Jump to content

Homo les op school


Muay Thai

Recommended Posts

Sorry maar allemaal echte bullshit, dit is het enigste land waar gay's toegestaan zijn.

Vraag de rest van wereld wat ze van homo's vinden ze zullen allemaal zeggen dat het flikkers zijn.

In Nederland heb je ook veel die homo's niet mogen.

Ál zou dat waar zijn, wat is dat voor argument? Toen in de middeleeuwen iedereen in Europa dacht dat heksen bestaan en ze verbranden is dat toch geen reden om het goed te praten? Nederland loopt voor op het gebied van acceptatie van vrouwen en homo's (al is Nederland de leidende posititie de laatste tijd een beetje kwijt geraakt helaas). Je moet juist trots zijn dat in Nederland deze mensen worden geaccepteert, of ben je zo iemand die ook vind dat vrouwen minder zijn dan mannen? Dan ben je heel moeilijk te overtuigen vrees ik.

Overigens, ik heb geen enkele reactie van jou gekregen op >>deze post<< ( :erm: ) terwijl ik daar duidelijk uitleg wat ik vind en aangezien je er niet op reageerd kan ik er vanuit gaan dat je het met me eens bent. Zoniet, graag een reactie, want ik heb geen zin om het nog een keer te gaan typen :).

Het is smerig

en is niet natuurlijk

Het is niet om aan te zien

Het is iritant

En het is gestoord!

Ik gok erop dat jij ook niet mijn post (hier) niet goed doorgelezen hebt? Anders zou je denk ik wel anders praten, of je moet je mening op enige manier kunnen onderbouwen, maar ik betwijfel dat.

Wat jij zei over dat mensen die tegen homo's zijn waarschuwingen krijgen; Dat komt, denk ik ik weet het immers ook niet, omdat die mensen hun mening niet goed onderbouwen en gewoon discrimineren. Dat vinden zij niet maar dan raad (alweer) aan om deze post te lezen.

Voor mensen die vinden dat homo's gewoon gelijke rechten hebben (ik geef jullie daarin vokomen gelijk) maar 'homo les' een beetje overdreven vinden;

Mensen niet begrijpen--> bang worden--> haten

Aangezien er nog steeds mensen zijn voor wie dit geldt (o.a. in dit topic naar mijn mening, maar ook in het nieuws) lijkt het mij wél nuttig om te laten zien dat homo's ook gewoon 'normale mensen' zijn. Ik hoop dan dat dát in de toekomst niet meer nodig zal zijn :).

Over de 'nichten' waarom hebben mensen daar een hekel aan (ik moet eerlijk zeggen ik mag ze niet, maar om een andere reden denk ik) en niet aan Paris Hilton en anderen? Ik vind beiden maar niets... Punt is dat er dus mensen zijn die je niet mag, homoseksuelen en heteroseksuelen.

Tussen twee haakjes: sex en sexualiteit staan niet in mijn woordenboek :puh: .

@hieronder: Maar dan moeten zij toch niet ten voorbeeld worden gesteld voor alle homo's? Mijn punt was bovendien dat mensen alleen zeiden dat ze hen haten en mensen als Paris Hilton niet.

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 267
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • sevaboy

    36

  • Muay Thai

    30

  • Scarface92

    22

  • DenkaanHenk

    20

Top Posters In This Topic

Over de 'nichten' waarom hebben mensen daar een hekel aan (ik moet eerlijk zeggen ik mag ze niet, maar om een andere reden denk ik) en niet aan Paris Hilton en anderen?

Waarom, omdat het pure aandachttrekkerrij is....

en over Paris Hilton en andere, die haat ik ook .... met heel mijn hart ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry maar allemaal echte bullshit, dit is het enigste land waar gay's toegestaan zijn.

Vraag de rest van wereld wat ze van homo's vinden ze zullen allemaal zeggen dat het flikkers zijn.

In Nederland heb je ook veel die homo's niet mogen.

Ál zou dat waar zijn, wat is dat voor argument? Toen in de middeleeuwen iedereen in Europa dacht dat heksen bestaan en ze verbranden is dat toch geen reden om het goed te praten? Nederland loopt voor op het gebied van acceptatie van vrouwen en homo's (al is Nederland de leidende posititie de laatste tijd een beetje kwijt geraakt helaas). Je moet juist trots zijn dat in Nederland deze mensen worden geaccepteert, of ben je zo iemand die ook vind dat vrouwen minder zijn dan mannen? Dan ben je heel moeilijk te overtuigen vrees ik.

Overigens, ik heb geen enkele reactie van jou gekregen op >>deze post<< ( :erm: ) terwijl ik daar duidelijk uitleg wat ik vind en aangezien je er niet op reageerd kan ik er vanuit gaan dat je het met me eens bent. Zoniet, graag een reactie, want ik heb geen zin om het nog een keer te gaan typen :).

Het is smerig

en is niet natuurlijk

Het is niet om aan te zien

Het is iritant

En het is gestoord!

Ik gok erop dat jij ook niet mijn post (hier) niet goed doorgelezen hebt? Anders zou je denk ik wel anders praten, of je moet je mening op enige manier kunnen onderbouwen, maar ik betwijfel dat.

Wat jij zei over dat mensen die tegen homo's zijn waarschuwingen krijgen; Dat komt, denk ik ik weet het immers ook niet, omdat die mensen hun mening niet goed onderbouwen en gewoon discrimineren. Dat vinden zij niet maar dan raad (alweer) aan om deze post te lezen.

Voor mensen die vinden dat homo's gewoon gelijke rechten hebben (ik geef jullie daarin vokomen gelijk) maar 'homo les' een beetje overdreven vinden;

Mensen niet begrijpen--> bang worden--> haten

Aangezien er nog steeds mensen zijn voor wie dit geldt (o.a. in dit topic naar mijn mening, maar ook in het nieuws) lijkt het mij wél nuttig om te laten zien dat homo's ook gewoon 'normale mensen' zijn. Ik hoop dan dat dát in de toekomst niet meer nodig zal zijn :).

Over de 'nichten' waarom hebben mensen daar een hekel aan (ik moet eerlijk zeggen ik mag ze niet, maar om een andere reden denk ik) en niet aan Paris Hilton en anderen? Ik vind beiden maar niets... Punt is dat er dus mensen zijn die je niet mag, homoseksuelen en heteroseksuelen.

Tussen twee haakjes: sex en sexualiteit staan niet in mijn woordenboek :puh: .

@hieronder: Maar dan moeten zij toch niet ten voorbeeld worden gesteld voor alle homo's? Mijn punt was bovendien dat mensen alleen zeiden dat ze hen haten en mensen als Paris Hilton niet.

Wat zit je nou een boek voor de lezen het gaat over homo's en jij komt met Paris Hilton aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Die nichten heb ik ook niet graag,dat zijn aandachtrekkers,ik denk dat het door die 'nichten' zijn,dat er meer en meer haatpogingen zijn naar de homo's,omdat het 'bewezen' is dat er meer homo's 'nichten' zijn,en daardoor haten mensen homo's,ik heb ook niet graag mensen die aandacht willen.

En Plantebak;Ik weet het,ik kan niet goed typen met dit toetsenbord hier.

Link to comment
Delen op andere websites

hwahaha deze posts slaan echt nergens meer op :schater:

zo veel gezeik om homo's :)

Sevaboy, probeer eens wat duidelijk in het vervolg te zijn want ik begrijp de helft van je posts niet :)

ik snap alleen niet waarom sommige homo's zo ontzettend homo achtig moeten doen, laatst was ik op een verjaardag en daar was ook een homo en die deed ook gewoon normaal...

ik bedoel dat je wijverig bent oké, maar sommige zijn erger dan vrouwen zelf :bonk:

en laat staan die homos die aids probeerde te krijgen , kost ons weer geld :{

Ik heb nog nooit in mijn leven homo's gezien die erger zijn dan vrouwen. Ik bedoel, dat zie je alleen in films, maar ze gaan niet zo doen. Alleen om eens onnozel te doen ofzo... Je moet weten waar je over praat. En dat je zegt dat het je weer geld kost, dat noem ik eens bullshit.

Homo zijn gaat ook niet alleen om sex hoor. Het gaat over liefde, en liefde noem ik geen sex, de mensen die bij liefde aan sex denken, vind ik zielig. Breng allemaal wat respect op voor hun. Vroeger werden ze al gediscrimineerd en nu precies nog, ik wist echt niet dat het zo erg was. Dat er zoveel haat over homo's is, als je er niet moet van hebben, ok, maar laat ze toch doen. Je moet ze niet beginnen uitschelden hoor. Ze zijn normale mensen net als ons. Als ik 2 mannen op straat zou zien zoenen zou ik ook nogal raar kijken, maar ik zou ze niet verafschuwen ofzo. Je gaat toch ook niet een gehandicapte beginnen uitlachen, alhoewel dat niet zo een goede vergelijking is.

Echt mensen ik vind het echt zielig dat er hier wat zijn die homo's zo verafschuwen...

Link to comment
Delen op andere websites

Waar slaat dat op als een iemand een andere smaak heeft of iets anders wil dat ie gene dan meteen zielig moet zijn mischien ben jij wel de gene die zielig is omdat je geen sex hebt.

Als je tegen homo's bent ben je zielig zeggen jullie.

En nu met sex dat slaat gewoon nergens op het gaat nog altijd over Gay les op schools en niet over liefdes of Paris Hilton.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je tegen homo's bent ben je zielig zeggen jullie.

En wat is je punt? Er komt namelijk geen vergelijkbare informatie achterna.

Mijn punt is dat het geen feit is maar een domme mening.

Ik kan ook zeggen omdat jij een ML bent dat je zielig bent dat slaat ook nergens op.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je tegen homo's bent ben je zielig zeggen jullie.

En wat is je punt? Er komt namelijk geen vergelijkbare informatie achterna.

Mijn punt is dat het geen feit is maar een domme mening.

Ik kan ook zeggen omdat jij een ML bent dat je zielig bent dat slaat ook nergens op.

Maybe omdat het ook zielig is om mee te lopen met neonazi's die tegen homo's zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog nooit in mijn leven homo's gezien die erger zijn dan vrouwen.

ik wel....

Je moet weten waar je over praat.

ik weet waar ik over praat...

En dat je zegt dat het je weer geld kost, dat noem ik eens bullshit.

Het is geen bullshit, door die mensen die zich met aids proberen te infecteren zijn wel elk jaar ontzettend veel geld kwijt... (rond de 11000.- per patient)

Homo zijn gaat ook niet alleen om sex hoor. Het gaat over liefde, en liefde noem ik geen sex, de mensen die bij liefde aan sex denken, vind ik zielig. Breng allemaal wat respect op voor hun. Vroeger werden ze al gediscrimineerd en nu precies nog, ik wist echt niet dat het zo erg was. Dat er zoveel haat over homo's is, als je er niet moet van hebben, ok, maar laat ze toch doen. Je moet ze niet beginnen uitschelden hoor. Ze zijn normale mensen net als ons. Als ik 2 mannen op straat zou zien zoenen zou ik ook nogal raar kijken, maar ik zou ze niet verafschuwen ofzo. Je gaat toch ook niet een gehandicapte beginnen uitlachen, alhoewel dat niet zo een goede vergelijking is.

Echt mensen ik vind het echt zielig dat er hier wat zijn die homo's zo verafschuwen...

Dit heeft geen betrekking op moi

Link to comment
Delen op andere websites

Als je tegen homo's bent ben je zielig zeggen jullie.

En wat is je punt? Er komt namelijk geen vergelijkbare informatie achterna.

Mijn punt is dat het geen feit is maar een domme mening.

Ik kan ook zeggen omdat jij een ML bent dat je zielig bent dat slaat ook nergens op.

Maybe omdat het ook zielig is om mee te lopen met neonazi's die tegen homo's zijn.

Jij bent zielig.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je tegen homo's bent ben je zielig zeggen jullie.

En wat is je punt? Er komt namelijk geen vergelijkbare informatie achterna.

Mijn punt is dat het geen feit is maar een domme mening.

Ik kan ook zeggen omdat jij een ML bent dat je zielig bent dat slaat ook nergens op.

Maybe omdat het ook zielig is om mee te lopen met neonazi's die tegen homo's zijn.

Jij bent zielig.

Dat negeer ik,je weet niet wat je zegt,maar hadden wij jouw naam laten vallen?Ik denk het niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Even als laatste waarschuwing aan iedereen:

Vanaf nu wensen we absoluut geen scheldposts meer te zien, geen racisme, geen ongenuanceerde haat richting homo's, geen ongefundeerde meningen, geen overspannen reacties etc etc etc. Kortom: alles wat we reeds lang in de regels hebben gezet. Overtreding van de regels geeft ONMIDDELLIJK een warn.....

Een eigen mening hebben mag, iedereen mag vinden wat hij/zij wil, maar er wordt volwassen en vriendelijk over gesproken. Kun je dat niet is dit topic sluiten en er niet meer posten een goede oplossing.

Zijn we dit nu alweer vergeten? Het lijkt me dat die post toch wel duidelijk genoeg was...
Link to comment
Delen op andere websites

Als je tegen homo's bent ben je zielig zeggen jullie.

En wat is je punt? Er komt namelijk geen vergelijkbare informatie achterna.

Mijn punt is dat het geen feit is maar een domme mening.

Ik kan ook zeggen omdat jij een ML bent dat je zielig bent dat slaat ook nergens op.

Wat is hier dom aan? Homofiele mensen zijn mensen, ze vallen alleen op een ander geslacht dan hetero mensen. Homofilie komt onder allerlei diersoorten voor, dus natuurlijk is het zeker. Vroeger was het ook normaal onder de Grieken, één van de intelligentste samenlevingen. Als je in je eentje een homofiel persoon tegenkomt heb je echt niet zo'n grote bek. :7

Als je tegen homo's bent ben je zielig zeggen jullie.

En wat is je punt? Er komt namelijk geen vergelijkbare informatie achterna.

Mijn punt is dat het geen feit is maar een domme mening.

Ik kan ook zeggen omdat jij een ML bent dat je zielig bent dat slaat ook nergens op.

Maybe omdat het ook zielig is om mee te lopen met neonazi's die tegen homo's zijn.

Jij bent zielig.

Jij ook, want jij begint met persoonlijk doen omdat jij je niet kan verdedigen. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je tegen homo's bent ben je zielig zeggen jullie.

En wat is je punt? Er komt namelijk geen vergelijkbare informatie achterna.

Mijn punt is dat het geen feit is maar een domme mening.

Ik kan ook zeggen omdat jij een ML bent dat je zielig bent dat slaat ook nergens op.

Wat is hier dom aan? Homofiele mensen zijn mensen, ze vallen alleen op een ander geslacht dan hetero mensen. Homofilie komt onder allerlei diersoorten voor, dus natuurlijk is het zeker. Vroeger was het ook normaal onder de Grieken, één van de intelligentste samenlevingen. Als je in je eentje een homofiel persoon tegenkomt heb je echt niet zo'n grote bek. :7

Als je tegen homo's bent ben je zielig zeggen jullie.

En wat is je punt? Er komt namelijk geen vergelijkbare informatie achterna.

Mijn punt is dat het geen feit is maar een domme mening.

Ik kan ook zeggen omdat jij een ML bent dat je zielig bent dat slaat ook nergens op.

Maybe omdat het ook zielig is om mee te lopen met neonazi's die tegen homo's zijn.

Jij bent zielig.

Jij ook, want jij begint met persoonlijk doen omdat jij je niet kan verdedigen. :tu:

Ben ik het helaal mee eens!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...