet niet of je in een heel mooi oud boek hebt gelezen dat dat hóórt maar ik zie niet in waarom.

In het klassieke Griekenland was homosexualiteit trouwens vrij normaal.

En 2 mannen die elkaar zoenen dat vind ik geen liefde ;)

Zoals ik al in mij 'wetenschappelijke argument' zeg; dat kan evengoed liefde zijn als jij met je buurmeisje of iets dergelijks. Misschien wijkt het af van het 'normale' maar is dat erg?

Ja, maar we leven niet in Griekenland maar in Nederland voor de duidelijkheid ;)

Nogmaals: Ik vind het niet heel erg zolang ik dat gezoen enz maar niet zie.

Voor de rest moeten ze het zelf maar weten want ik vind het gewoon maar helemaal niets.. :N

Link to comment
Delen op andere websites

De discussie laait weer hoog op :D. Maar nogmaals: men is niet van plan een "boek" over homo's te maken, maar men is wél van plan (althans: de homobeweging wil dat graag) een beetje de vaste patronen over een gezin te doorbreken. Als je kinderen vroeg leert dat homofilie voorkomt, dat het op zich wel anders is maar niet "eng" en dat het ook gewoon mensen zijn met liefde en gevoelens voorkom je wellicht later zinloos geweld tegen deze groep. Niemand verplicht iemand homo te 'worden', niemand wil iemand iets opdringen en je mag natuurlijk homosexualiteit afkeuren (hetgeen niet erg van tolerantie getuigd maar goed). Punt is dat niemand het recht heeft een ander zomaar, alleen maar omdat hij/zij homo of lesbisch is, in elkaar te slaan. En dát wil men graag veranderen......

Want als we in leerboeken uitsluitend nog maar mensen met blond haar laten voorkomen slaan we over tien jaar alle roodharigen in elkaar. En daarna zijn de brildragers aan de beurt. En gehandicapten (ook leuk). En vervolgens gaan we Belgen en mensen boven de 55 in elkaar beuken (allemaal willekeurige voorbeelden natuurlijk he, iedere gelijkenis met bestaande personen, levend of dood, berust louter op toeval :puh:). Dat gaat echt helemaal nergens over. Ik ben zeker geen homo, moet eerlijk bekennen dat ook ik (als amsterdammer nota bene) het nog wat onnatuurlijk vind om 2 mannen openlijk te zien zoenen in het openbaar maar dat geeft me op geen enkel manier het recht ze zomaar in elkaar te meppen.

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen weet toch dat het gewoon man en vrouw moeten zijn..

Nou, dat weet ik niet hoor. Waarom móét dat? Omdat íédereen dat doen? Dat is toch geen argument? Ik weet niet waar je die informatie vandaan hebt, maar niet iedereen denkt zo.

Als we het even wetenschappelijk benaderen; Als je verliefd bent op iemand maken je hersenen bepaalde stofffen aan, daardoor wordt je dus verliefd op iemand, het is vrij ingewikkeld hoe dit in werking wordt gesteld. Maar het kan dus door een man of een vrouw gebeuren. Als dat bij sommigen bij een man gebeurt en bij anderen bij een vrouw, what's the difference? Ik weet niet of je in een heel mooi oud boek hebt gelezen dat dat hóórt maar ik zie niet in waarom.

In het klassieke Griekenland was homosexualiteit trouwens vrij normaal.

En 2 mannen die elkaar zoenen dat vind ik geen liefde ;)

Zoals ik al in mij 'wetenschappelijke argument' zeg; dat kan evengoed liefde zijn als jij met je buurmeisje of iets dergelijks. Misschien wijkt het af van het 'normale' maar is dat erg?

Ja, maar we leven niet in Griekenland maar in Nederland voor de duidelijkheid ;)

Nogmaals: Ik vind het niet heel erg zolang ik dat gezoen enz maar niet zie.

Voor de rest moeten ze het zelf maar weten want ik vind het gewoon maar helemaal niets.. :N

Wat heeft Griekenland nu te maken met JTV post en die van MoonBeam.Trouwens ga je dat ook zeggen tegen je vriendin als je wilt zoenen "liever niet,ik vind het erg"?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, maar we leven niet in Griekenland maar in Nederland voor de duidelijkheid ;)

Nogmaals: Ik vind het niet heel erg zolang ik dat gezoen enz maar niet zie.

Voor de rest moeten ze het zelf maar weten want ik vind het gewoon maar helemaal niets.. :N

Geeft maar weer eens aan dat het oude Griekenland van ruim 2000 jaar geleden qua normen en waarden toch ver voor lag op de beschaving van tegenwoordig, vrij opmerkelijk. 0_0

Bewerkt: door Mania-92
Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen weet toch dat het gewoon man en vrouw moeten zijn..

Nou, dat weet ik niet hoor. Waarom móét dat? Omdat íédereen dat doen? Dat is toch geen argument? Ik weet niet waar je die informatie vandaan hebt, maar niet iedereen denkt zo.

Als we het even wetenschappelijk benaderen; Als je verliefd bent op iemand maken je hersenen bepaalde stofffen aan, daardoor wordt je dus verliefd op iemand, het is vrij ingewikkeld hoe dit in werking wordt gesteld. Maar het kan dus door een man of een vrouw gebeuren. Als dat bij sommigen bij een man gebeurt en bij anderen bij een vrouw, what's the difference? Ik weet niet of je in een heel mooi oud boek hebt gelezen dat dat hóórt maar ik zie niet in waarom.

In het klassieke Griekenland was homosexualiteit trouwens vrij normaal.

En 2 mannen die elkaar zoenen dat vind ik geen liefde ;)

Zoals ik al in mij 'wetenschappelijke argument' zeg; dat kan evengoed liefde zijn als jij met je buurmeisje of iets dergelijks. Misschien wijkt het af van het 'normale' maar is dat erg?

Ja, maar we leven niet in Griekenland maar in Nederland voor de duidelijkheid ;)

Nogmaals: Ik vind het niet heel erg zolang ik dat gezoen enz maar niet zie.

Voor de rest moeten ze het zelf maar weten want ik vind het gewoon maar helemaal niets.. :N

Wat heeft Griekenland nu te maken met JTV post en die van MoonBeam.Trouwens ga je dat ook zeggen tegen je vriendin als je wilt zoenen "liever niet,ik vind het erg"?

Tegen je vriendin is het wel even anders dan tegen je vriend bijvoorbeeld..

Maar ik haat homo's niet ik vind het alleen vies als ze zoenen enz. De liefde kan natuurlijk wel echt zijn :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, maar we leven niet in Griekenland maar in Nederland voor de duidelijkheid ;)

Ja, maar jij snapt ook wel dat het JTV's punt is dat men toen ook tolerant kon zijn en niet waar we wonen.

Nogmaals: Ik vind het niet heel erg zolang ik dat gezoen enz maar niet zie.

Voor de rest moeten ze het zelf maar weten want ik vind het gewoon maar helemaal niets.. :N

Dus wat stel je voor? Alle homoseksuelen in een groot donker gat gooien zodat ze daar 'hun ding' kunnen doen?

Je hebt ook mensen die een enorme hekel aan rap hebben en die moeten er ook mee leven, zo heeft iedereen wel ergens een enorme hekel of wil iedereen wel ergens tolerant over zijn, maar moet er in de praktijk niets van hebben. We zitten allemaal op deze aarde en tot we elkaar uitgeroeit hebben moeten we het samen maar volhouden en wie weet roeien we elkaar op een dag níet uit, maar leeft iedereen in respect voor andermans overtuiging, dát zou een mooie hedendaagse droom zijn.

Ooit waren ook bijna alle negroïde personen slaaf van de blanken, ook toen bestond er een droom, een droom om ieder ras gelijk te stellen. De man die hier vooruit kwam is toen gedood, maar het gevecht ging door en er is een hoop verbeterd sinds toen en dat gaat vandaag de dag nog door. Je kunt wel een probleem hebben met openbare homoseksualiteit, maar het is dáár en daar blijft het ook en op een dag zal het naar mijn vermoeden de normaalste zaak van de wereld zijn en dat is maar goed ook.

Er ís een droom, wie wordt wakker en helpt hem te verwezelijken?

Bewerkt: door Moonbeam
Link to comment
Delen op andere websites

De discussie laait weer hoog op :D. Maar nogmaals: men is niet van plan een "boek" over homo's te maken, maar men is wél van plan (althans: de homobeweging wil dat graag) een beetje de vaste patronen over een gezin te doorbreken. Als je kinderen vroeg leert dat homofilie voorkomt, dat het op zich wel anders is maar niet "eng" en dat het ook gewoon mensen zijn met liefde en gevoelens voorkom je wellicht later zinloos geweld tegen deze groep. Niemand verplicht iemand homo te 'worden', niemand wil iemand iets opdringen en je mag natuurlijk homosexualiteit afkeuren (hetgeen niet erg van tolerantie getuigd maar goed). Punt is dat niemand het recht heeft een ander zomaar, alleen maar omdat hij/zij homo of lesbisch is, in elkaar te slaan. En dát wil men graag veranderen......

Want als we in leerboeken uitsluitend nog maar mensen met blond haar laten voorkomen slaan we over tien jaar alle roodharigen in elkaar. En daarna zijn de brildragers aan de beurt. En gehandicapten (ook leuk). En vervolgens gaan we Belgen en mensen boven de 55 in elkaar beuken (allemaal willekeurige voorbeelden natuurlijk he, iedere gelijkenis met bestaande personen, levend of dood, berust louter op toeval :puh:). Dat gaat echt helemaal nergens over. Ik ben zeker geen homo, moet eerlijk bekennen dat ook ik (als amsterdammer nota bene) het nog wat onnatuurlijk vind om 2 mannen openlijk te zien zoenen in het openbaar maar dat geeft me op geen enkel manier het recht ze zomaar in elkaar te meppen.

En GTA-Sheep is een wilde hoor! 'Grrr....' zegt ie altijd maar weer!

Bewerkt: door Youp
Link to comment
Delen op andere websites

Sirieus? :schater:

Achja, ik zou er zelf niet voor kiezen en ik denk dat alleen Homo's het zouden kiezen.

Maar Aan de ene kant kan je er wel iets van leren.

We kunnen homo's niet zo maar aan de kant gooien ik heb ook alle respect voor ze.

Maar om er nou meteen lessen voor te maken..... :{:{

Link to comment
Delen op andere websites

Sirieus? :schater:

Achja, ik zou er zelf niet voor kiezen en ik denk dat alleen Homo's het zouden kiezen.

Maar Aan de ene kant kan je er wel iets van leren.

We kunnen homo's niet zo maar aan de kant gooien ik heb ook alle respect voor ze.

Maar om er nou meteen lessen voor te maken..... :{:{

Er word toch ook les gegeven over hetro's? (biologie/seksuele voorlichting)

Waarom zou je geen les maken over homo's?

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik in het 6de leerjaar zat (12 j) kregen we gedurende één week elke dag een uur seksuele opvoeding. Niet dat de meeste daar iets van opsteekten want de meeste wisten alles al.

En ik vind dat ze daar gewoon een klein deel aan homoseksualiteit mogen weiden in die lessen. Zodat kinderen tenminste een duidelijker beeld hebben van wat het is, en hoe je er best mee omgaat enz. Anders krijg je binnenkort allemaal kindjes met dezelfde gedachtengang als sommige hier. En dat willen we niet. :duh:

Maar als je natuurlijk ouders hebt die absoluut tegen homoseksuelen zijn, gaan die paar lessen totaal geen invloed hebben op het kind. Ik verwacht later dan ook niet dat mijn kinderen zulke zaken op school leren. En ik vind dat je ze zelf ook al een heel deel normen en waarden kunt meegeven.

Mijn mening hierover dus, ik heb er geen probleem mee als ze daar een uurtje op school praten ofzo. Maar veel invloed kan het volgens mij niet hebben.

Bewerkt: door Eros
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...