Jump to content

Homo les op school


Muay Thai

Recommended Posts

Waarom ik homo's niet mag is omdat een man bij een vrouw hoort een vrouw heeft niks voor niks een vagina en een man een penis, maar jullie begrijpen wat ik hiermee bedoel.

En als ik twee homo's met mekaar zie zoenen wordt ik er gek van en ik vertel mijn mening en aangezien er mensen zijn die mijn mening meteen zogenaamd DISCRIMINATIE vinden en mijn moeder willen beledigen ga ik hier niet verder over in.

Als je homo's haat,is het discrimatie van de mensheid,dus wees eens slim.

En dit is geen ruzie post.

Discriminatie van de mensheid? wat is dat nou weer :puh:

En hij geeft gewoon zijn mening met een reden er bij, dat is niet gelijk discriminatie, Ik mag stront misselijk worden als ik een homo zijn, maar dat is geen dicriminatie....

Discriminatie is bv als Homo's anders (zeer negatief) behandeld....

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 267
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • sevaboy

    36

  • Muay Thai

    30

  • Scarface92

    22

  • DenkaanHenk

    20

Top Posters In This Topic

Waarom ik homo's niet mag is omdat een man bij een vrouw hoort een vrouw heeft niks voor niks een vagina en een man een penis, maar jullie begrijpen wat ik hiermee bedoel.

En als ik twee homo's met mekaar zie zoenen wordt ik er gek van en ik vertel mijn mening en aangezien er mensen zijn die mijn mening meteen zogenaamd DISCRIMINATIE vinden en mijn moeder willen beledigen ga ik hier niet verder over in.

Als je homo's haat,is het discrimatie van de mensheid,dus wees eens slim.

En dit is geen ruzie post.

Discriminatie van de mensheid? wat is dat nou weer :puh:

En hij geeft gewoon zijn mening met een reden er bij, dat is niet gelijk discriminatie, Ik mag stront misselijk worden als ik een homo zijn, maar dat is geen dicriminatie....

Discriminatie is bv als Homo's anders (zeer negatief) behandeld....

Ja daar ben ik helemaal me eens :tu:

We mogen toch zelf vinden of we homo's mogen of niet?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja daar ben ik helemaal me eens :tu:

We mogen toch zelf vinden of we homo's mogen of niet?

Maar dat houdt toch in dat je iemand niet mag om wat hij is ipv dat je iemand beoordeelt om hoe hij is. Op wie iemand verliefd is (binnen de normen voordat ik weer dingen over pedofilie krijg enzo :7 ) zegt toch niks over hoe de persoon zelf is.

Hoe doe je het dan als je bevriend met iemand bent en je komt er later achter dat diegene homo is. Is hij daarom jouw vriendschap niet meer waard?

Link to comment
Delen op andere websites

En hij geeft gewoon zijn mening met een reden er bij, dat is niet gelijk discriminatie, Ik mag stront misselijk worden als ik een homo zijn, maar dat is geen dicriminatie....

Discriminatie is bv als Homo's anders (zeer negatief) behandeld....

ik zie het niet hoor? :S

Link to comment
Delen op andere websites

En hij geeft gewoon zijn mening met een reden er bij, dat is niet gelijk discriminatie, Ik mag stront misselijk worden als ik een homo zijn, maar dat is geen dicriminatie....

Discriminatie is bv als Homo's anders (zeer negatief) behandeld....

ik zie het niet hoor? :S

GTTO wel, en die is het met je eens.

Link to comment
Delen op andere websites

welk stukkje bedoel je dan, en als iemand iets zegt die het met mij eens is, hoeft dat nog niet op elk punt te zijn (anders om ook niet)

Wie bedoel je dan met 'wij' in een van je vorige posts...?

Link to comment
Delen op andere websites

Lang topic heb maar tot de helft gelzen maar goed. Als je goed kijkt naar Editie NL ging het niet over een ''Home-Boek'' maar zoals Gta-Sheep al zij afbeeldingen, aandachtspunten aan homosexualiteit op school en dat is toch iets heel anders?. Ik vind het een goed idee om daar meer aandacht aan te besteeden. Vooral de laatste tijd veel incidenten gebeuren met geweld tegen homo's in Amsterdam.

Link to comment
Delen op andere websites

welk stukkje bedoel je dan, en als iemand iets zegt die het met mij eens is, hoeft dat nog niet op elk punt te zijn (anders om ook niet)

Wie bedoel je dan met 'wij' in een van je vorige posts...?

GrandTheftTwanO

Link to comment
Delen op andere websites

Lang topic heb maar tot de helft gelzen maar goed. Als je goed kijkt naar Editie NL ging het niet over een ''Home-Boek'' maar zoals Gta-Sheep al zij afbeeldingen, aandachtspunten aan homosexualiteit op school en dat is toch iets heel anders?. Ik vind het een goed idee om daar meer aandacht aan te besteeden. Vooral de laatste tijd veel incidenten gebeuren met geweld tegen homo's in Amsterdam.

Denk je dat ik naar afbeeldingen van homo's wil kijken? Ik vind het opzich wel goed dat er aandacht aan wordt besteed, maar mijn mening over homo's verandert toch niet.

Link to comment
Delen op andere websites

welk stukkje bedoel je dan, en als iemand iets zegt die het met mij eens is, hoeft dat nog niet op elk punt te zijn (anders om ook niet)

Wie bedoel je dan met 'wij' in een van je vorige posts...?

GrandTheftTwanO

Ok, daarom dacht ik dat jullie het met elkaar eens waren..

@ Hieronder: Laat maar..

Bewerkt: door Blue Yoshi 97
Link to comment
Delen op andere websites

welk stukkje bedoel je dan, en als iemand iets zegt die het met mij eens is, hoeft dat nog niet op elk punt te zijn (anders om ook niet)

Wie bedoel je dan met 'wij' in een van je vorige posts...?

GrandTheftTwanO

Ok, daarom dacht ik dat jullie het met elkaar eens waren..

Ik ben het met hem eens of hij het met mij eens is :?

Maar dat boeit verder ook niet zoveel.. :N

Ik heb een mening over homo's

En die mening laat ik niet veranderen door iemand anders 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil niet veel zeggen hoor maar je kunt er niets aan doen als je homo bent!!!

Er zijn ook genoeg homo's die zich er voor schamen.

En Muay tai en al die andere lui denk ook eens als je zelf homo was daar kun je toch niets aan doen.

Maar iedereen die hier zegt homo's worden niet geaccepteerd enz. dat is ook niet waar.

Want hier in Nederland heb je het nog redelijk goed als je homo bent want je wordt geaccepteerd en je mag zelfs trouwen enz. wat in heel veel landen niet mag.

maar dan zijn er natuurlijk weer mensen die anders denken en die doen zo hard tegen homo's

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...