Jump to content

Homo les op school


Muay Thai

Recommended Posts

Niemand maakt je gek Roy, dat doe jezelf met die rare ideeën van je ;) Homo's zijn gewoon normale mensen. Die gewoon op hun manier ook gelukkig willen zijn. Neem maar van mij aan dat vrouwen en meiden veel liever met homo's omgaan dan met jongens/mannen. Het valt me trouwens ook erg op dat het vooral mannen zijn die intolerant naar homo's toe zijn. Vrouwen hoor je er nooit over. Zou het dan toch zijn dat er gevoelens zijn die opkomen spelen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 267
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • sevaboy

    36

  • Muay Thai

    30

  • Scarface92

    22

  • DenkaanHenk

    20

Top Posters In This Topic

Tsja ze reageren toch weer terug , en op zulke reacties kan ik me gewoon niet inhouden. Vooral die van Ewoud niet , en die was ooit Global Moderator. Vuile rat.

Bewerkt: door DenkaanHenk
Link to comment
Delen op andere websites

Tsja ze reageren toch weer terug , en op zulke reacties kan ik me gewoon niet inhouden. Vooral die van Ewoud niet , en die was ooit Global Moderator. Vuile rat.

Welke reactie van ewoud dan als ik vragen mag :?

Link to comment
Delen op andere websites

Even als laatste waarschuwing aan iedereen:

Vanaf nu wensen we absoluut geen scheldposts meer te zien, geen racisme, geen ongenuanceerde haat richting homo's, geen ongefundeerde meningen, geen overspannen reacties etc etc etc. Kortom: alles wat we reeds lang in de regels hebben gezet. Overtreding van de regels geeft ONMIDDELLIJK een warn.....

Een eigen mening hebben mag, iedereen mag vinden wat hij/zij wil, maar er wordt volwassen en vriendelijk over gesproken. Kun je dat niet is dit topic sluiten en er niet meer posten een goede oplossing.

Link to comment
Delen op andere websites

Een eigen mening hebben mag, iedereen mag vinden wat hij/zij wil, maar er wordt volwassen en vriendelijk over gesproken. Kun je dat niet is dit topic sluiten en er niet meer posten een goede oplossing.

Mag je dat verwachten van sommige hier? Ik bedoel met leeftijd, en sommige zijn gewoon best laat volwassen is het toch al best moeilijk om over dit onderwerp een goede mening uit te spreken, laat staan een fatsoenlijke discussie voeren als zij kritiek krijgen op hun mening. Maar hun mening bestaat ook nog eens denk ik uit invloed van anderen personen.

Ik kan het helemaal mis hebben, of voor een gedeelte goed. Maar zo denk ik er wel over ..

Link to comment
Delen op andere websites

Een eigen mening hebben mag, iedereen mag vinden wat hij/zij wil, maar er wordt volwassen en vriendelijk over gesproken. Kun je dat niet is dit topic sluiten en er niet meer posten een goede oplossing.

Mag je dat verwachten van sommige hier? Ik bedoel met leeftijd, en sommige zijn gewoon best laat volwassen is het toch al best moeilijk om over dit onderwerp een goede mening uit te spreken, laat staan een fatsoenlijke discussie voeren als zij kritiek krijgen op hun mening. Maar hun mening bestaat ook nog eens denk ik uit invloed van anderen personen.

Ik kan het helemaal mis hebben, of voor een gedeelte goed. Maar zo denk ik er wel over ..

je hebt daar wel gelijk in, maar als je niet volwassen kan discuseren, doe je het maar niet :) en adners zijn de mods er voor dat tegen te houden :7

Link to comment
Delen op andere websites

Meer dan 60% op dit forum is nog 10 jaar oud of 12 wat denk je dat je zulke dingen krijgt te horen.

Zoals Sheep zei,als ze GTA spelen,dan moeten ze ook tegen sex onderwerpen kunnen.

Als je het verkeerd opvat,maar ik weet niet in welke vorm je zin is.

Link to comment
Delen op andere websites

Meer dan 60% op dit forum is nog 10 jaar oud of 12 wat denk je dat je zulke dingen krijgt te horen.

Zoals Sheep zei,als ze GTA spelen,dan moeten ze ook tegen sex onderwerpen kunnen.

Als je het verkeerd opvat,maar ik weet niet in welke vorm je zin is.

Van jou hoef ik niks te horen, en ga ook niet aardig proberen te doen.

Om Ontopic te blijfen, ik denk dat het beter is als NL gewoon niet meer over homo's praat want het zal toch weer een klein groepje zijn die dat goed vinden dat je op straat mag zoenen.

Link to comment
Delen op andere websites

Meer dan 60% op dit forum is nog 10 jaar oud of 12 wat denk je dat je zulke dingen krijgt te horen.

Zoals Sheep zei,als ze GTA spelen,dan moeten ze ook tegen sex onderwerpen kunnen.

Als je het verkeerd opvat,maar ik weet niet in welke vorm je zin is.

Van jou hoef ik niks te horen, en ga ook niet aardig proberen te doen.

Om Ontopic te blijfen, ik denk dat het beter is als NL gewoon niet meer over homo's praat want het zal toch weer een klein groepje zijn die dat goed vinden dat je op straat mag zoenen.

Wat?Ik negeer je,typisch een zwakte van je.Belgie is tenminste beter,want daar hebben ze niets tegen homo's,en van je rietje,pas op dat je geen kinderen niet meer kan maken.

Link to comment
Delen op andere websites

hwahaha deze posts slaan echt nergens meer op :schater:

zo veel gezeik om homo's :)

Sevaboy, probeer eens wat duidelijk in het vervolg te zijn want ik begrijp de helft van je posts niet :)

ik snap alleen niet waarom sommige homo's zo ontzettend homo achtig moeten doen, laatst was ik op een verjaardag en daar was ook een homo en die deed ook gewoon normaal...

ik bedoel dat je wijverig bent oké, maar sommige zijn erger dan vrouwen zelf :bonk:

en laat staan die homos die aids probeerde te krijgen , kost ons weer geld :{

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...