Jump to content

Wie vind vice city te klein?


STASKO

Recommended Posts

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    18

  • STASKO

    15

  • Bridgeman

    12

  • MrKooKie

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

nee je hoorde er denk ik niets over zeggen omdat ze niet wisten dat SA ZO GROOT ging zijn ze vonden toen al wel dat vc te rap uitgekeken was

maar toch is dat niet zo want als je ziet in het grote raad de screenshot topic zie je toch noch altijd plekjes die ze niet direct weten :D

Link to comment
Delen op andere websites

Om nu te zeggen dat ik GTA VC te groot of te klein vind, neuh... Maar ik vind wel dat er een paar gebieden overdreven groot zijn. Dat enorme strand, bijvoorbeeld, of dat grote vliegveld. Dat zijn van die overdreven grote gebieden waar bijna niets te beleven valt, en waar je dus ook bijna nooit komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Jah ze zijn allebei te groot maar ik kom daar best vaak hoor... Dus dat je daar nooit komt is niet helemaal waar...

ik kom er bijna nooit want op het strand ka n je ni snel rijden en op het vliegveld daar kom ik alleen maar als ik een meuke stunt wil testen of een lange wheelie of stoppie of eender wat wil doen

maar mss dat jij er veelmeerkomt :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik soms op het vliegveld, ik zit meestal altijd in het winkel centrum ^^, maar ik vind VC redelijk groot

ik heb daarstraks gestemt ( gestemt ?? <_< )te klein maar ik dnek dat ik me mening moet herinzien heb ff geprobeert vc helemaal dor te rijden ...

is dus niet gelukt

het is dus groot genoeg

waarom in het winkelcentrum?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...