sevaboy Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 Iedereen weet hier toch wel wat homo is? Ja,maar je snapt wel wat ik bedoel,niemand wil homo worden.Zoals ik,ik was het slachtoffer van pesten omdat m'n vader homo is.Ik schaam me erover,me familie schaamt zich erover,zelfs m'n vader schaamt zich erover.
Sandra Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 (bewerkt) Iedereen weet hier toch wel wat homo is? ....Evan volgens mij nog niet.... Die ziet het alleen als iets vies... Edit: Het probleem is niet dat iemand homo is, het probleem is dat vele mensen (vooral de jeugd) de homo's niet accepteren! En misschien is zo'n boek (weet je nog? daar gaat dit topic over) wel een goede uitkomst om mensen anders te laten denken over homo's Bewerkt: 27 augustus 2007 door Sandra18[NL]
-->nick<-- Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 damn, ik vond seksuele voorlichting op school al ver gaan... Dat vindt ik niet beter veilig dan dat je er niets over weet. Ik vindt het dom waarom moet ik zo'n dom boek over homo's hebben?
Galiorix Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 Ja,maar je snapt wel wat ik bedoel,niemand wil homo worden Als je natuurlijk altijd Hetero geweest ben wil je geen 'homo' worden , omdat dat raar is. Maar iemand die (zijn hele leven) homo is , vind het niet raar en misschien ook niet erg. Alleen is het gewoon oneerlijk dat mensen homo's niet accepteren , terwijl ze gewoon het zelfde zijn als Hetero's maar ze houden van het zelfde geslacht.
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 Damn, toen voor de miljoenste keer iemand zei dat ik homo was, en ik zei dus?, vind nu m'n hele school me dom...
Sandra Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 damn, ik vond seksuele voorlichting op school al ver gaan... Dat vindt ik niet beter veilig dan dat je er niets over weet. Ja, maar ik bedoelde daarmee, dat ik seksuele voorlichting OP SCHOOL beetje ver vond gaan. Je kan het beter zelf ontdekken naar mijn mening. Of laat het uitleggen door je ouders of broer of zus. Ik vindt het dom waarom moet ik zo'n dom boek over homo's hebben? Zie paar berichten hierboven: "En misschien is zo'n boek (weet je nog? daar gaat dit topic over) wel een goede uitkomst om mensen anders te laten denken over homo's"
sevaboy Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 (bewerkt) damn, ik vond seksuele voorlichting op school al ver gaan... Dat vindt ik niet beter veilig dan dat je er niets over weet. Ik vindt het dom waarom moet ik zo'n dom boek over homo's hebben? Homo's zijn niet dom en ik vind het goed,dat ze een boek over homo's maken,dan kunnen jullie kleine kindertjes eens leren hoe een homo is.Ik haat zo'n mensen,iets haten zonder echt een reden te hebben. En Sandra: Als je het wil doen,en je had geen seksuele voorlichting had,hoe weet je waar je het moet insteken? Bewerkt: 27 augustus 2007 door sevaboy
-->nick<-- Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 damn, ik vond seksuele voorlichting op school al ver gaan... Dat vindt ik niet beter veilig dan dat je er niets over weet. Ik vindt het dom waarom moet ik zo'n dom boek over homo's hebben? Homo's zijn niet dom en ik vind het goed,dat ze een boek over homo's maken,dan kunnen jullie kleine kindertjes eens leren hoe een homo is.Ik haat zo'n mensen,iets haten zonder echt een reden te hebben. Ik vindt homo's niet dom en ik heb respect voor ze maar toch hoef ik dat boek niet.
Scarface92 Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 damn, ik vond seksuele voorlichting op school al ver gaan... Dat vindt ik niet beter veilig dan dat je er niets over weet. Ik vindt het dom waarom moet ik zo'n dom boek over homo's hebben? Homo's zijn niet dom en ik vind het goed,dat ze een boek over homo's maken,dan kunnen jullie kleine kindertjes eens leren hoe een homo is.Ik haat zo'n mensen,iets haten zonder echt een reden te hebben. En Sandra: Als je het wil doen,en je had geen seksuele voorlichting had,hoe weet je waar je het moet insteken? Ik haat homo's ook niet Maar ik vind het wel vies..Het hoord gewoon niet(vind ik)
sevaboy Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 (bewerkt) damn, ik vond seksuele voorlichting op school al ver gaan... Dat vindt ik niet beter veilig dan dat je er niets over weet. Ik vindt het dom waarom moet ik zo'n dom boek over homo's hebben? Homo's zijn niet dom en ik vind het goed,dat ze een boek over homo's maken,dan kunnen jullie kleine kindertjes eens leren hoe een homo is.Ik haat zo'n mensen,iets haten zonder echt een reden te hebben. Ik vindt homo's niet dom en ik heb respect voor ze maar toch hoef ik dat boek niet. Een boek over homo's is juist een boek die over liefde &sex[/font] gaat. En Twano: Wat er vies aan? Dat heet liefde en liefde is niet vies. Bewerkt: 27 augustus 2007 door sevaboy
Evan Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 kom op sevaboy en sandra het spijt me over die groepen ik bedoel het niet zo erg ik mag gwn joling niet zo jmmr dat jullie allemaal ideeen krijgen over dat ik homos haat en nee ik loop niet mee te koop dat hetro ben hoe kom je er bij jmmr dat jullie me niet aardig vinde nog meer haters in me leven goed als jullie me afzeike ga je gang maar ik laat het wel over me heen komen groetjes
sevaboy Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 (bewerkt) kom op sevaboy en sandrahet spijt me over die groepen ik bedoel het niet zo erg ik mag gwn joling niet zo jmmr dat jullie allemaal ideeen krijgen over dat ik homos haat en nee ik loop niet mee te koop dat hetro ben hoe kom je er bij jmmr dat jullie me niet aardig vinde nog meer haters in me leven goed als jullie me afzeike ga je gang maar ik laat het wel over me heen komen groetjes We haten je niet,hoe kom je erbij? We gingen gewoon een beetje te ver,het is maar internet,we wilden niet dat je er zo over druk maken. Je hebt een trio post gemaakt Bewerkt: 27 augustus 2007 door sevaboy
Evan Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 ik dacht dat jullie me meteen naar vonden, heb sandra zelfs op msn en ze reageert ineens zo, dus ik schrok een beetje:-(
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 kom op sevaboy en sandrahet spijt me over die groepen ik bedoel het niet zo erg ik mag gwn joling niet zo jmmr dat jullie allemaal ideeen krijgen over dat ik homos haat en nee ik loop niet mee te koop dat hetro ben hoe kom je er bij jmmr dat jullie me niet aardig vinde nog meer haters in me leven goed als jullie me afzeike ga je gang maar ik laat het wel over me heen komen groetjes Hey, Ze mogen je niet afzeiken maar dat doen ze ook niet naar mijn idee
Galiorix Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 (bewerkt) kom op sevaboy en sandrahet spijt me over die groepen ik bedoel het niet zo erg ik mag gwn joling niet zo jmmr dat jullie allemaal ideeen krijgen over dat ik homos haat en nee ik loop niet mee te koop dat hetro ben hoe kom je er bij jmmr dat jullie me niet aardig vinde nog meer haters in me leven goed als jullie me afzeike ga je gang maar ik laat het wel over me heen komen groetjes Ze willen je niet afzeiken en haten je ook nog niet. Maar je hebt redelijk onbegrijpelijke dingen gezegt waardoor je de indruk wekt dat je homo's haat Het zou niet slecht zijn als ze het met seksuele voorlichting combineren , lijkt me geen probleem. Omdat bijvoorbeeld Joling etc. een beetje raar doen én toevallig ook homo zijn krijgen mensen al gauw een slecht beeld over homo's , terwijl de meeste homo's gewoon net zoals jij en ik zijn. Dat ligt dan ook weer niet aan Joling maar ook aan het denkbeeld van de mensen Greetz [edit] Ben ik nou zo langzaam of zijn de mensen hier enorm snel? Bewerkt: 27 augustus 2007 door Galiorix
Recommended Posts