STASKO Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 (bewerkt) WIE VIND VICE CITY EEN TE KLEINE STAD?? Ik vind hem in ieder geval wel te klein [EDIT door Lantyz: overdosis aan codes weggehaald. Hoop dat je er niet aan gehecht was :lol: ] Bewerkt: 29 december 2004 door Lantyz Reageren
Na$! Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 te klein mar daar bestaan toch al veel topics over btw waarom die quotes dan doe je toch gewoon een pol Reageren
The Outlaw Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 ik vind het nogal meevallen eigenlijk, maar ik vind hem zeker niet te klein en ook niet te groot Reageren
RTS Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 Niks mee aan de hand, dat begint men nu te zeggen omdat SA uit is. Voor SA hoorde je er nog niemand over praten. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 Ja de grootte van San Andreas wekt wel wat aandacht over spelgrootte op Reageren
Na$! Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 nee je hoorde er denk ik niets over zeggen omdat ze niet wisten dat SA ZO GROOT ging zijn ze vonden toen al wel dat vc te rap uitgekeken was maar toch is dat niet zo want als je ziet in het grote raad de screenshot topic zie je toch noch altijd plekjes die ze niet direct weten Reageren
Lantyz Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 Om nu te zeggen dat ik GTA VC te groot of te klein vind, neuh... Maar ik vind wel dat er een paar gebieden overdreven groot zijn. Dat enorme strand, bijvoorbeeld, of dat grote vliegveld. Dat zijn van die overdreven grote gebieden waar bijna niets te beleven valt, en waar je dus ook bijna nooit komt. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 Jah ze zijn allebei te groot maar ik kom daar best vaak hoor... Dus dat je daar nooit komt is niet helemaal waar... Reageren
Bridgeman Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 Ik heb er redelijk veel moeite mee om heel Vice City en omstreken te doorkruisen, en daar komt nog bij dat SA 5 keer zo groot is dus dat word nog wat Reageren
MrKooKie Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 Ik maak altijd wheelies en stoppies en dubbel wheels op het vliegveld en ik ben daar best vaak Reageren
Na$! Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 Jah ze zijn allebei te groot maar ik kom daar best vaak hoor... Dus dat je daar nooit komt is niet helemaal waar... ik kom er bijna nooit want op het strand ka n je ni snel rijden en op het vliegveld daar kom ik alleen maar als ik een meuke stunt wil testen of een lange wheelie of stoppie of eender wat wil doen maar mss dat jij er veelmeerkomt Reageren
Bridgeman Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 (bewerkt) Ik soms op het vliegveld, ik zit meestal altijd in het winkel centrum ^^, maar ik vind VC redelijk groot Bewerkt: 29 december 2004 door Bridgeman Reageren
MrKooKie Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 In ieder geval groot genoeg... Reageren
Na$! Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 Ik soms op het vliegveld, ik zit meestal altijd in het winkel centrum ^^, maar ik vind VC redelijk groot ik heb daarstraks gestemt ( gestemt ?? <_< )te klein maar ik dnek dat ik me mening moet herinzien heb ff geprobeert vc helemaal dor te rijden ... is dus niet gelukt het is dus groot genoeg waarom in het winkelcentrum? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.