Jump to content

Homo les op school


Muay Thai

Recommended Posts

  • Reacties 267
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • sevaboy

    36

  • Muay Thai

    30

  • Scarface92

    22

  • DenkaanHenk

    20

Top Posters In This Topic

Homo les vind ik dan weer wat overdreven. Als men erover wordt voorgelicht, betekend dat dat ze "speciaal" zijn. Dat vind ik juist niet goed, want dan vind iedereen dat ze speciaal zijn en mensen die "anders" zijn worden gelijk al als negatief bestempeld. Dus ik vind niet dat homo's negatief bestempeld moeten worden, want ze hebben vrijheid van keuze net als iedereen, maar vind ook niet dat er extra aandacht aan gestoken moet worden. Want op dat moment zijn ze juist "anders"...

Exactly! Wow.. Iedereen in m'n klas haat homo's. :-(

Die zullen het ook wel leuk vinden 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Ontstaan van homoseksualiteit

Er bestaan allerlei theorieën over het ontstaan van homoseksualiteit. Veel van die theorieën worden fel bestreden. Is homoseksualiteit aangeboren of tijdens de jeugd verworven? Is homoseksuele geaardheid iets van de laatste paar eeuwen, of is zij er altijd al geweest? Hebben alle homoseksuelen iets gemeenschappelijks, afgezien van hun seksuele aanleg? Is het ontstaan van een homoseksuele aanleg bij mannen vergelijkbaar met het ontstaan van een lesbische geaardheid bij vrouwen? Over deze en verwante vraagstukken werd en wordt veel gediscussieerd. Er is nog geen verklaring op tafel gekomen die aanspraak kan maken op algemene geldigheid.

Eén van de biologische theorieën is de volgende. De ontwikkeling van neuronen en dendrieten in de amygdala en delen van de hypothalamus zijn per sekse verschillend. Dit komt doordat deze hersendelen tijdens de ontwikkeling van de foetus bij de aanwezigheid van testosteron anders ontwikkelen dan bij de afwezigheid ervan.

Het betreft overigens niet de gehele hypothalamus of amygdala, maar slechts bepaalde kernen ervan. Deze kernen noemt men seksueel dimorfe kernen. Zo is in de hypothalamus het mediale preoptische gebied bij mannen over het algemeen groter dan bij vrouwen. In de amygdala is de corticomediale kern ook groter bij mannen. Deze kern is verbonden aan het mediale preoptische gebied van de hypothalamus.

Het lijkt erop dat dit verschil in ontwikkeling zorgt voor de geslachtsgerelateerde verschillen in het denken, seksuele oriëntatie, agressie en cognitieve functies. Men vermoedt dat homoseksualiteit ontstaat doordat tijdens de embryonale ontwikkeling er wèl testosteron vrijkomt maar bij de foetale ontwikkeling niet.

Bron: Wikipedia/Homosexualiteit

Beetje ingewikkelde termen, maar volgens Biologische theorieën wordt zo ongeveer je geaardheid al voor de geboorte bepaald. Ik zelf heb niks tegen homosexuelen. En vind het belachelijk hoe sommige er tegen aan kijken, alsof het buitenaardse wezens zijn... Natuurlijk mag je je eigen mening hebben. Maar als je iets niet aanstaat als zoenende homo's in het openbaar kun je net zo makkelijk een andere kant op kijken. Ik zou zeggen maak je er niet zo negatief op en laat mensen in hun waarde :)

Bewerkt: door Global
Link to comment
Delen op andere websites

Sorry maar allemaal echte bullshit, dit is het enigste land waar gay's toegestaan zijn.

Vraag de rest van wereld wat ze van homo's vinden ze zullen allemaal zeggen dat het flikkers zijn.

In Nederland heb je ook veel die homo's niet mogen.

En als iemand zijn mening zegt ga dan niet zo op die gene zeiken of moeder erbij halen.

Zoals sommige zielige mensen dat hier doen, ze gaan je zielig noemen en een rasist.

Hier kun je niet eens een topic maken zonder gezeik.

Zoals seva die mijn moeder beledigde jammer genoeg dat ik hem niet ken want dan zou hij zijn eten door een rietje moeten zuigen, zomaar over iemands moeder praten terwijl iemand zijn mening vertelt.

Een vrij land toch? ga dan niet zeiken op ander mans meningen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja idd Muay Thai , als iemand over mijn moeder begint. Dan maak ik diegene af. Nederland is een gek land , alles is haast toegestaan. Ik ga later toch imigreren naar Zuid-Amerika , maar nu word ik gek van hoe het hier gaat. Dit is het enige land waar homo's zijn toegestaan , ik ben ook net als Muay Thai tegen homo's. Ik vind het geen gezicht als twee jongens staan te zoenen op straat , maarja je kan niks zeggen hier. Want iedereen spreek je tegen , en vallen je lastig met quotes , quotepiramides etc. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry maar allemaal echte bullshit, dit is het enigste land waar gay's toegestaan zijn.
Dit is het enige land waar homo's zijn toegestaan , ik ben ook net als Muay Thai tegen homo's.
Je mag rustig je mening uiten zolang je maar niet gaat schelden en liegen. Nederland is namelijk bij lange na niet het enige land waar homoseksualiteit is toegestaan. In bijna de hele westerse wereld is het toegestaan.

Zie ook deze wereldkaart waarom alle landern zijn aangegeven waar homoseksualiteit verboden is. Je zult zien dat het hoofdzakelijk islamitische landen zijn. En dat het in de westerse wereld bijna overal gewoon is toegestaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Echt ik vind na een dagje deze onzin die de meeste hier uitkramen lezen dat het verplicht moet worden, die lessen op elke school. Wat een vooroordelen hebben jullie zeg. Of iemand homo, bi of hetro is zegt toch helemaal niks over de persoon zelf?

Ik vind het dat zo'n onzin. En het is ook onzin dat alleen in Nederland homo's geaccepteerd worden. In de meeste westerse landen word het geaccepteerd.

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn jullie zelf homo ofzo , het voor homo's opnemen komt er op neer dat je het zelf bent. Quoteforum ga ik dit forum noemen , geen gtaforum meer. :duh:

Je eerste zin is zo'n beetje de meest onlogische die ik ooit heb gehoord.

Een goed voorbeeld van dat anti-homo gedoe van die kidz.

Bewerkt: door Blue Yoshi 97
Link to comment
Delen op andere websites

Zijn jullie zelf homo ofzo , het voor homo's opnemen komt er op neer dat je het zelf bent.

Ik ben zelf hetero maar ik vind niet dat je homoseksuele personen "minder" moet vinden. Het zijn gewone normale mensen net als iedereen alleen voelen ze zich niet aangetrokken tot meisjes maar tot jongens, nou en? Kun jij soms 5 goede redenen geven waarom homoseksualiteit verboden zou moeten worden of waarom homo's "slecht" zouden zijn? Vast niet.

Groetjes,

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...