Jump to content

Wie vind vice city te klein?


STASKO

Recommended Posts

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    18

  • STASKO

    15

  • Bridgeman

    12

  • MrKooKie

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

waarom in het winkelcentrum?

Gewoon ik weetniet beetje rond kijken bij Ammunation en Bunch Of Tools, nieuwe kleren kopen, en er lopen altijd van die politie gassies in het blauw met blauwe petten rond die altijd gangs aanvallen dan ga ik altijd met die gangs mee vechten :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dus heb je er ook niks aan om die 6 sterren te krijgen omdat er evenveel polities op je zitten te schieten als met 3, 4 of 5 sterren. Je kunt natuurlijk wel het in het winkelcentrum 6 sterren halen dan naar buiten gaan en daar vervolgens een tank jatten en naar een garage rijden.

Link to comment
Delen op andere websites

Toevallig zijn dat geen gasten van de politie maar van een illegaal beveiligingsbedrijf. De afkorting die op hun jasjes staat kan ook als EasterEgg bedoeld zijn nl. Police I.... Government geloof ik. Dat ze illegaal zijn hoor je in de missie Bar Brawl als Lance zegt dat die bar beveiligd wordt door een lokale gang. Een beveiligingsbedrijf is volgensmij geen gang dus...zijn ze illegaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Toevallig zijn dat geen gasten van de politie maar van een illegaal beveiligingsbedrijf. De afkorting die op hun jasjes staat kan ook als EasterEgg bedoeld zijn nl. Police I.... Government geloof ik. Dat ze illegaal zijn hoor je in de missie Bar Brawl als Lance zegt dat die bar beveiligd wordt door een lokale gang. Een beveiligingsbedrijf is volgensmij geen gang dus...zijn ze illegaal.

illegaal ?

waar om illegaal de polietie prbeert ze toch nooit te vangen ofso?

-edit- het is niet police i governement

maar wel patrol invest group

-edit²-

dit dus:

-edit³-hier vier politie's omdat die patrol me had geslagen :Dpig25qc.jpg

post-3-1104418170.jpg

Bewerkt: door marco vercetti
Link to comment
Delen op andere websites

illegaal ?

waar om illegaal de polietie prbeert ze toch nooit te vangen ofso?

Jawel, ik heb al vaak genoeg meegemaakt dat een agent achter zo'n PIG aan liep te rennen. En zoals ik al zei als je de missie Bar Brawl ga doen zegt Lance: They said they were protected by a local gang, but don't worry Tommy, I can handle this. Dus is het volgens mij een gang ook al omdat ze daarna met bijna een compleet leger op je zitten te wachten.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ikwel jammer vind is dat als ze in little Haiti op je beginnen te schieten dat de politie jou niet helpt!!! Ook al rijd die voorbij, maar als jij schiet dan komt de politie wel in actie. maar is dat in San Andreas wel aangepast?? ANYONE??

Bewerkt: door STASKO
Link to comment
Delen op andere websites

Maar dat probleem blijf je toch houden, ik bedoel al was GTA2 groter dan VC nu maar daar had je ook helemaal niks geen bijzonders. Als over 3 á 4 jaar de volgende GTA uitkomt zegt iedereen ineens nààà wat is San Andreas een klein stom belachelijk spel, hadden ze dat niet iets groter kunnen maken, flauw hoor. Dan overdreven, maar dat blijf je tóch houden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...