Jump to content

Homo les op school


Muay Thai

Recommended Posts

  • Reacties 267
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • sevaboy

    36

  • Muay Thai

    30

  • Scarface92

    22

  • DenkaanHenk

    20

Top Posters In This Topic

Sorry beste noob maar volgens mij begon jij mijn moeder te beledigen dat check je zo.

Jarloes op een internet nerd ? nee dankje jij roept iedere keer dat je dit gaat doen en dat.

En om ontopic te blijfen

Je ziet hoe men reageert als je al over homo's begint dus ik denk niet dat een boek zou helpen.

Nerd? Ken je het woord Nerd wel?En noob?Ik zit al lang op het forum om me noob te noemen.Trouwens wie begon er met me vader te beledigen?Jij,en trouwens ik had me adres gegeven om me te proberen te slaan,maar de mods hebben het verwijdert en als je me nu bant,dan is het laf,want die zieligpoot begon en ik reageer daar op!

Maar ik ga je negeren,zo zielige mensen als jij moet je negeren,want als je ADHD hebt zoals jij.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry beste noob maar volgens mij begon jij mijn moeder te beledigen dat check je zo.

Jarloes op een internet nerd ? nee dankje jij roept iedere keer dat je dit gaat doen en dat.

En om ontopic te blijfen

Je ziet hoe men reageert als je al over homo's begint dus ik denk niet dat een boek zou helpen.

Waarom is Froop een internet nerd..

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry beste noob maar volgens mij begon jij mijn moeder te beledigen dat check je zo.

Jarloes op een internet nerd ? nee dankje jij roept iedere keer dat je dit gaat doen en dat.

En om ontopic te blijfen

Je ziet hoe men reageert als je al over homo's begint dus ik denk niet dat een boek zou helpen.

Nerd? Ken je het woord Nerd wel?En noob?Ik zit al lang op het forum om me noob te noemen.Trouwens wie begon er met me vader te beledigen?Jij,en trouwens ik had me adres gegeven om me te proberen te slaan,maar de mods hebben het verwijdert en als je me nu bant,dan is het laf,want die zieligpoot begon en ik reageer daar op!

Maar ik ga je negeren,zo zielige mensen als jij moet je negeren,want als je ADHD hebt zoals jij.

Ga nu niet ineens zeggen dat ik als eerst jou vader heb uitgescholden want zowat de meeste weten dat jij begonnen bent dus ga niet dom staan lullen want dan ben jij wel heel ziek als je dat niet meer weet.

Sorry beste noob maar volgens mij begon jij mijn moeder te beledigen dat check je zo.

Jarloes op een internet nerd ? nee dankje jij roept iedere keer dat je dit gaat doen en dat.

En om ontopic te blijfen

Je ziet hoe men reageert als je al over homo's begint dus ik denk niet dat een boek zou helpen.

Waarom is Froop een internet nerd..

Wat ga jij ineens mee bemoeien ? probeer je indruk te maken?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gezegt wat ik zeggen wou en als jullie commentaar op me hebben zeg ik daar wat van en dat is geen discussie.

Dus pik je graag me woorden?Je zei iets met veel gescheld en commentaar en wij reageren daar op.Of ben je vergeten 'Homo's zijn flikkers'(dit zei je)?

Link to comment
Delen op andere websites

Nee dat ben ik niet vergeten en loop niet stoer te doen omdat paar van die kakkers je mischien even meehelpen.

Want je bent echt een zielige noob.

En voor de mensen die dom gaan zeiken en die zo van gay's houden fijn maar ga niet op ander mans mening zeiken

dan lijkt het alsof jullie zelf homo's zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

'Homo's zijn flikkers'(dit zei je)?

in theorie is dit ook zo ^_^

maar ik stel voor dat jullie vanaf deze post niet meer opelkaar reageren (ergens meot een grens getrokken worden), boeit niet wie er begint/begon ...

Link to comment
Delen op andere websites

Nee dat ben ik niet vergeten en loop niet stoer te doen omdat paar van die kakkers je mischien even meehelpen.

Want je bent echt een zielige noob.

En voor de mensen die dom gaan zeiken en die zo van gay's houden fijn maar ga niet op ander mans mening zeiken

dan lijkt het alsof jullie zelf homo's zijn.

Ze helpen niet mee,jij scheld ze uit en zij reageren op je,tenminste weet je wel wat noobs is?

Een noob is een newbie die denkt dat hij alles is,ik ben geen newbie.Ik ben van december lid,dus newbie ben ik niet en alles beter weten,doe ik ook niet,ik reageer op,maar kap ik met je,je bent een zielig lid.

Link to comment
Delen op andere websites

En nou is 't mooi geweest: We hebben jullie genoeg kansen gegeven om op een normale manier te discussiëren, maar constant elkaar persoonlijk aanvallen én offtopic gegaan is echt niet de bedoeling. Aangezien dat niet tot jullie door kan dringen door enkele overduidelijke posts van crewleden is er helaas nog maar één oplossing: Dit topic is bij deze gesloten :slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...